Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen perhepäivähoitaja pyytää 600 € hoitomaksua Hgissä. Onko paljon?

Vierailija
12.04.2011 |

Ei ole mitään hajua noista hinnoista, vuoden vaihteessa pitäisi viedä lapsi hoitoon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä itselle jää maksettavaksi vähänpäälle 300. Lpr.

Vierailija
2/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun käsittääkseni teidän ei kuitenkaan tarvitse koko summaa maksaa itse vaan haette kelalta tukea..kela maksaa pph:lle osan summasta ja te n.250e minkä maksaisitte kunnallisestakin hoitopaikasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun käsittääkseni teidän ei kuitenkaan tarvitse koko summaa maksaa itse vaan haette kelalta tukea..kela maksaa pph:lle osan summasta ja te n.250e minkä maksaisitte kunnallisestakin hoitopaikasta..

sinä tuon 250 ekee nappasit?

Vierailija
4/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte tuohon yksityisen hoidon tukea yli 400€, joten teillä jää itselle maksettavaa vähemmän kuin kunnallisessa päivähoidossa. Siellä maksimi yli 250€.

Vierailija
5/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte tuohon yksityisen hoidon tukea yli 400€, joten teillä jää itselle maksettavaa vähemmän kuin kunnallisessa päivähoidossa. Siellä maksimi yli 250€.

Tuo yksityisenhoidontuki on tietysti ihan kuntakohtainen.

Vierailija
6/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä tuon 250 ekee nappasit?

yksityisestä hoidosta jää maksettavaa suunnilleen saman verran kuin kunnallisestakin. Ja eikös se täysi maksu ole nyt n 250e/kk?

Vierailija
7/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta.

Haette yksityisenhoidontukea ja teille ei paljon maksettavaa jää.

Vierailija
8/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun taksat alle 3-vuotialle on 704 €. Siitä vanhempien osuudeksi jää 254 €, joka on kunnallisen päivähoidon kallein maksu (Helsingissä siis).

Vierailija
9/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingin kaupungin sivuilta: yksityisen hoidon tukea saa niin paljon, että tuohan tulee sulle halvemmaksi kuin kunnallinen hoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi