Miehellä ikäkriisi vai mikä?
Meillä on ollut tasavertainen parisuhde. Ylä- ja alamäkeä, sellainen kai normaali pitkähkö liitto. Yhdessä on olut 17v. Olemme molemmat yli 40v. Minä en ole koskaan kyttäillyt tai laskenut hänen menojaa tai päinvstoin. Minun 3-vuorotyöni on jo vaatinut että toinen vanhemmista osaa tai tahtoo pyörittää arkea.
Minun mielestäni meidän vaikeudet alkoi useampi vuosi sitten, kun mies hankki moottoripyörän. Vastustin sitä pitkään, mutta ajattelin, että aikuinen ihminen tehkööt kuten tahtoo. Minä itse en tykkää niistä,. En mene kyytin, enkä kiinnostu jutuista. Pidän niitä vaarallisina. Mies ajoikin 2v. sitten pahan kolarin moottoripyörällään. Kuntoutuminen kesti pitkään. Hän oli sairauslomalla 4 kk. Kävi läpi 3 kpl jalkaleikkausta, joista viimeisin tänä talvena.
Minä yritin puhua että, jos hankittaisiin joku uusi harrastus, joka olisi molemmille passeli.
Käytiin paritanssikurssi, mutta miehen jalka ei kestä tanssimista.
Mies on joskus sukeltanut ja ilmoittauduin laitesukelluskurssille, jonka suorittaminen on vielä kesken. Ehdottelin sukellusviikonloppua kesällä, jossain lähellä. Mies on ollut oudon nihkeä. Arvatkaapa vaan miksi? -Meille on nyt ostettu uusi moottoripyörä! Asia tuli esillekun kyselin että mitä kivaa voisimme viikonlopuksi keksiä kun on hääpäiväkin. Mies tuumasi että lähdetään Helsinkiin, kun hänen pitäisi hakea moottoripyöränsä.
Minua todella jurppii. Olen valvonut viime yön ja miettinyt asioita. Tämä moottiripyörän hankinta on ollut syynä siihen että kesälomasuunnitelmia ei ole tehty. Olen koittanut kysellä että milloin pidetään kesäloma? Varataanko jotain reissua yhdessä ja perheen kanssa? Suunitelmista ei ole puhuttu, koska hän aikoo lähteä moottoripyörällä reissuun...
Vituttaa tietysti, että hänen lomarahansa ja rahansa noin yleensäkin menee nyt tuohon härveliin. Minä ja lapset saadaan keksiä itse ohjelmamme...
joku uusi teini-ikä. Olen nähnyt vastaavaa ;-(