Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko jotain viikonloppukursseja yksinäiselle ihmiselle?

Vierailija
13.04.2011 |

Missähän päin? Jotain henkisen kasvun kurssia tai vastaavaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile googlettaa vaikka jooga- tai meditaatiokursseja (tai retriittejä tai workshoppeja), esim. mindfulness. Itse olen niistä nauttinut - ja yksinäisenä, alakuloon ja ahdistukseen taipuvaisena ihmisenä olen kokenut, että niistä on ollut ihan oikeaa apua.

Vilkaisin juuri mitä google antoi hakusanoille henkinen kasvu kurssi, ja tuli aikamoista New Age kamaa tuutista... :D Tiedä sitten jos sellainen on sinun tyylisi... Ja vähän rahastuksen makuakin tuntuisi olevan joissakin noissa NLP-tyyppisissä "opistoissa".

Voihan sitä henkistä kasvua lähestyä vähän mutkankin kautta - vaikka harrastamalla jotain. Esim. jokin luovan kirjoittamisen viikonloppu voisi olla hyvä, tai oikeastaan mikä tahansa uusi harrastus, vaikka sukelluskurssi tai vatsatanssi-workshop. Itse yksinäisenä ihmisenä tunnen usein jämähtäväni helposti niihin samoihin, toistuviin kuvioihin, kun ei ole läheisiä ihmisiä haastamassa minua, vetämässä mukaan, tuuppimassa eteenpäin, innostamassa tai kannustamassa. Iskee taipumus olla vähän elämänarka. Silloin se, että TEKEE jotain voi olla henkiselle kasvulle ihan yhtä hyödyllistä kuin se, että viettää aikaa pohdiskellen omaa itseään. Tiedä sitten päteekö muihin kuin minuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän