Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo lakkasi harrastamasta seksiä kanssani

Vierailija
02.04.2024 |

Satisfyer sen sijaan on ahkerasti käytössä. Vaimolla voi myös olla rakastaja, koska viihtyy nykyään usein omien sanojensa mukaan kaverilla.

En ole koskaan pettänyt, vaikka vieras nainen on yrittänyt minulta seksiä vongata, mutta nyt en taida enää jaksaa tätä seksittömyyttä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on lapsiluku täynnä, niin sen jälkeen seksi ainakaan oman puolison kanssa ei enään kiinnosta. Vieras taas kiinnostaa, mutta haluaa pitää kulissit pystyssä.

Vierailija
2/22 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuta kuin lainaamaan naapurin vaimoa. Siellä voi olla sama juttu.

Vierailija
4/22 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvältä vaikuttaa. Tsekkaa vaimon kännykkä. Ne on tietotekniikassa niin onnettomia, että siellä on varmaan kaikki viestit ihan levällään kaikkien luettavissa. KiK, SnapChat, Telegram, jos ei ihan whatsapista löydy.

Vierailija
5/22 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset petä? Jokaisella on oikeus harrastaa juuri sellaista seksiä kuin haluaa. Seksuaaliterapeutitkin niin opettaa.

Vierailija
6/22 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset parisuhteessa alkavat pihtaamaan, kun omat tavoitteet on saavutettu. mies on elättäjä tai lisärahan tuoja omille tuloilleen. mies hoitaa asiat ja nainen elää emansipoituneena. puoliso lähtee uimaan kaverinsa kanssa pari kertaa viikossa ja uimareissut kestävät vähintään 8 tuntia.

Vierailija
7/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama tyyppi tekee näitä aloituksia jossa vaimo tehnyt sitä tai tätä.

Vierailija
8/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo syyksi ettei anna?

Vierailija
9/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma. Ei anna kuin satunnaisesti, lelut käytössä, haluista/seksistä ei enään sanaakaan, muutenkin vain pakolliset asiat kertoo. Antaa juuri sen verran että olen pysynyt vierellä. Käytöksestä huomaa ettei syyt ole niitä mitä kertoo. Osaa pukeutua seksikkäästi TÖIHIN. 

Ero tulee mieleen joka päivä. En ole talonmies joka vaan auttaa kaveripohjalta.

Joku pakollinen rakastan sua viesti sillon tällön kun huomaa että alkaa oleen mittari täys. Nykyään ei tunnu ne enään miltään. Tekoja tarvis, osoittaakseen että olen se rakas vielä eikä muut kiinnosta. Eikä muille tarvi itseensä näyttää.

Vierailija
10/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo alkoi pukeutua töihin eritavalla ja minun aikana tavallisesti. Ensin väitti että ihan normaalisti mutta kun ero tuli, niin heti oli töistä mies kainalossa. 

Lelujen käytöstä en tiedä mutta eipä enään halunnut seksiä ainakaan minun kanssa. Sana seksi oli kuin riidanhaasto.

Kaikki selviää aikanaan. 

Vierailija
11/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin läpinäkyvää. Kyllä oman miehen seurassa pitäisi ainakin samalla tavalla pukeutua kuin töissä. Ja jos alusvaatteissa eri tyyli töissä niin kyllä herää epäilys. Kuka niitä töissä katselee. Kotona oma mies. Jokainen nainen pukee kauniit alusvaatteet näyttääkseen hyvälle ja töissä niitä ei tarvi näyttää jos ei jotain mielessä.

OLEN NAINEN 35

Vierailija
12/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua ja laitoinkin vähän aikaa sitten eron vireille ja vaimo muutti muualle asumaan.

M45

Vierailija
13/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lipsui vuosien varrella epäsiistimmäksi. Pukeutuu nykyään niin miten sattuu. Tuntuutuu että nätit tavatkin on hällä väliä.. Inhoni kasvaa päivä päiltältä tämä läskiintyvän miehen katseluun.. 🙈

Vierailija
14/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun perse ei oo levinnyt

Vierailija
15/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo alkoi pukeutua töihin eritavalla ja minun aikana tavallisesti. Ensin väitti että ihan normaalisti mutta kun ero tuli, niin heti oli töistä mies kainalossa. 

Lelujen käytöstä en tiedä mutta eipä enään halunnut seksiä ainakaan minun kanssa. Sana seksi oli kuin riidanhaasto.

Kaikki selviää aikanaan. 

Ja sydämmiä viljeli työpaikan ryhmään ja sydämet menetti merkityksen minulle koska kaikille laittoi

Vierailija
16/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lipsui vuosien varrella epäsiistimmäksi. Pukeutuu nykyään niin miten sattuu. Tuntuutuu että nätit tavatkin on hällä väliä.. Inhoni kasvaa päivä päiltältä tämä läskiintyvän miehen katseluun.. 🙈

Siellä neiti täydellinen. Takapuoli ja rinnat sinulla varmaan vaan kiinteytynyt🙈🙈🙈mies pukeutuu sinun aikana samalla tavalla. Mitäs jos pukeutuisit miehen aikana samalla tavalla kun töissä 👍👍

Vierailija
17/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies kun on kesytetty ja lapset tehty niin mies on vaan rahantekokone. eivät naiset pidä seksistä, alkuaikoina säälistä antavat. aviovaimot sitten vertaavat prostituoituja (kunniallinen ammatti ja vanha) näihin miehiin, joilla on halua (eli kaikki miehet) ala-arvoisempina. koska vauva, koska oma emansipaatio, koska tervalaivat. minäkin haluan elää. ei kannata mennä naisen kanssa suhteeseen. rahan menoa ja oman arvon nollaus eikä seksiä. miten voisi mennäkään paremmin?

Vierailija
18/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä neiti täydellinen. Takapuoli ja rinnat sinulla varmaan vaan kiinteytynyt🙈🙈🙈mies pukeutuu sinun aikana samalla tavalla. Mitäs jos pukeutuisit miehen aikana samalla tavalla kun töissä 👍👍

Tämä on muuten kumma, tämä kyvyttömyys katsoa peiliin. Minä painan saman verran kuin meidän tavatessamme 19v sitten, painoindeksi normaali, juoksukunto Cooperin testissä on nyt 2600 metriä (erinomainen), silloin ehkä 2400 (hyvä). Kuitenkin vaimon mielestä minä olen vanhentunut enkä yhtä haluttava. Hän itse on kerännyt massaa 15kg, lähinnä mahaan, peppuun ja reisiin. Nätti naamaltaan, muttei sama hoikka kaunotar kuin aikoinaan. Kelpaa mainiosti minulle, mutta ei hänellä ole varaa muita arvostella.

M48

Vierailija
19/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos päässy massu kasvamaan?

Vierailija
20/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoo syyksi ettei anna?

Ei juuri mitään. Käskee vaan runkkaamaan jos panettaa.