Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Tili meni miinukselle ja pankista sanottiin (ov)

Vierailija
12.04.2011 |

että on sinä ja sinä päivänä tehty 30€n osto joka on jäänyt varmentamatta. Kyseisellä päivällä on yksi osto, samasta paikasta kuin ilmoitettu osto, mutta eri summalle.

Onko tämä nyt niin, että sama osto, mutta ilmoittavat vain tuon ylimenneen summan ja olisi tämä osto vai olisiko niiden pitänyt ilmoittaa, tämä tietty summa. Itse ajattelin, että on nyt joku väärä veloitus tms. kun eri summista kyse.

Eli, että olisin ostanut ja jotenkin maksukone reistannut ja laittanut jonkun muun erihintaisen minun jälkeeni tehdyn ostoksen minun piikkiini?

Tankkauksesta kylmäasemalla kyse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljollako sinä sitä bensaa ostit ja mitä kortilta on veloitettu? mitä tarkoitaa varmentamatta, siis ettei pin-koodia ole annettu? Eihän silloin saa polttoainettakaan.

Vierailija
2/4 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on jäänyt purkamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä korttini (Visa Electron) oli toiminut vaikka tilillä oli vähemmän kuin tankattu summa. Itse luulin, että okei on rahaa. Mutta oli siis vetäissyt kolmekymppiä miinukselle.

Ja pankissa puhuivat sitten kolmenkympin suuruisesta ostosta vaikka olivat tarkoittaneet ylityksen määrää.

Saimme asian selville, oma mokani, kun en tiennyt saldoani ja ajatuskatkos virkailijalla, kun summat meni sekaisin.

Ap.

Vierailija
4/4 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asemilla noin käy jatkuvasti, ainaki meijän lähellä on yksi asema jossa pystyy aina ylittämään tilin jos tarve on , ei siis jostai syystä varmenna katetta vaikka pitäsi visa elektronissa siis. mun mielestä ei käyttänjän moka, ei aina voi muistaa paljo tarkallee tilillä ja jos käyttää enempi nii pitäs pystyy luottaa ettei elektronia pysty miinukselle vetämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi