Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan todennäköistä on olla raskaana, vaikka on menkat?

Vierailija
27.03.2011 |

Mulla poistettiin kierukka kuukausi sitten raskaustoiveen vuoksi. Tällä viikolla oli runsaat menkat, joita ei ollut lainkaan kierukan aikana. Kaksi päivää olin pois töistä, koska yhtenä päivänä oli todella huono olo (kuumettakin), oksensin ja kaikki etoi muutenkin. Kuume katosi iltaan mennessä, seuraava päivä ok ja menin sitä seuraavana päivänä töihin. Eto olo kuitenkin on jatkunut tähän päivään asti, en pysty ajattelemaankaan että söisin leipää tai perunaa, raikkaat salaatit ja liha pienessä määrin maistuu, samoin pizza ja korvapuusti :)

Nyt aloin miettiä raskauden mahdollisuutta. Minulla ei ollut ensimmäisessä raskaudessa lainkaan pahoinvointia, en siis tiedä miltä se tuntuu ja millaista se on. Tekisinkö testin, vaikka menkat olikin muuta kuin niukat/olemattomat? Huolettaa sekin, kun olen ottanut lääkettä, jota ei saa käyttää raskauden aikana, ja join alkoholiakin kun oletin ettei ole vielä tärpännyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään täällä ollut menkat raskaana? Millaiset oli, runsaudeltaan? Kysytään näin päin :)

ap

Vierailija
2/2 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudesta kaksi alkanut valemenkoilla. Mutta eivät olleet normaalit siinä mielessä, että olivat niukemmat ja kestivät lyhyemmän ajan.

Luulen, että sinulla hormonitoiminta vähän sekaisin ja siitä huono olo, jos menkat kuitenkin kovin runsaat? Mutta voithan tehdä testinkin. Itselläni testi näytti plussaa vasta n. viikko valemenkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla