Näin vihdoin exäni naisen kuvan, eipä oo minkään näköinen
Exä dumppas mut ja hajotti kahden alle kouluikäisen lapsen perheen ilmoittamalla vaan eräänä kauniina päivänä, että haluaa eron.
Vihdoin fb:ssä näin sen exän naisen kuvan. Eipä oo minkään näköinen. Naurettavaa, mutta mua helpottaa tää tieto, että oon tuota naista ainakin selkeesti kauniimpi! :D
Lisäksi kun tarkemmin katsoin, niin ko. nainen muistuttaa ulkonäöllisesti aika paljon exän äitiä. Mielenkiintoista...
Kommentit (56)
exä dumppasi hänet ja uusi nainen on oikeastaan häntä kauniimpi.
Minä olen itse asiassa täysin varma että tämän ap:n miehen uusi nainen on kauniimpi kuin ap, ja sekös kalvaa ja pahasti. Ihmiset yrittävät vain lohduttaa itseään tuolla että kuvittelevat että se onkin rumempi... Uskon että tämä uusi nainen tietää olevansa kauniimpi.
mielummin kuin sinun kanssasi. Mahtaa ottaa koville, ap? :)
minusta tilanteessasi saa tulla onnelliseksi vaikka tuosta (itasekin tulisin) ilman että olisit mitenkään itsekäs tai laskelmoiva! Kyllä se piristää ja paikkaa itsetunoa kun huomaa et rumempaan on vaihtanut! Voimia!
että mun elämä pyörisi pelkästään ulkonäön ympärillä?
Luulen kyllä, että exäni on hakenut itselleen äitinsä tyyppistä ihmistä, joka vain hymyilee ulospäin ja pitää kulisseja yllä. Itse en ole sentyyppinen.
ap
mutta oikeasti; siinä toisessa oli ehkä sitten kuitenkin jotain parempaa kuin sussa. Ymmärrän että haluat etsiä jonkin negatiivisemman syyn, niinkuin nyt tuon että "äitinsä näköinen".. ymmärrät kai itsekin ettei kukaan tarkoituksella etsi mitään kulissien pitäjää enää siinä vaiheessa kun pitää ero ottaa ja jättää lapset?! Kyllä ne kulissit on siinä vaiheessa jo kaatuneet ja kasvot menetetty.
Suurimpana syynä pitäisin sitä, että mies on vaan sellaisessa vaiheessa, josta ei sitten päässyt yli ilman jotain radikaalia. Että siihen vaiheeseen sattui sitten eteen toinen nainen. Hän oli varmaankin kyllästynyt elämään ja ehkä teillä meni vähän huonosti. Siihen tilanteeseen kun tulee joku joka nostaa itsetuntoa kehumalla ja antamalla huomiota niin tottakai se tuntuu paremmalta elämältä. Tosiasia tietenkin on, että myös siinä uudessa suhteessa niitä huonoja kausia tulee, jokaisella on sitä työtä tehtävänä siinä vaiheessa ettei joka kerta lähde uuden matkaan. Eli turhaa ap etsit vikoja ja syytä syvimpiä itsestäsi ja miehesi uudesta. Revit sillä vain itseäsi. Unohda ja yritä päästä yli, löydät varmasti vielä itsekin jonkun uuden. Mieti sitten kun olet löytänyt, onko hän muiden silmissä komeampi kuin eksäsi. Ei nimittäin välttämättä ole, ihmisen rakastumista (siis todellista sellaista) ei ulkonäkö määrittele.
meillä tosin oli niin, että mies olisi halunnut minun olevan no... ainakin tukevampi (olen 167 cm ja 52 kg) ja hän jaksoi aina muistuttaa siitä. etenkin, jos joku tuttu valitteli paino-ongelmiaan. hänen vakiokommenttinsa oli aina, että on se nyt hyvä, ettet ole ihan niin luuranko, kun minä. mies toi jatkuvasti pullaa, keksiä, sipsiä, karkkia... ihan mitä vain lihottavaa, että saisin lisää kiloja. eihän niitä tullut, kun harrastin juoksemista ja pyöräilyä sekä talvella hiihtämistä. aivan kuten eksänikin teki.
toinen mihin hän puuttui oli vaatetukseni. jos pukeuduin hameeseen, hän käski minun käydä vaihtamassa farkut jalkaani. jos meikkasin, hän pyyhki ainakin huulipunan pois (ja ei, en meikkaa paljon, ehkä jopa liiankin kevyesti, koska useimmiten meikkiä ei edes huomaa muusta, kuin siitä, että ihon väri on tasaisempi), mutta muiden kohdalla hän kyllä kehui tavatessa meikkiä ja huulipunan sävyä. hän jurputti pitkistä hiuksistani niin kauan, että leikkautin ne lopulta lyhyeksi.
lopulta pidin itseäni oikeasti tosi rumana. en voinut katsoa peiliin päinkään ja koska töihin täytyi meikata, tein sen niin pienen peilin kanssa, että en vain päässyt näkemään itseäni kokonaan. kuvittelin ihmisten vittuilevan minulle, jos joku sattui mainitsemaan, että olen kaunis.
mies jätti minut ja neljä lastamme yhtäkkiä. hän vain ilmoitti ilman ennakkovaroitusta, että hän muuttaa huomenna pois. kuukauden kuluttua hän oli jo ostamassa minun osuuttani talosta uudelle kumppanilleen ja itselleen asunnoksi. uusi kumppani oli minua lyhyempi, huomattavan ylipainoinen, meikitön, ja aina kun törmäsimme hän oli joko tuulipuvussa (ulkona) tai verkkareissa. hänellä oli mustat, todella lyhyet hiukset ja hän oli minua ehkä kymmenen vuotta vanhempi jopa siten, että se näkyi.
mietin silloin, että tämä nainen taisi olla kuvioissa aina, ja mies vain yritti muuttaa minua hänen kaltaisekseen. sitä en vain ymmärrä, miksi hän minua aikoinaan kosi. ellei sitten pitänyt siitä, että firman kokkareissa hänen vaimoaan aina kehuttiin (ja minä tietenkin kuvittelin sitä vittuiluksi).
nyt itsetuntoni alkaa taas olla kohdallaan ja tiedän, että vaikken ihan missitasoa olekaan, olen varmasti kaunis juuri sellaisena kuin haluan olla. herätän miesten huomion ja joskus jopa naistenkin, mutten usko ikipäivänä olevani enää valmis uuteen suhteeseen.
Yksi otsikon toteamus ja te luulette tietävänne minusta, exästäni ja suhteestamme kaiken?! Ja ihan metsään menee.
Minä olen kiltti ja ystävällinen ihminen. Minulla on paljon hyviä ystäviä, jotka ovat olleet tukenani tässä erokriisissä, kun mies aiemmin mitään ajatuksistaan puhumatta kertookin yhtäkkiä haluavansa eron. Raskaita aikoja meillä oli ja riitojakin lopuksi, mutta kelläpä ei olisi? En minäkään tietty enkeli ole, osaan sanoa ilkeästi. Silti yritin saada miestä pariterapiaan ja puhumaan ja selvittämään asioita, tuloksetta.
Teen säännöllisesti vapaaehtoistyötä hyvän asian puolesta. Minua on useasti luonnehdittu älykkääksi, minulla on esim. kaksi korkeakoulututkintoa. Mutta enää en ole niin kunnianhimoinen, vaan olen osittaisella hoitovapaalla ja keskityn yhdessäoloon lasten kanssa mieluummin kuin urani kehittämiseen.
Exäni taas ei pystynyt puhumaan omista ajatuksistaan minulle. Hän oli vain joo joo -mies ja teki asioita, joita ei halunnut ja antoi minun ymmärtää, että asiat ovat ok vaikkei ne olleetkaan. Minusta selvää vedätystä, joskin ilmeisesti tahatonta. Mutta exän mukaan hän tekee samaa työssään. Ei ilmaise omia mielipiteitään kellekään ja tekee ja tekee niin kauan kuin alkaa ärsyttämään.
Exäni myös vältti kaikkia riitoja ja sanaharkkaa. Hän sanoi lopuksi, että asiat ovat hänen puoleltaan ok, vaikkeivat ne sitten olleetkaan – selvisi myöhemmin. Kulissien pitämisellä tarkoitan sitä, että exäni ei näytä kenellekään todellisia tunteitaan, hän ei pyydä koskaan keltään apua, hän ei voi näyttää koskaan kellekään olevansa jollakin tapaa heikko. Nämä asiat selittynevät sillä, että hän eli lapsuutensa alkoholistiperheessä, jossa toisen vanhemman ongelmaa on aina piiloteltu. Koskaan hän ei kuullut vanhempiensa riitelevän ja hänen äitinsä paapoo puolisoaan täysin hoitaen ihan kaiken kotona.
Mielestäni on kuitenkin aika harmitonta sanoa, että exäni nyxä on rumempi kuin minä! Varmaan ihan mukava, lapset ovat ainakin niin sanoneet. Ja hyvä niin.
Kiva huomata, että jotkut ovat minua tässä ketjussa tukeneetkin!
Mun kokemuksen mukaan ns. "kauniit" naiset ovat useimmiten myös ns. "voimakasluonteisia", eli suomeksi sanottuna kusipäitä.
Mun kokemuksen mukaan ns. "kauniit" naiset ovat useimmiten myös ns. "voimakasluonteisia", eli suomeksi sanottuna kusipäitä.
ja minusta asia menee niin päin, että määrätynlaisia miehiä häiritsee se, että he eivät saa naista peukalonsa alle. Koska nainen tietää, että hänellä olisi muitakin ottajia, ei tarvitse suostua pompoteltavaksi. Nämä määrätynlaiset miehet etsivät sitten hissukan, joka ei ole kelvannut kenellekään. Nämä eivät uskalla panna hanttiin kun tietävät, ettei vientiä oikein ole.
En ole koskaan nähnyt kaunista ja itsevarmaa naista alistettavan. Kyllä siellä hellan ja nyrkin välissä on mitättömät hissukat.
On vain hissukoiden kateellisuutta yrittää yleistää, että kauniit naiset olisi vittumaisia ja juuri miehet tykkää näistä arkisen oloisista.
kun olet tullut jätetyksi ? Ehkä sisäinen kauneus ratkaisee tässäkin asiassa ? Ehkä hänessä on paljon jotain muuta hyvää , kuin sinussa ? Kuulostat perinteiseltä katkeralta exältä.
ja minusta asia menee niin päin, että määrätynlaisia miehiä häiritsee se, että he eivät saa naista peukalonsa alle. Koska nainen tietää, että hänellä olisi muitakin ottajia, ei tarvitse suostua pompoteltavaksi. Nämä määrätynlaiset miehet etsivät sitten hissukan, joka ei ole kelvannut kenellekään. Nämä eivät uskalla panna hanttiin kun tietävät, ettei vientiä oikein ole.
En ole koskaan nähnyt kaunista ja itsevarmaa naista alistettavan. Kyllä siellä hellan ja nyrkin välissä on mitättömät hissukat.
On vain hissukoiden kateellisuutta yrittää yleistää, että kauniit naiset olisi vittumaisia ja juuri miehet tykkää näistä arkisen oloisista.
Oletko koskaan ajatellut, että ne hissukat naiset saattavat pitää itseään kauniina ja vetävinä?
Tai että ne kauniit ja täydelliset luulevat olevansa rumia ja mitättömiä?
