Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset ovat niin rupsahtaneen näköisiä nykyisin?

Vierailija
12.04.2011 |

Matkustelin eilen vähän pk-seudulla ja pisti oikein silmään kuinka surkean näköisiä suomalaiset naiset olivat. Ihan kaiken ikäiset. Erityisesti katselin ikäisiäni noin 35-50 vuotiaita naisia ja pakko sanoa, että surullisen räjähtäneiltä näyttivät.

Koko reissulla näin yhden nuoren alle 30v naisen, joka oli panostanut ulkonäköönsä vaatteita myöten ja yhden toisen nuoren naisen jolla oli kaunis kuulakas iho.

Sitten näin yhden tyylikäämmän noin 70+ ikäisen naisen mutta hänkään ei ollut täydellinen koska sillä oli järkyttävän kulunut käsilaukku. Ihmettelin, että eikö se ollut huomannut kuinka kulunut sen laukku jo on.

Oletteko huomanneet saman? Mistä tämä oikein kertoo?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos onkin niiiiiiiiin päin, että nimenomaan kauniita naisia tuli vastaan ja nyt ap ei vain voi kestää sitä totuutta, että suomi on kauniita naisia täynnä vaikka hän ei välttämättä siihen porukkaan kuuluuisikaan..? ;)

Tai ehkä vaan provo.

Vierailija
22/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaalta.

olet myös aika kova yleistämään ja tod näk maalta kotoisin.

ja suurimman osan ajasta olet kulkenut silmät kiinni.

ja kaikki itsestään huolta pitävät naiset ovat varmaan olleet töissä, eivät luuhaamassa kaupungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistuttaa suomalaisten nuorten lihavuus. ei enää nuori ole automaattisesti hoikka ja kaunis, niinkuin mun nuoruudessa 70-luvulla.

Vierailija
24/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkiireet, sairasteleva vanha äiti. Rahan puute ...en vaan jaksa laittautua. Enkä oikeastaan tiedä miksi pitäisi. Kesällä ajattelin laittaa raidat hiuksiin ja ostaa vähän uusia vaatteita. Mutta nyt ei paljon huvita.

AP mene johonkin kuntokeskukseen niin näet pirteitä, huoliteltuja naisia. Bussissa/kadulla joko menossa tai lähdössä töihin et monta iloista naamaa näe..

Vierailija
25/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän olevani homssuinen yms. Vaan kun ei ole rahaa. Opiskelen ja saan opintotuen joka menee lasten päivähoitomaksuun ja miehen palkka elämiseen ja lasten vaatteisiin yms. Ei siinä paljoa panosteta itseen vaikka kuinka haluiais. Tuollainen arvostelu sattuu, et voi tietää ihmisen todellista syytä.

Kun sais ees sen verran kokoon että sais käytyä ammattikoululla kampaamopuolella tukan leikkuussa kevään kunniaksi.

Onneksi vuoden päästä opiskelut on ohi.

Vierailija
26/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hoitaa lapset, koti ja työ. Pitkän talven jälkeen on kalpea ja väsynyt. On liian kylmä ja likaista (ainakin Helsingissä hiekka ja kurakin vielä lentää) vaaleille kevätvaatteille ja se vanha talvitakki ja housut (oli ne farkut tai siistimmat suorat housut) näyttää todella kulahtaneilta kevätauringossa (tiedän, että eilen oli pilvistä). Ja kengät on törkeen kuraiset/pölyset koko ajan.

Lisäksi on täysin hyväksyttävää olla "laittamaton". Jos menee töihin tai "äitilapsikerhoon" laitettuna (hiukset laitettu, vähän meikkiä, siistit vaatteet), niin ihmetellään "mihin sä olet tänään menossa"?

Vierailija
27/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihaillen katson niitä naisia joilla on.

Kasvoissani hilseilee psori ja ruusufinni kukkii.

Psorin saa nyt keväällä kuriin valon myötä, mutta ruusufinni vain pahenee.

Minulla ei ollut nuorena aknea, mutta nyt keski-iässä pukkasi ruusufinnin ja se ei parane,

kaikenlaista on kokeiltu. Todella kivaa olla 40+ ja poskissa kukkii isot mätäpäät, isoja kipeitä pahkuroita.

Jos jollakin vinkkejä ruusufinnin hoitoon, otan kiitollisena vastaan. Olen kyllä kokeillut ihotautilääkärin määräämänä ulkoisia ja sisäisiä lääkkeitä.

Te, joilla on terve iho, arvostakaa sitä, psorikutina öisin on kamalaa ja finnit ei kaunista

Vierailija
28/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 35-40- vuotiaat on rupsahtaneita, vaikeaa olla muutakaan, mutta kyllä ap ne sua 15-20 vuotta nuoremmat on hyvin hehkeitä. Olisit katsellut niitä, mutta sitten tietysti itsetuntosi olisi romahtanut pohjamutiin.

Vierailija
29/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavaksi olen ajatellut kokeilla hoitoa vain ruokavaliolla.

Vettä, vihanneksia ja hedelmiä, lihaa ja kananmuna päivässä sekä paljon c-vitamiinia.

Näistä pitäisi ainakin olla apua ihon kuntoon. Sitten syön myös vähän pähkinöitä ja manteleita ja ajattelin ostaa myös kalanmaksaöljyä.

Lääkkeistä en ole saanut apua. Katsotaan auttaako tämä.

ihaillen katson niitä naisia joilla on.

Kasvoissani hilseilee psori ja ruusufinni kukkii.

Psorin saa nyt keväällä kuriin valon myötä, mutta ruusufinni vain pahenee.

Minulla ei ollut nuorena aknea, mutta nyt keski-iässä pukkasi ruusufinnin ja se ei parane,

kaikenlaista on kokeiltu. Todella kivaa olla 40+ ja poskissa kukkii isot mätäpäät, isoja kipeitä pahkuroita.

Jos jollakin vinkkejä ruusufinnin hoitoon, otan kiitollisena vastaan. Olen kyllä kokeillut ihotautilääkärin määräämänä ulkoisia ja sisäisiä lääkkeitä.

Te, joilla on terve iho, arvostakaa sitä, psorikutina öisin on kamalaa ja finnit ei kaunista

Vierailija
30/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 35-40- vuotiaat on rupsahtaneita, vaikeaa olla muutakaan, mutta kyllä ap ne sua 15-20 vuotta nuoremmat on hyvin hehkeitä. Olisit katsellut niitä, mutta sitten tietysti itsetuntosi olisi romahtanut pohjamutiin.

Sori nyt mutta ylipaino ei kaunista edes nuorta.

Vierailija
31/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pahinta on hoitamaton huono iho, juurikasvu(ja usein punaruskea kulahtanut latva)kuluneet kengät ja halpislaukku. YÖK.

Vierailija
32/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä liikun lähes päivittäin bussilla jonka linjan varressa on opiskelija-asuntola. Näen bussissa päivittäin aivan ihania nuoria ihmisiä ja minusta ovat kyllä pääsääntöisesti hyvännäköisiä. On kirppisvaatteissa kulkevia rastapäitä ja mustissa laahustavia gootteja mutta en minä kyllä pidä heitä yleensä rumina. Heissä on useimmiten iloa joka kaunistaa jokaista.

Keski-ikäiset ovat kyllä enemmän rumia ja heitä rumentaa lisää se ärhäkkyys ja surkeus.

Vierailija
33/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä liikun lähes päivittäin bussilla jonka linjan varressa on opiskelija-asuntola. Näen bussissa päivittäin aivan ihania nuoria ihmisiä ja minusta ovat kyllä pääsääntöisesti hyvännäköisiä. On kirppisvaatteissa kulkevia rastapäitä ja mustissa laahustavia gootteja mutta en minä kyllä pidä heitä yleensä rumina. Heissä on useimmiten iloa joka kaunistaa jokaista.

Keski-ikäiset ovat kyllä enemmän rumia ja heitä rumentaa lisää se ärhäkkyys ja surkeus.

Vierailija
34/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin, joka työnsä puolesta matkustaa pitkin maapalloa, on todennut kauniimpien naisten elävän Suomessa. Luonnonkauniita ja raikkaita sekä plussana ihanan vaaleat hiukset.

Pää pystyyn suominaiset! :)

Vierailija
35/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän siellä nyt liikkunut kauniitakin naisia, jos niitä täällä peräkylässäkin tulee koko ajan vastaan, taitaa ap:n itsetunto nyt vain kaivata vähän keinotekoista boostia muita haukkumalla.

Vierailija
36/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pysähtynyt.

Vierailija
37/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasin, että muutkin ovat aika lailla rumia ja kurjan näköisiä. Etten ollutkaan se reissun ainoa räjähtäneen näköinen mimmi vaan, että siellä oli liikkeellä muitakin. Että siinä mielessä olet kyllä ihan oikeassa, että itsetuntoni parani tuolla reissulla.

eiköhän siellä nyt liikkunut kauniitakin naisia, jos niitä täällä peräkylässäkin tulee koko ajan vastaan, taitaa ap:n itsetunto nyt vain kaivata vähän keinotekoista boostia muita haukkumalla.

Vierailija
38/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pysähtynyt.

Vierailija
39/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasin, että muutkin ovat aika lailla rumia ja kurjan näköisiä. Etten ollutkaan se reissun ainoa räjähtäneen näköinen mimmi vaan, että siellä oli liikkeellä muitakin. Että siinä mielessä olet kyllä ihan oikeassa, että itsetuntoni parani tuolla reissulla.

ja sen vuoksi jätit huomioimatta ne sadat kauniit naiset, joita siellä oli, ja jos sellainen tulikin vastaan, niin puutuit johonkin mitättömään yksityiskohtaan (ruma laukku tms), jotta et olisi joutunut myöntämään omaa tappiotasi. Olisi hedelmällisempää panostaa omaan ulkonäköösi, vaikket nuorten kanssa enää painikaan samassa sarjassa.

Vierailija
40/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pysähtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän