Näin vihdoin exäni naisen kuvan, eipä oo minkään näköinen
Exä dumppas mut ja hajotti kahden alle kouluikäisen lapsen perheen ilmoittamalla vaan eräänä kauniina päivänä, että haluaa eron.
Vihdoin fb:ssä näin sen exän naisen kuvan. Eipä oo minkään näköinen. Naurettavaa, mutta mua helpottaa tää tieto, että oon tuota naista ainakin selkeesti kauniimpi! :D
Lisäksi kun tarkemmin katsoin, niin ko. nainen muistuttaa ulkonäöllisesti aika paljon exän äitiä. Mielenkiintoista...
Kommentit (56)
oli kai sitten luonteeltaan todella mahtava, jos miehesi rumempaan vaihtoi.
heh. eikä tuo exäkään hääppönen ollut. ap
ja itserakkaasta sinusta.
Parempaan jokainen vaihtaa, ap, hyvä.
vain sillä perusteella, että tiedän olevani kaunis? ai niin, unohdin, mitään hyvää ei saa itsestään uskoa... ap
Monesti ne sänkyhommatkin luistavat paljon paremmin kun on molemminpuolista rakkautta tai edes lämpöä.
Mielenkiintoista tosin, että joku vaihtaa kauniista rumaan. Silloin on jotain pahasti vialla vai mitä?
mun tietoisuus omasta kauneudestani on pahempi asia kuin exän raukkamainen pakeneminen. On ihmisillä mielenkiintoisia arvomaailmoja. ap
Mieheni exä oli missiainesta ja minua lähes 10 vuotta nuorempi, minä taas hyvin arkisen näköinen. Mutta etpä taida sittenkään olla mieheni exä, koska tutstuin mieheeni vasta, kun hän oli jo eronnut.
jos mies on raukkamaisesti lähtenyt, niin onhan se nyt aika pieni pahe, jos huomaa eksänsä naisen olevan itseään rumempi.
Äidin ihan lennossa toiseen naiseen, äitini, kiltti ja viisikymppiseksi tosi simpsakka ja hyvin säilynyt nainen meni äkkierosta ihan maahan moneksi viikoksi, siis nukkui vaan ja laihtui entisestään. Sitten törmättii tähän exään ja sen uuteen, oltiin kyllä kuultu ettei nainen ole ainakaan nuorempi mutta rouva oli kymmenisen vuotta miestä vanhempi lihava mummo joka kai sitten osaa jonkun seksitempun tai jotain millä miehen koukutti..äiti toipui samantien naisen nähtyään:D nauti vaan ap tiedosta.
... vanhempi ja vähemmän kaunis. Ehkäpä miehet sittenkin ovat hiukan monimutkaisempia olentoja, eivät pelkän kauneuden perässä juoksijoita. En sano, että vähemmän kauniiseen ihmiseen vaihtamisessa sinänsä olisi mitään ylevää. Ehkä sellainen mies etsii äitihahmoa, tai helpommin lytättävää naista, tai ties mitä.
eksä dumppasi minut rumempaan naiseen. En ole siitä kyllä vahingoniloa tuntenut,mutta olen sangen ihmeissäni.
Eksäni aina vahti minun syömisiäni (vaikka olen hoikka), kommentoi meikkiäni (kuinka meikkaan aina samalla tavalla) ja joitain vaatteita (kun pukeudun liian virkamiesmäisesti),kuntosalilla käyntiäni (en käy tarpeeksi usein) jne
Nyt hänellä on nainen, joka on kyllä hoikka, mutta ei edes meikkaa, pukeutuu arkisesti, eikä liiemmin urheile.
Ehkä sillä naisella on jotain, mitä minulla ei ollut. Mutta miten ihmeessä yllämainitut asiat ärsyttivät minussa, jos ei siinä toisessa naisessa?
eksä dumppasi minut rumempaan naiseen. En ole siitä kyllä vahingoniloa tuntenut,mutta olen sangen ihmeissäni.
Eksäni aina vahti minun syömisiäni (vaikka olen hoikka), kommentoi meikkiäni (kuinka meikkaan aina samalla tavalla) ja joitain vaatteita (kun pukeudun liian virkamiesmäisesti),kuntosalilla käyntiäni (en käy tarpeeksi usein) jne
Nyt hänellä on nainen, joka on kyllä hoikka, mutta ei edes meikkaa, pukeutuu arkisesti, eikä liiemmin urheile.
Ehkä sillä naisella on jotain, mitä minulla ei ollut. Mutta miten ihmeessä yllämainitut asiat ärsyttivät minussa, jos ei siinä toisessa naisessa?
Ehkä sinä pidit puoliasi tuossa arvostelun sateessa, etkä ollut tarpeeksi lytättävissä tyydyttääksesi exäsi pätemisentarpeen...
Ulkonäönkö pelkästään?
Tai seksitaitojen?
