Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kauheen harvat käyttää urheilurintsikoita?????

Vierailija
12.04.2011 |

Oletteko huomanneet, että esim. ryhmäliikuntatunneilla näkee tosi paljon naisia joilla vaan ihan tavalliset rintsikat päällä. Ja tämä ei siis koske pelkästään pienirintaisia, vaan usein ihan rintavatkin vetävät pitsiunelmissa. Eikö tällaiset ihmiset ole kokeilleet kunnon urheiluliivejä ja havainneet mikä ero on tavalliseen liiviin?? Vai miksi noin? Itse kupeilla 70 D ja en kyllä voisi kuvitellakaan ilman urheiluliivejä kuntoilua. Enkä silloinkaan kun kuppikokoni oli pienempi.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jumppaan aikas harvoin, kerran parissa viikossa. Kiire kun on, ei ole tullut ostettua erityisiä liivejä kuntoilua varten. Mulla on B-kuppi.

Vierailija
2/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärää kokoa

mä juoksen ja pelaan aina urheiluliiveissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tylsän ja ruman näköisiä, ja vieläpä kalliitakin.

Itselläni meni aika pitkään ennen kuin tajusin kaverini jankutuksen jälkeen, että ne ihan oikeasti tekevät koko kuntoilusta TÄYSIN erilaista.

Silti oli kynnys käyttää iso summa liiveihin, ja edelleenkin pitää pakottaa itsensä hankkimaan aina uudet, kun rahaa ei ole loputtomiin ja se liivien hinta on aina pois jostain oikeasti kivasta.

Vierailija
4/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään mennä tärväämään kauniita alusasuja hikoilemalla ne pilalle hikijumpissa!

Olen käynyt aikoinani tosi paljon erilaisissa jumpissa ja käyttänyt aina tiukkoja jumppatoppeja. Juoksulenkeillä olen käyttänyt todella napakasti istuvia juoksuliivejä. Olen ollut aiemmin kokoa 70C/75B. Nyt odotan toista lastamme lyhyellä ikäerolla esikoiseen, joten en tiedä, mikä on rintaliivikokoni raskauksien jälkeen, kun taas kovemman liikunnan aloitan.

Suosittelen lämpimästi asiallisiin urheiluvaatteisiin panostamista. Lisäksi hikijumpassa puhkihikoillut alusvaatteet menevät nopeasti pilalle!

Vierailija
5/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ne siis rinnat paremmin paikoillaan? Vaikka olis E-kuppi? Onkohan niitä edes koossa n.85-95E?

Vierailija
6/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en itse kyllä nykyään lähde edes tavalliselle, reippaammalle kävelylenkille normirintsikoissa. On vaan niin paljon mukavampaa mennä urheilurintsikoilla kun ei hölsky. Vaikka en ole mikään himourheilija tai muuten käytä viimeisimmän huudon mukaisia sporttikamppeita, on kunnolliset (kalliit) urheiluliivit kyllä olleet täysin hintansa arvoiset!

Vierailija
7/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät maksaa tosiaankin sen +50 € mutta tukeehan ne ihan eri tavalla! Oletteko tavallisissa ritsikoissa urheilevat ottaneet huomioon että urheillessa rinnat hölskyvätkin jolloin ne venyy paremmin ja alkavat roikkumaan pahemmin.

En nyt osaa fiksusti selittää mutta iho vaurioituu siinä hölskyessä, tiedätte kyllä

Vierailija
8/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei marketista löydä. Koko on 85 G.

Vierailija
9/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ne siis rinnat paremmin paikoillaan? Vaikka olis E-kuppi? Onkohan niitä edes koossa n.85-95E?

suosittelen shock absorber tukitaso 4, kokoja löytyy. katsasta vaikka asos.com, toimitus ilman postimaksuja ja halvemmalla kuin suomen urehiluliikkeissä.

Vierailija
10/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyis tällaiselle aa/a kuppiselle urheiluliivit joissa olis kevyt toppaus. Olis kuitenkin ihan kiva ettei tarvis näyttää mieheltä jumpassa.

