En ymmärrä ihmisiä, jotka pitää kissaa sisällä ja se saa mennä pöydälle tai sängylle
Kommentit (27)
Jotkut ei ymmärrä että kissa ei ole lattiaeläin niin kuin koira. Se stressaantuu jos ei pääse ylemmälle tasolle.
Minulla on kissa, mutta se ei saa mennä lainkaan makuuhuoneeseen, pöydille, kirjahyllyyn, tuoleille tai sohvalle. Kissalla on oma nurkka, jossa on peti, kiipeily/raapimispuu ja hiekkalaatikko.
Muuten ok,mutta oksettaa kun vilistävät keikkiötasoilla ja ruokapöydillä. Siitä sitten laitetaan vieraillekin tarjoamiset esille. Ei kantsi syödä-juoda mitään jos olet kylässä ja kissoja pyörii, vaikka muka just sillä hetkellä olisi nostettu lattialle. odottaville äideille ovat terveysuhka.
Kissaa ei voi estää hyppäämästä pöydälle, sänkyyn tai oven päälle.
Leikkaamaton eikä leikattukaan kissa ei kuulu vapaana Suomen luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kissa, mutta se ei saa mennä lainkaan makuuhuoneeseen, pöydille, kirjahyllyyn, tuoleille tai sohvalle. Kissalla on oma nurkka, jossa on peti, kiipeily/raapimispuu ja hiekkalaatikko.
Voinko ostaa sun kissan? Täällä ois hyvä koti tarjolla.
Älkää ottako kotieläimiä,kun se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin haastavaa,kissallakin on mukavampaa muualla.
Ihan sama minulle, ei ole kissaa mutta katson mielelläni kissallisten tuttujeni veikeitä kissakuvia ja heidän kissansa ainakin saavat mennä sängylle jne. Kissathan on hygieenisyydestään tarkkoja eläimiä ja puhdistavat itseään usein.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok,mutta oksettaa kun vilistävät keikkiötasoilla ja ruokapöydillä. Siitä sitten laitetaan vieraillekin tarjoamiset esille. Ei kantsi syödä-juoda mitään jos olet kylässä ja kissoja pyörii, vaikka muka just sillä hetkellä olisi nostettu lattialle. odottaville äideille ovat terveysuhka.
Eikö teillä käytetä lautasia? Eikö käsiä pestä?
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa hyppiä pöydällä ja ne pöydät puhdistetaan ennen kuin niillä kokataan ja syödään, mikä ongelma tässä on?
Toksoplasmoosi on jo tuhonnut hullujen kissatätien mielenterveyden.
Kissoille pitää olla tasoja joissa se saa olla, nukkua ja kiipeillä. Pelkkä kylmä lattia ei voi toimia. Olkoonkin mattoja.
Kissat ovat siistejä eläimiä. Toisekseen joka paikka on kauttaaltaan bakteerien, jopa ulostebakteerien peitossa, vaikka kuinka hysteerisenä ja iho vereslihalla jynssäisi. Että se teille hysteerikoille tiedoksi vaan.
Ei meillä kissa saa mennä pöydälle. Toki ei voida 24/7 sen tekemisiä valvoa, mutta kotona ollessa ei tunnu hirveästi edes kiinnostavan. Sängylle sisäkissa sen sijaa saa kyllä tulla. Lapsuudenperheessäni oli ulkokissoja, joiden turkkiin tarttui ulkoa roskaa ja ötököitä, niitä en mielellään päästänyt sängylle ainakaan kesällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko ostaa sun kissan? Täällä ois hyvä koti tarjolla.
Olen yrittänyt sitä myydä, mutta jostain syystä palaa aina takaisin kotiin. Taitaa tykätä olla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ottako kotieläimiä,kun se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin haastavaa,kissallakin on mukavampaa muualla.
Kissa on rasittava, maukuu ja KERJÄÄ rapsutusta, huom. KERJÄÄ!
Välillä puree kuin rapsuttaa.
Muukalaista käyttäytymistä kissoilla. Ei mene kyllä ihan yhteen minun ihmisyyden kanssa. Joo mutta tykkään kissoista, ou jee
Vierailija kirjoitti:
Että ihan oma nurkka. On hieno elämä kissalla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu. Eläinrääkkääjä tai sairas trolli. Kissa siis ajettu nurkkaan josta ei saa liikkua mihinkään. Pitäs am p ua tollanen sairas rääkkääjä.
Ei se haittaa. Monilla ihmisillä on ongelmia huomattavasti monimutkaisempienkin asioiden ymmärtämisessä. Osaat varmaan kuitenkin sitoa kengännauhat, ja laskea kymmeneen?