Olen 35v, eronnut, 2 lapsen äiti. Voinko löytää vielä rakkauden?
Onko oikeasti mahdollista tässä tilanteessa pitkästä parisuhteesta eronneena vielä löytää "se oikea"?
Olen mielestäni ihan hyvännäköinen, itsestäni huolehtiva, itsenäinen ja kaikin puolin mukava nainen. Lapsille en tarvitse uutta isää, heillä on paras mahdollinen isä.
Onko minulla mahdollisuus löytää vielä joku joka rakastaa, jonka kanssa voisi olla onnellinen...
ja tärkeä kysymys, MISTÄ??
Kommentit (24)
lähemmäs viisikymppisenä rakkauden, netistä.
Kymmenisen vuotta aikaa, ja ovat ihan kuin vasta rakastuneita, vaikka monia vaikeuksia ovat tänä aikana lävitse käyneet.
kulua, lasten kasvaa isommiksi. HÄN voi tulla sinua vastaan tilanteessa, jota et osaa odottaakaan.
Lähes 6 vuotta asuin lasten kanssa keskenään. Seurustelin siinä välissä vuoden. Nyt, yli 42 vuotiaana asun elämäni miehen kanssa. Löysimme toisemme viime heinäkuun viimeisenä päivänä terassilta. Olemme kihloissa ja elämme elämämme onnellisinta aikaa.
Minäkin löysin 39-vuotiaana, 46-vuotiaan miehen. Ongelmana vaan, että molemmat ollaan naimisissa tahoillamme, ja mulla niin pienet lapset, etten halua erota. Seksiä emme tämän miehen kanssa harrasta, mutta rakastamme toisiamme, olemme päivittäin yhteydessä. Olen onnellinen, toistaiseksi ainakin, vaikka tiedän, ettemme koskaan kenties ole oikeasti yhteydessä. Rakkaus antaa voimaa. Onnea sinulle, löydät vielä rakkauden
Mies samassa tilanteessa.
ELi toivoa voisi olla??
Miten kohtaisimme..
yksinkertaisesti ei ole aikaa etsiä! Olen myös erittäin katkeroitunut miehiin, koska tulin hyväksikäytetyksi edellisessä suhteessani(mies halusi vaan lapset ja petti koko liiton ajan)
Mutta ehkä ap löytää, riippuu asenteesta ja haluaako löytää.
HÄN voi tulla sinua vastaan tilanteessa, jota et osaa odottaakaan.
sitä samaa miettii 36 vuotias 2 lapsen eronnut isä
No sepä sattui,
Pirkanmaa myös ap:n asuinpaikka
(vaikka en tuota kysymystä esittänytkään)
miksei olisi? Itse pari vuotta vanhempi ja 3 lasta myös. Ja on kyllä varaa mistä valita...nytkin pähkäilen parin vaihtoehdon välillä :) Ai ja esim. baarista löytyy...
niitä löytää baarista mutta ei oikein nappaa. t:se eronnut mies
No sepä sattui,
Pirkanmaa myös ap:n asuinpaikka
(vaikka en tuota kysymystä esittänytkään)
sieltä baareista löytää ihan vakavasti otettaviakin juttuja...jos haluaa ;)
sieltä baareista löytää ihan vakavasti otettaviakin juttuja...jos haluaa ;)
suomi24.fi- treffeiltä katsastaa mieluistasi miestä.
Minä löysin sieltä, 3kk juteltuani ja muutaman tavattuani, Sen Oikean.
neljä lasta, (nuorimmat) 6- ja 7-vuotiaita.
nyt on menossa uusiin naimisiin 52-vuotiaana
En haluaisi mitään humalaista "kommunikointia".
Itse kun en juuri koskaan baareissa käy, on varmaan siksi suhtautumiseni niin negatiivinen.
En kyllä käy oikeastaan paljon missään muuallakaan, aika yksin tässä tilanteessani tunnen olevani. Ehkä kesän tullen voisi lähteä täältä kodin lämmöstä maailmalle...
Miksi olet, eronnut mies, täällä keskustelussa?
Itse siksi, että muistan lasten vauva-ajasta sen, että täällä paljon "vertaistovereita" liikkeellä ja ajattelin kysäistä tätä asiaa...
Ap
mutta mistä, se onkin vaikeampi kysymys. Yökerho, nettitreffit ym.