Etumus on ihan littana nykyisissä :(

Lenkeillä se nyt ei niin haittaa mutta inhottava olo jumpassa.

Normaalisti käytän topattuja liivejä jotta haluan näyttää naisellisemmalta.

Vierailija
11/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan menee kunnon liikkeeseen. Ap käyttää Shock Absorberia, olen myös joskus ostanut Triumphia mutta SA on kyllä tosi tukeva. Isorintaisille on ainakin Freyan liiveissä tosi hyvin kokoja, merkkiä myy ainakin Sokos ja Stocka. Yks isorintainen ystäväni ostaa omat sporttiliivinsä Changelta (käyttää muistaakseni kokoa H), eli kyllä löytyy.

Maksavathan nuo liivit, mutta kyllä omiin rintoihin kannattaa vähän satsata! Oikein hoidettuna nuo liivit kuitenkin kestävät pitkään ja kyllä liikunnasta tulee vaan aivan uskottomattoman paljon kivempaa kun tuki on kunnossa!

-ap

Vierailija
12/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi käytin kaksia rintsikoita päällekkäin

Vierailija
13/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan menee kunnon liikkeeseen. Ap käyttää Shock Absorberia, olen myös joskus ostanut Triumphia mutta SA on kyllä tosi tukeva. Isorintaisille on ainakin Freyan liiveissä tosi hyvin kokoja, merkkiä myy ainakin Sokos ja Stocka. Yks isorintainen ystäväni ostaa omat sporttiliivinsä Changelta (käyttää muistaakseni kokoa H), eli kyllä löytyy.

Maksavathan nuo liivit, mutta kyllä omiin rintoihin kannattaa vähän satsata! Oikein hoidettuna nuo liivit kuitenkin kestävät pitkään ja kyllä liikunnasta tulee vaan aivan uskottomattoman paljon kivempaa kun tuki on kunnossa!

-ap

Meni jo pilalle aikoja sitten, enkä tosiaan kalliita pysty hankkimaan.

Vierailija
14/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan juoksua ja en kyllä osaisi mennä lenkille ilman urheilurintsikoita, vaikka kuppikoko on vain 75 A. Ei ne rinnat tavallisissakaan rintsikoissa tietenkään hölsky mutta tavalliset rintsikat on kovin epämukavat mielestäni. Urheilurintsikat tuntuu siltä, kuin ei olisi mitään yllä. Minulla ihan edulliset Triumphin urheilurintsikat, pienelle kuppikoolle ei paljon valinnanvaraa olekaan.

Vierailija
15/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse mietin tosi pitkään kunnon urheiluliivien hankintaa kun ovat niin kalliit. Shock Absorbereissa on usein tarjouksia isoissa tavarataloissa, ja kannattaa käydä sovittamassa oikea koko jossain liikkeessä ja sitten tilata netistä. Ap on yhdet SA:t tilannut FigLeavesista (täällä palstalla joku suositteli), säästin useamman kympin suomen hintoihin verrattuna!!

Ja moniko mies miettii, että ostaako jotain vähän kalliimpaa jos se on tarpeellista...? Miksi me naiset ollaan usein niin vaatimattomia omien tarpeidemme suhteen?

-ap

Vierailija
16/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienitissinen nainen ja pidän aina urheillessa urheiluliivejä

Vierailija
17/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moniko mies miettii, että ostaako jotain vähän kalliimpaa jos se on tarpeellista...? Miksi me naiset ollaan usein niin vaatimattomia omien tarpeidemme suhteen?

-ap

Ihmettelen tosiaan naisten nuukuutta, tällä palstalla olen oppinut että suomi on täynnä naisia jotka eivät satsaa itseensä yhtään!

Vierailija
18/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumphin Triactionit paljon paremmat ja tukevammat. Ja maksoivat sittarista 27 e. Ovat tasoa High activity level, eli todella tukevat hyvin, kokoni on 80D.

Vierailija
19/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitäpä ei valmisteta minun koossani. Nim. 80H

Vierailija
20/52 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoon kaaritukia ja ohuita olkaimia jotka aina valahtaa..