Voiko olla, ettei löllömahaa saa pois vaikka kuinka laihtuisi?
Kommentit (6)
Periaatteessa joo, mutta jos laihduttaa itsensä ehkä hieman normaalipainoa kevyemmäksi, eli ylimääräistä ei tällöin ole, niin on mahdollista saada myös löllömaha pois.
Mutta se maha ei välttämättä itsekseen katoa laihdutettaessa, vaan vaatii vain paljon treeniä. Toisilla vain on "löysempi" vatsa kuin toisilla. Niillä joilla se on löysä, tarvitsee laihdutuksen yhtedessä treenata kahta enemmän vatsalihaksia, jotta saa vatsan kiinteäksi.
Se on asia, joka vaatii oikeasti paljon työtä.
Ihan ensimmäiseksi en kirurgin veitsen alle menisi löllömahan kanssa.
Eri asia on jos alunperin on ollut esim, 100 kg ylipainoa, niin tällöin se nahka ei välttämättä kutistu itsekseen, vaan vaatii leikkaamista: mutta se onkin jo eri asia kuin löllömaha.
ajassa nahka kutistuu? Olen kuullut, että iho mukautuu painoon, tietysti jos nopeaa laihtuu, niin jää löysää.
Itse nahka ei mene ollenkaan kokoon.
ainakaan siinä ajassa kutistumista ei ole tapahtunut.
ajassa nahka kutistuu? Olen kuullut, että iho mukautuu painoon, tietysti jos nopeaa laihtuu, niin jää löysää.
treenaan myös paljon mutta ei sillä ole vatsan ulkomuotoon juuri merkitystä, valitettavasti :(
Kyllä se löllömaha lähtee. Tietysti on olemassa semmosia tosiasioita, joiden vallitessa sitä löllömahaa ei saa kuin kirurgin veitsellä pois. Eli, jos sitä nahkaa on tarpeeksi liikaa, niin sitä on sitte liikaa. Ja sitä ei sitte ota pois kuin veitsellä.
Että näin!