Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä sinusta tuntuisi, jos sinulle sanottaisiin,

Vierailija
11.04.2011 |

että olet henkilö, joka ottaa tilan haltuunsa kun saapuu paikalle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olisin narsisti ja en varmasti tuntisi mitään muuta kuin että olen aina oikeassa.

Vierailija
2/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

energiasyöppö, joka vie toisilta kaiken hengitystilankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaan pidä laisinkaan paikkaansa.

Hyvin ekspansiiviset ja ulospäinsuuntautuneet ihmiset ovat toki kiehtovia ja jotain ihailtavaakin siitä löydän, mutta samalla sellainen "hei kaikki tässä olen MINÄ" oudoksuttaa minua niin, etten osaa oikein kuvitellakaan miltä maailma sellaisen ihmisen silmin näyttää. Jos osaat selittää, kerro heti! :-D

Vierailija
4/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tänään noin ja 3 ihmistä oli samaa mieltä.

He sanoivat minulle, että tuo ei ole negatiivinen piirre ihmisessä mutta en kyllä kykene näkemään ko lauseessa mitään positiivista.

Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, että olisin tuollainen.

ap

Vierailija
5/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikahtuisin nauruun. ai minä vai? :D

mutta joo.. ottaa tilan haltuun.. hyvällä vai huonolla tavalla?

inhoan olla huomion keskipisteenä, ja sellaiset tyypit jotka "ottaa tilan haltuun" alkaa kyllä jossain kohtaa ärsyttämään, vaikka olisivatkin ihan mukavia noin muuten.

Vierailija
6/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olla ihan oikeasti kohteliaisuuskin. mulla on yksi tällainen kaveri, todella sosiaalinen ja mukava, tulee juttuun kaikkien kanssa. hänen kanssaan on niin helppo olla, ja joskus jos hän ei olekaan paikalla, niin hommat ei etene ja tuntuu että jotain puuttuu. hän ottaa tilan ja tilanteet haltuun.

siinä on tietysti myös kääntöpuolensa,. joskus siitä ihmisestä vain tarvitsee lomaa.. ja hänen persoonansa varmasti jakaa mielipiteitä. käy helposti niin, että ihmiset esittävät mukavaa mutta puhuvatkin seläntakana hänestä pahaa.

Vierailija
7/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
8/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet henkilö, joka ottaa tilan haltuunsa kun saapuu paikalle?

tuntuisi siltä että totta puhuvat.

Joskus nuorempana vaivasi ujous. Ei vaivaa enää.

Vierailija
9/11 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seikka on saletti.

Vierailija
10/11 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on tavattoman viehättävä. Siis ei millään narsistisella, vampimaisella tai päällepäsmäröivällä tavalla, vaan olemalla yksinkertaisesti avoin, positiivinen ja puhelias ihminen, joka ei pelkää osallistua tilanteisiin.

Kun hän liittyy seuraan, keskustelu alkaa kyllä melko auttamatta kiertyä hänen ympärilleen. Hän kyselee kysymyksiä huolehtimatta siitä, vaikuttaako tyhmältä tai tietämättömältä, ja kertoo reilusti mielipiteensä, mutta suhtautuu hyvin avoimesti myös eriäviin näkökantoihin. Nauraa itselleen, myöntää virheensä, pyytää tarvittaessa empimättä anteeksi ja on kiinnostunut muiden mielipiteistä.

Aika raikkaalta se nolostelun ja teeskentelyn puute minusta tuntuu.

Voin kuvitella että usein suupaltti keskipiste käy nopeasti rasittavaksi, mutta ei näin kuitenkaan aina ole. Jospa sinä ap olet vähän samanlainen ihminen kuin tuttavani?

Vierailija
11/11 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan koskaan tuollaista kohteliaisuutta saanut. Ei oikein tuo tilan haltuun otto tunnu onnistuvan.