Yksityinen perhepäivähoitaja pyytää 600 € hoitomaksua Hgissä. Onko paljon?
Ei ole mitään hajua noista hinnoista, vuoden vaihteessa pitäisi viedä lapsi hoitoon.
Kommentit (9)
mun käsittääkseni teidän ei kuitenkaan tarvitse koko summaa maksaa itse vaan haette kelalta tukea..kela maksaa pph:lle osan summasta ja te n.250e minkä maksaisitte kunnallisestakin hoitopaikasta..
mun käsittääkseni teidän ei kuitenkaan tarvitse koko summaa maksaa itse vaan haette kelalta tukea..kela maksaa pph:lle osan summasta ja te n.250e minkä maksaisitte kunnallisestakin hoitopaikasta..
sinä tuon 250 ekee nappasit?
Saatte tuohon yksityisen hoidon tukea yli 400€, joten teillä jää itselle maksettavaa vähemmän kuin kunnallisessa päivähoidossa. Siellä maksimi yli 250€.
Saatte tuohon yksityisen hoidon tukea yli 400€, joten teillä jää itselle maksettavaa vähemmän kuin kunnallisessa päivähoidossa. Siellä maksimi yli 250€.
Tuo yksityisenhoidontuki on tietysti ihan kuntakohtainen.
sinä tuon 250 ekee nappasit?
yksityisestä hoidosta jää maksettavaa suunnilleen saman verran kuin kunnallisestakin. Ja eikös se täysi maksu ole nyt n 250e/kk?
Ihan normaalilta.
Haette yksityisenhoidontukea ja teille ei paljon maksettavaa jää.
mun taksat alle 3-vuotialle on 704 €. Siitä vanhempien osuudeksi jää 254 €, joka on kunnallisen päivähoidon kallein maksu (Helsingissä siis).
helsingin kaupungin sivuilta: yksityisen hoidon tukea saa niin paljon, että tuohan tulee sulle halvemmaksi kuin kunnallinen hoito.
siitä itselle jää maksettavaksi vähänpäälle 300. Lpr.