Ketäs mä äänestäisin, kun demaritkin lupaa tukea lapsiperheille, mutta
kun mun lapsi ei ole kirjoilla luonani virallisesti, eli kaikki tuet jäävät saamatta esim. Kelalta. Lisäksi olen varsin suvaitsevainen kaikkia kohtaan, mutta en pidä siitä että pakolaiset saavat kaiken ja minä, töissäkäyvä ihminen kituuttelen pienellä palkallani köyhyysrajalla. Olen totaalinen väliinputoaja.
Kommentit (8)
tuntuu että noi persut ratsastaa vaan tolla mamuteemalla, muuten kolisee tyhjää. ap
No mä tietäisin mitä puoluetta teidän molempien kantsii äänestää. Kai te itsekin sen tiedätte?
tuntuu että noi persut ratsastaa vaan tolla mamuteemalla, muuten kolisee tyhjää. ap
Muutos on mahdollinen
Paljonko se pakolaisten saama "kaikki" on? Ihan useampi satanen per kuukausi. Hoida siinä perhe ja lapsia vieraassa maassa. Sinä käyt töissä ja sinulla ei ole lasta hoidettavana. Jos lapsesi olisi luonasi virallisesti, saisit hänelle kuuluvat lain mukaiset tuet.
Paljonko se pakolaisten saama "kaikki" on? Ihan useampi satanen per kuukausi. Hoida siinä perhe ja lapsia vieraassa maassa. Sinä käyt töissä ja sinulla ei ole lasta hoidettavana. Jos lapsesi olisi luonasi virallisesti, saisit hänelle kuuluvat lain mukaiset tuet.
Ulkomaalaistaustaisenkin äidin ja isän kuuluu mennä TÖIHIN eikä elää meidän verorahoillamme! Töihin menevät suomalaisetkin äidit! Ja lapset tarhaan oppimaan, miten tässä maassa tullaan toimeen ihmisten kanssa!!!
Melkolailla pitää mamuluusereille tukiaisia tulla, jos niillä on varaa kotona olla!! Ei niidenkään ruokalasku ole yhtään sen halvempi kuin kantasuomalaisen ruokalasku! Eli paskapuhetta väittää, ettei ne kotonamakaajat saisi PALJON ENEMMÄN RAHAA kuin mitä suomalainen lapsiperhe saa!
ja se ei ole kokoomus, persut eikä valitettavasti vihreät.
Vihreät muuten, mutta ovat tosiaa liian suvaitsevaisia. Pikkusen liikaa haluavat syleillä koko maailmaa mun makuun.
Ne lupaa nostaa kulutuksen verotusta. Muista, että sinäkin tarvitset vaatteita ja sähköä.
Katainen selittää kuinka rikas maksaa huvijahdista ja lenkkareista enemmän, mutta tarttee se köyhä ja lapsikin ne lenkkarit.
Vaikea paikka, itse en halua äänestää myöskään vihreitä sen takia, koska ne on hieman liian suvaitsevaisia minun makuun. Ei ole helppo päätös.