Ehkä joku oikeasti on kiinnostunut siitä, millainen ihminen on luonteeltaan ja mistä asioista kiinnostunut, mitkä hänen arvonsa ja arvomaailmansa ovat, miten ihminen suhtautuu kanssaihmisiin ja miten heitä kohtelee. Millaista on elää arkea kumppanin kanssa, miten selvittää ristiriidat parisuhteessa ja miten tunne-ilmaisu pelaa suhteessa. Ehkä jotain miestä saattaa kiinnostaa tämänkin tyyppiset asiat naisessa ja suhteessa, eikä pelkästään naisen ulkonäkö?
Joku vähemmän kaunis kuin sinä ap voi olla monin verroin mukavampi ja parempi kumppani arkeen.
Tosin avioero on mielestäni lasten kannalta niin ikävä asia, että pidän hyvänä sitä että avioliiton eteen yritetään tehdä kaikkensa ja minusta tuollainen yhtäkkiä toisen matkaan lähteminen on epäreilua ja raukkamaista.
avioliiton mieheni ihaili nuorempia, pitkiä hoikkia ruotsalaistyyppisiä blondeja (olen normaalikokoinen, viehättävä punapää) ihan kyllästymiseen asti.
Kun sitten erottiin ja tapasin hänen uuden vaimonsa - pieni, tumma, vanhempi, ei minkään näköinen - olin todella tyrmistynyt! Kaikki ne vuodet mieheni oli kaivertanut mun itsetuntoa koska en ollut sellainen kuin piti ja sitten ottaa vaimon joka oli vieläkin kauempana haaveista!
Vaan tuon jälkeen nostin pääni pystyyn ja edelleenkin olen helvetin sievä, naisellisen kaunis nainen. Onnellinen nykyisessä elämässäni, arvostettu juuri tällaisena:)
entäs jos exän uusi nainen on kauhean kiva ihminen, lennokkaan älykäs, huumorintajuinen, lojaali, empaattinen, sivistynyt, hyvä sängyssä? Tällaiset piirteet eivät kuvassa näy. Tai sitten ex vain halusi mennä naimisiin äitinsä kanssa :D
On sitä elämässä ja ihmisissä muitakin ulottuvuuksia kuin ulkonäkö. Jopa miehiin, uskokaa tai älkää, vaikuttaa myös henkisemmän tason asiat.
Ja ne ei varmaan teidän suhteessa ollut kohdillaan. On tosiaan raukkamaista tuolla lailla lähteä toisen matkaan, mutta se on se tapa jolla miehet pakenevat huonosta suhteesta.
että exäsi on rikkonut perheen, missä 2 lasta. Lempannut teidät pihalle, kuten sanoit.
On luonnollista, että tuntee monenlaisia tunteita.
Aikoinaan avokkini narahti pettämisestä. Se oli kova paikka ja avokki lähti vielä ovet paukkuen tämän uuden ja ihanan nuoren naisen luo. Juu, olin silloin 24v ja tämä nuori ihana oli 19v. Olin kuulemma rupsahtanut ja liian vanha hänelle ja kaikkea muutakin paskaa tuli niskaan. Pettäminen oli ihan minun syytä kuulemma kun olen niin tyhmä yms.
Olin ihan maassa ja itsetuntoni nolla. Jouduin jopa saikulle kun en pystynyt syömään ja nukkumaan ja aloin pyörtyillä kesken työpäivien.
Käänne tapahtui kun näin heidät yhdessä. Tämä uusi ihana oli paksu tyllerö. Meikitön, kulki miehen selän takana pää nöyränä alaspäin.
Jiihaa, siitä alkoi toipuminen ja ymmärrys, että kyse ei ollutkaan siitä, että olisin ollut huono ja ruma ja tyhmä. Vaan kyse oli juuri siitä, että minua ei pystynyt hallitsemaan. Parin vuoden päästä kuulin vielä, että ex-avokkini oli pitänyt ihan julkisesti vieraita naisia tämän uuden kanssa yhdessä asuessaan ja tämä uusi oli niin alistettu, ettei uskaltanut panna hanttiin.
Sinun selviytymisesi lasten takia on tärkeää. Jos tällainen pieni asia kohottaa mieltäsi niin se on hyvä. Ihminen on inhimillinen ja paskatunteetkin pitää sallia itselleen. Vaikka vahingonilo, että miehen uusi on rumempi kuin itse.
niin ei enää koskaan ottaisi hyvän näköistä (kuten minä) naista.
Monille miehille riittää ihailu, eli ihan sama minkä näköinen tai luonteinen se nainen on kunhan palvontaa riittää. Ystävän mies kärähti yhteydenpidosta toiseen naiseen ja ystäväni oli tosi ihmeissään juuri tuosta samasta: nainen ei ollut nuorempi, kauniimpi, seksikkäämpi, mukavampi tai mitään! Ainoa millä mies osasi yhtydenpitoa selitellä että oli niin jännittävää kun tuo toinen oli niin ihastunut ja osoitti kiinnostustaan. Eli ihan sama mikä/kuka siinä toisena oli!
se on peto sängyssä.