Oletteko käyneet ylimääräisissä uä tutkimuksissa
raskauden aikana yksityisellä ilman kummempaa syytä? Paljonko maksoi? Miten aikoja saatavilla?
Kommentit (3)
molemmissa raskauksissa olen käynyt
- varhaisultrassa (ensimmäisen raskauden mentyä kesken olen ollut alkuraskauksissa levoton ja huolestunut, ja ultra on aina rauhoittanut mielen, koska siinä nähdään aika hyvin onko raskaus menossa kesken heti alussa).
- rakenneultrassa (kunta tarjosi vain np-ultran)
- synnytystapa-arvioissa (minulla on olleet isot lapset, ja on ollut tärkeää tietää, että he todellakin mahtuvat syntymään. Eka synnytys oli pitkä ja vaikea, ja jaksoin ponnistuvaiheen ihan sillä tiedolla, että kyllä se lapsi mahtuu, vaikka tuntuu ettei se tule sieltä millään.)
Mä olen siis ostanut itselleni roppakaupalla mielenrauhaa noilla ultrilla. Yhden ultran hinta on ollut 45-50 €, eli ei enempää kuin tankillinen bensaa. On ollut jokaisen euron arvoinen.
kun oli vahvasti sellainen tunne että jokin vialla, vaikka se olikin aika päinvastoin. Soitin ja kysyin etukäteen että paljonko maksaiisi. Yksityiselle Mehiläiseen. Riippuen kuulemma lääkäristä mutta ultraus max. 120e. No kassa laskutti yli 200e. Pöyristyttävää kun olin asiaa jo tiedustellut. Asiasta valitettiin, mutta pelkät pahoittelut sai takaisin.
Missä yksityisillä te olette oikeen käyneet jos ootte noin halvalla päässeet?
ainakin näin täällä Espoossa ja Helsingissä. Hinnat oli välillä 45-185€uroa.