Miksi kauheen harvat käyttää urheilurintsikoita?????
Oletteko huomanneet, että esim. ryhmäliikuntatunneilla näkee tosi paljon naisia joilla vaan ihan tavalliset rintsikat päällä. Ja tämä ei siis koske pelkästään pienirintaisia, vaan usein ihan rintavatkin vetävät pitsiunelmissa. Eikö tällaiset ihmiset ole kokeilleet kunnon urheiluliivejä ja havainneet mikä ero on tavalliseen liiviin?? Vai miksi noin? Itse kupeilla 70 D ja en kyllä voisi kuvitellakaan ilman urheiluliivejä kuntoilua. Enkä silloinkaan kun kuppikokoni oli pienempi.
Kommentit (52)
Mistä löytyy tarpeeksi pieniä kokoja urheilurintsikoita? Väkisin jää kuppiin tyhjää kangasta ja siten liivit eivät istu napakasti.
Tiedättekö, onko joissakin urheiluliiveissä "toppauksia"?
Jos mä urheilen rintsikat päällä, niin ne alkavat väkisinkin tulemaan ulos sieltä. Urheilurintsikoissa tavarat pysyvät paikoillaan ja kuosissa.
keskivertokoosta.
Itselläni on sellainen "harvinaisempi" koko. EN KOSKAAN saa liivejä alle sadalla eurolla, en urheilu enkä pitsi kuosia. Vain HYVIN HARVOIN voin valita liivieni värin. EN KOSKAAN voi ostaa liivejä muualta kuin "alan liikkeestä". Ja HYVIN HARVOIN mikään minulle sopiva on alennuksessa.
Panosta siinä sitten.
Ostaisin vaikka heti niin urheilu-ja pitsiliivejä jos vaan löytyis (netistä en tilaa)...
100H/I
kun ei sellaisia liikkeitä missä häiritsis ja kun mulla juoksulenkeillä käytössä sloggi-topit niitä ei kehtaa salille laittaa kun suoraan sanottuna nännit saattaa välillä kivasti loistaa ;D
mutta juoksemaan en ikinä voisi laittaa tavallisia, vaikka rinnat on pienet niin ne itse rintsikat häiritsee ja olkaimetkin tippuilee vähän väliä vaikka normaalisti pysyvät hyvin ja ovat oikean kokoiset.
SRyhmäliikuntatunneilla en käy, sinne varmaan saattais joutua hankkimaan vähän fiksummat..
Itsekin ostin joulun jälkeen ensimmäiset kunnon urheiluliivit. Mies osti lahjakortin rintsikkakauppaan, niin sillä sit ostin yhden tavalliset ja toiset urheilurintsikat. Maksoivat kyllä noin 80 euroa mutta ovat varmasti sen arvoiset. Myyjä katsoi vielä oikean koon. Suosittelen kaikille!
inhoon kaaritukia ja ohuita olkaimia jotka aina valahtaa..
Onko joku muukin? Mulla ollut Niken bra toppeja jo vuosia ja aina kun vaatetus ei erikseen ehdottomasti muuta vaadi, ovat kaytossa. Napakoita, mutta siis yleiskaytossa niita suoraolkaimisia U Back Bra-malleja. Vahan eri malli urheilussa, mutta Niken toppeja nekin. Varsinaisista x-olkaimista en kylla pida, nytkin urheilussa sellaiset missa vahan eri ratkaisu.
Mutta luulin olevani ainoa... :)
http://toronto.flyerland.ca/products/sportchek-nike-swift-uback-bra-top…
Hei kaikki,
Kokeilkaa Change -alusvaateketjun sporttiliivejä ettekä enää ikinä käytä mitään muita urheillessa. Kokoja löytyy varmasti isompirintaisillekin.
Suosittelen lämpimästi myös kyseisen ketjun "pitsiunelmia". Ja myyjiltä saa aina apua oikean koon ja mallin löytämisessä.
Sitä paitsi jos hinta huolettaa, niin Changessa usein alennusmyyntejä, tyyliin "kahden yhden hinnalla".
urheilurintsikoita on tasan yhdet, shock absorber jotka maksoivat alennusmyynnissä n. 25-30 e (en muista tarkkaan) eli ei kauhean kalliit.
Niissä on paras tuki ja ovat mukavat päällä, riittävän leveät olkaimet tällaiselle niskavaivaiselle.
Joskus pidin pari päivää peräkkän urheilurintsikoita, kun muut olivat pyykissä, ja sen jälkeen huomasin, kuinka paljon mukavammat ne ovat. Ja sille tielle taisin jäädä, tavalliset rintsikat tuntuu niin löpsöiltä ja kutittavilta..
Ja toinen! Luulin oikeasti olevani ainoa ja enpa siksi sanaista arkkuani aiheesta ole aiemmin avannut... :)
oikein tukevia (Shock Absorber ja Champion) viidet, sitten vielä yksi vähän löpsömpi toppi, jota käytän golfatessa.
En voisi kuvitellakaan urheilevani (jumppa, ratsastus, juoksu) tavallisissa rintsikoissa, uuhh!!
t. 80C
Isoja kokoja löytyy Helsingissä Fredan Funky Ladystä.