Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko silmätulehdus oireilla

Vierailija
11.04.2011 |

pelkkänä pistävänä kipuna silmän takana päätä liikuttaessa "nopeasti"? Mulla on sitä ollut eilisestä saakka ja välillä silmää särkee ilman liikkumista.

Migreenejä mulla on aina välillä, mutta eivät ne näin ole oireilleet. Ei ainakaan näin lievänä ja jos ne alkavat silmäkivuista, niin 99 % kerroista oikeasti silmästä ja tämä nykyinen kipu on vain vasemmassa silmässä, mutta molemmat silmät ovat kyllä kuivat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskan tunne silmässä, vuotaminen, rähmiminen ja punoitus pääasiassa.

Vierailija
2/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tässä ottaa migreenilääkä yötä vasten, vaikka ei päätä särje, kun tuo silmä alkaa häiritsemään oikein tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silmien kipuna. niitä oikeasti särkee varsinkin katsetta nopeasti vaihtaessa suunnasta toiseen. ja pari päivää tätä kestää, kunnes silmät punoittavat ja rähmiminen alkaa.

Vierailija
4/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niihin työssäni joskus törmännyt (tk:ssa töissä) Kannattaa käydä lääkärissä jos ei ala häviämään jos ei sitten ole alkavaa migreeniä. Onko sulla aiemmin ollut tollasta ennen migreeniä?

Vierailija
5/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelisin paivystykseen menoa, voi olla vaikka akuutti glaukooma...

Vierailija
6/6 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni tuntuu erilaiselta, vaikka kipu onkin joskus samamassa paikassa (tosin eri silmässä). No, mä seurailen tätä ja jos pahemmaksi menee, niin terkkariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä