Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauheen harvat käyttää urheilurintsikoita?????

Vierailija
12.04.2011 |

Oletteko huomanneet, että esim. ryhmäliikuntatunneilla näkee tosi paljon naisia joilla vaan ihan tavalliset rintsikat päällä. Ja tämä ei siis koske pelkästään pienirintaisia, vaan usein ihan rintavatkin vetävät pitsiunelmissa. Eikö tällaiset ihmiset ole kokeilleet kunnon urheiluliivejä ja havainneet mikä ero on tavalliseen liiviin?? Vai miksi noin? Itse kupeilla 70 D ja en kyllä voisi kuvitellakaan ilman urheiluliivejä kuntoilua. Enkä silloinkaan kun kuppikokoni oli pienempi.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tulisi mieleenkään lähteä edes kävelylenkille pitsiunelmissa :) meidän pitää satsata myös itseemme!

Vierailija
22/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellaiset shock absorberit kokoa 80E (oikea koko olisi 80F, mutta niitä ei löytynyt).

Mutta siis ihan samoin hölkkää tavisrintsikoilla. Mä kun joudun ostamaan nekin aika tukevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivertokoosta.

Itselläni on sellainen "harvinaisempi" koko. EN KOSKAAN saa liivejä alle sadalla eurolla, en urheilu enkä pitsi kuosia. Vain HYVIN HARVOIN voin valita liivieni värin. EN KOSKAAN voi ostaa liivejä muualta kuin "alan liikkeestä". Ja HYVIN HARVOIN mikään minulle sopiva on alennuksessa.

Panosta siinä sitten.

Vierailija
24/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä potaskaa!

Shock Absorberilla on kokoon K saakka.

Vierailija
25/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla esim jumpassa on!

itse käytän kyllä urheillessa urheilurintsikoita.

Vierailija
26/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hölsky lenkillä, töissä eikä televisiota katsellessakaan

Vierailija
27/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittakaapa kaupassa urheiluliivejä ja hyppikää sovituskopissa ne päällä. Hölskyy.

Hien imeytymisen kannalta saattavat toki olla mukavammat päällä kuin tavalliset liivit. Mutta tavalliset kaarituelliset liivit ovat tukevammat kuin monet esim. toppimalliset, kaarituettomat urheiluliivit.

Vierailija
28/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittakaapa kaupassa urheiluliivejä ja hyppikää sovituskopissa ne päällä. Hölskyy. Hien imeytymisen kannalta saattavat toki olla mukavammat päällä kuin tavalliset liivit. Mutta tavalliset kaarituelliset liivit ovat tukevammat kuin monet esim. toppimalliset, kaarituettomat urheiluliivit.

Ei todellakaan ole kaarituelliset liviit tukevampia! Varsinkaan jos on yhtään A-kuppia isommat rinnat.

Itse mm. ratsastan, ja se on epämiellyttävää jos unohtaa vaihtaa rintsikat tunnille mennessä. Rumiahan ne urheilurintsikat on, mutta kenen silmää niitten tarvii viehättää, kun muutenkin hikoillaan pää märkänä eikä olla ykköset päällä esiintymässä kellekään, varsinkaan alusvaatteisillaan.

Jumppasalin pukuhuoneessa kyllä nopeasti huomaa, kuka harrastaa liikuntaa tosissaan ja kuka lähti kaverin houkuttelemana. Ensimmäisellä ryhmällä on urheilurintsikat, toiselle vanhat venyneet liivit on siirretty urheiluliiveiksi.

Itselläni on Adidaksen toppimallinen ja sitten Triumpihin tri-actionit. Kun menee ostamaan liivejä, kannattaa kysyä myyjältä apua. Nimittäin urheiluliivejä ei osteta suoraan samaa kokoa kuin muita.

Vierailija
29/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinta silti liikkuu. Mutta HUOMATTAVASTI VÄHEMMÄN kuin MILLÄÄN tavisrintsikoilla. Vaikka ne tavisliivit ois vaikka kuinka tukevat. Kunnon urheiluliivi tekee sellasen tiukan paketin, kun tavisrintsikoitten tarkoitus on yleensä hiukan muu...

Sille joka sanoi, että ei koskaan saa liivejä alle 100 euron: monetko sitä sitten tarvitsee ostaa? Kyllä varmaan urheilukäyttöön riittää 1-2 liivit, ne kestävät kuitenkin pitkään kun huolehdit niistä oikein. Urheiluliivejä saa kyllä melkein koossa kuin koossa, juuri siksi että ne käyvät vähän "hankalammankin malliselle" rinnalle. Minulla esim. vaikeuksia löytää istuvia liivejä kun rinta on aika leveä mutta ei mikään korkea. Kuppi on kuitenkin D-DD vähän merkistä riippuen. Urheiluliivit löytyy kyllä jokaiselle kun sovittaa tarpeeksi montaa mallia!