Ei asiat ole aina niin suoraviivaisia. Ei se ulkonäöstä ole kiinni kuka sinne nyrkin ja hellan väliin lopulta joutuu. On monta syytä, jotka siellä pitää: kulissit (esimerkiksi lasten takia vaimo haluaa, että kaikki edes näyttää hyvältä ja mies käyttää tätä sumeilematta hyväkseen), vaimo kokee olevansa "velkaa" miehelleen kotivapaiden, lahjuksien tms takia (miehen vanhemmat tai mies on kustantanut suuret satuhäät, ostanut kauniin kodin jne.)
Lähtemisen vaikeus on monen asian summa. Ulkonäkö on ehkä paineista pienin, jos vaakalaudalla on oma mielenterveys.
mutta kauneusaloitus kertoi aika paljon kirjoittajastaan. Pelkällä kauneudella, kopeudella vähemmän hääppöisellä seksillä ja lapsilla ajattelit pitää miehen näpeissäsi.
Uusi nainen on takuuvarmasti
- lempeämpi
- vähemmän kireäpipoinen
- saanut varmasti sängyssä paremmat tehot exästäsi kuin sinä
- tasaveroisempi keskustelukumppani kuin sinä
mutta kauneusaloitus kertoi aika paljon kirjoittajastaan. Pelkällä kauneudella, kopeudella vähemmän hääppöisellä seksillä ja lapsilla ajattelit pitää miehen näpeissäsi.
Uusi nainen on takuuvarmasti
- lempeämpi
- vähemmän kireäpipoinen
- saanut varmasti sängyssä paremmat tehot exästäsi kuin sinä
- tasaveroisempi keskustelukumppani kuin sinä
ja tulee eteen kaksi kuvaa. Kaunis ja vähemmän kaunis. Kumman kanssa hän haluaa treffit.
Jos työnantaja haastattelee kahta tasavertaista hakijaa ja toinen on hoikka, kaunis ja huoliteltu ja toinen lihava, ruma hompsantuuta. Kumman työnantaja valitsee.
Miksi miesten työpaikkojen seinillä on kauniiden ja hoikkien naisten kuvia. Ei ylipainoisten ja vähemmän kauniiden.
Jo päiväkodissa kaunis lapsi saa myönteista palautetta enemmän kuin ruma
Kauneudella pääsee aika pitkälle tässä maailmassa. Tämä nyt vain on tosiasia, vaikka sen mielellään kieltäisi.
ja tulee eteen kaksi kuvaa. Kaunis ja vähemmän kaunis. Kumman kanssa hän haluaa treffit. Jos työnantaja haastattelee kahta tasavertaista hakijaa ja toinen on hoikka, kaunis ja huoliteltu ja toinen lihava, ruma hompsantuuta. Kumman työnantaja valitsee. Miksi miesten työpaikkojen seinillä on kauniiden ja hoikkien naisten kuvia. Ei ylipainoisten ja vähemmän kauniiden. Jo päiväkodissa kaunis lapsi saa myönteista palautetta enemmän kuin ruma Kauneudella pääsee aika pitkälle tässä maailmassa. Tämä nyt vain on tosiasia, vaikka sen mielellään kieltäisi.
Minä olen aika tavallisen näköinen nainen. Ihan nätti, mutta en tod. mitään missiainesta.
Seurustelin nuorempana miehen kanssa joka oli jättänyt tyttöystävänsä takiani, ja tuo tyttöystävä oli menestynyt Miss Suomi- kisoissa niin että oli kolmen parhaan joukossa. Olin veilä vähän jopa pyöreä nuorempana, joten jäin ihan kirkkaasti ulkonäössä kakkoseksi tuolle missille.
Ehkä ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa miehille. Itseäni loukkaisi enemmän jos mieheni vaihtaisi mut rumempaan mutta sisältä kauniimpaan naiseen kuin kauniimpaan.
.