Lapsimessuista
Täältä olen lukenut lähinnä vain siitä, että lapsia ei kannata ottaa mukaan, yksi ystäväni taas hehkutti, että heillä lapset ihan pienestä asti viihtnyeet messuilla todella hyvin ja käyvät joka vuosi.
Lisää mielipiteitä siis. Itse menen joko 2-vuotiaan kanssa tai en ollenkaan eli kannattaako mennä? Ostostelu ei niinkään kiinnosta lähinnä mentäisiin esim. joku konsertti katsomaan samoin kuin sitä pienoisallinäyttelyä.
Vaunuja ei otettaisi mukaan, lapsi viihtyy manducassa mutta tykkäisi varmasti myös itse kävellä siellä. Onko siellä narikkaa tms johon voi jättää ulkovaatteita yms. tavaraa ettei tarvitse kaikkea rehata mukana?
Kommentit (8)
Olen katsellut ohjelmaa ja olen varma, että lapseni olisi monista jutuista tosi ihastunut, esim. varmasti haluaisi käydä istumassa poliisiautossa? Mutta ovatko ne jonot aivan valtavat siellä?
Oikeastiko joku käy aikuisten kesken siellä pyörimässä, anteeksi tyhmyyteni jos olen luullut että sinne mennään lasten takia, niin me ainakin olemme tehneet ja aiotaan nytkin mennä 2v ja 3v kanssa.
Otan 2vlle sattarit mukaan ettei tarvitse jonottaa hissiä vaan voin kantaa ne rapuista ylös. Narikka siellä tosiaan on.
6 ja 3-vuotiaiden kanssa. Sitä kysyisin, että pääseekö samalla lipulla (13e) myös petexpoon? Vaihtelun vuoksi mennään:)
Olen katsellut ohjelmaa ja olen varma, että lapseni olisi monista jutuista tosi ihastunut, esim. varmasti haluaisi käydä istumassa poliisiautossa? Mutta ovatko ne jonot aivan valtavat siellä?
varautua jonoihin, varsinkin ruokapaikoissa niitä piisaa.
Teitääkö joku mistä noista esityksistä saisi lisää tietoa. Ajattelin, että etukäteen suunnittelisin jonkinlaisen löyhän päiväohjelman, ettei menisi ihan haahuiluksi.
Esim. Peukkulan lastenkonsertti? Tietääkö joku minkälaista musiikki on? Tai tanssinopetustuokiot, joita tuolla on tiuhastikin, sopivatko taaperoille vai ovatko isommille lapsille. Onko kellään kokemusta?
Siellä on alue, jossa voi syödä omia eväitä.
Muksua tarjoaa kaikille alle 3-v aterian ilmaiseksi.
Meille tuli eilen kotiin lehtinen, jossa oli kerrottu messujen ohjelma.
Tuolta löytyy jotakin tietoa.
http://web.finnexpo.fi/SITES2/LAPSI/KAVIJAT/Sivut/default.aspx
PS. Otan mukaan lapsen 1,5 v, puolisoni ja matkarattaat.
Narikka on, muistaakseni maksaa jonkun euron ja sinne kyllä mahtuu kaikki ulkovaatteet jne.