Panostakaa naiset itseenne, silloin on kiva nauttia liikunnastakin!

Vierailija
30/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

85HH

http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Freya-Freya-Active-Unde…

ja 90G

http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Freya-Freya-Active-soft…

ja tietenkin paljon noiden alta eri kokoja

ja tämä ei kyllä mielestäni ole mikään ruma, vaan kivan sporttinen, 85 HH on ainakin kokona;

http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Shock-Absorber-Level-4-…

Vierailija
31/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitäpä ei valmisteta minun koossani. Nim. 80H

Mulla ainakin on Changelta useammat urheiluliivit, kokoa 80 (niissä ei ole kuppikokoja, en nyt muista miten ne menee); normaalit liivit mulla on just 80H.

Käytän niitä muutenkin esim. siivoushommissa ja ulkoillessa, on vain paremman tuntuiset kun tuota rintavarustusta tosiaan löytyy.

Vierailija
32/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on paras tuki ja ovat mukavat päällä, riittävän leveät olkaimet tällaiselle niskavaivaiselle.

Joskus pidin pari päivää peräkkän urheilurintsikoita, kun muut olivat pyykissä, ja sen jälkeen huomasin, kuinka paljon mukavammat ne ovat. Ja sille tielle taisin jäädä, tavalliset rintsikat tuntuu niin löpsöiltä ja kutittavilta..

Vierailija
33/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kokonaan ilman rintsikoita. Tiukka toppi riittää.

Vierailija
34/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kertoisiko joku, mistä etsisin sopivat urheiluliivit? Change ja Stockat sun muut on pyöritty, eikä kokoa löydy. Ei tavallisissakaan liiveissä. Koko on nyt 75 J/ 70 K.

Mistä saan urheiluliivit? Helsingissä asun.

Vierailija
35/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.blestbras.com.au/detail/852/Royce-(UK-sizing)/Impact-Free.as…

ei tuota sun kokoa varmasti löydy suomesta tavallisissakaan alusvaatteissa mistään?? Pakko kysyä uteliaisuudesta että ovatko rintasi ihan navan korkeudella? Varmaan kärsit hartiakivuista paljon? Et ilmeisesti ole kuitenkaan ylipainoinen, vain todella isorintainen?

Tuolta tosiaan ainakin löytyy, varmasti muualtakin kun haet Googlella.

Vierailija
36/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule kokonaisena tähän kun kopioin.

T. edellinen kirjoittaja

Vierailija
37/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei oo kokemusta mikä on luotettava nettikauppa, eikä oikein kunnolla näkemystä omasta koosta niin harmittaa jos pitäis palauttaa eikä saa rahojaan takas.

Liikkeistä en oo löytänyt kokoa. Mulla on 85e/f ja Shcokabsorbereita oon kuolannut monesti kaupassa, mutta aina niitä on ollut siellä vain c/d-kuppiin saakka.

Suomalaiset naiset ostaa muutenkin väärän kokoisia liivejä ja siksi kaupoista ei saa oikean kokoisia liivejä, kun ne on muka marginaalikokoja. Erikoisliikkeistä saa sitten erikoishintaan.

Vierailija
38/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti käytän aina urheillessa kunnon toppeja. Nikeltä pääasiassa. Muutama Shock Absorberkin löytyy.

t. 75A

Vierailija
39/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä noita kokotaulukkoja ollenkaan, perehdyn googlen ja miehen avulla kun tuo tulee kotiin.

Eivät rinnat navan korkeudella roiku, ainakaan vielä, olen vasta 22vuotias. Urheiluliivit tulisivat todella suureen tarpeeseen, koska salitreeniä tarvitsen paljon. Olisi hyvä jos saisi muutaman kuppikoon pudotettua, ettei olisi hartian yli heitettäviä rättejä sitten vanhana.

Hartia- ja selkäkipuja on todella paljon, ylipainoa ei ole. Rinnat vain jostain syystä jatkavat kasvua. Ja juu, ei löydy oikean kokoisia tavallisiakaan rintsikoita, nyt on menossa changen 80 I:t, joista olen kavennellut ympärystä takaa ompelukoneella. Itse kaventamisesta vaan jää inhottava kova osa, joka painaa selkää.

36

Vierailija
40/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole löytänyt mistään niin hyvin istuvia että olisin viitsinyt ostaa. Kokeillut olen varmasti monia kymmeniä, eivät ole olleet mulle sopivia.

Kuppikoko on 85-90E

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme