Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jylhän "kauheusklinikka"

Vierailija
11.04.2011 |

on kyllä järkyttävää katsottavaa. Näiden naisten elämä taitaa pyöriä pistosten ja rasvaimujen ym. ympärillä. Voiko joku todella olla valmis kärsimään kauneuden vuoksi noin paljon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut haaveilemaan paremmasta ulkonäöstä. Mä olen pienikokoinen, mutta hirveä tunnoton löllö jäänyt raskauksista. Nyt olen tosissaan miettinyt, että pitäisikö sille jotain tehdä.

Vierailija
2/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia vaikkapa alkaa harrastaa liikuntaa ja muokata kehoa liikunnan avulla, kuin painella kirurgin veitsen alle. Tosin kulkevat joskus käsikädessäkin nuo konstit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo Jylhänkin naamaa, niin näkee varoittavan esimerkin siitä kun mikään ei riitä.

Vierailija
4/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun alavatsaa liikunnan avulla. Vatsalihakset ulottuvat näkyvästi hieman navan alle ja siitä alkaa löllö. Mulle on aika moni sanonut ettei siihen auta kuin veitsi ja näenhän mä sen itsekin. Tuo ohjelma vain saa tosissaan ajattelemaan, että miksi mä sellaista löllöä kannan mukanani, kun sen sais poiskin.

Vierailija
5/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan liikunnan ammattilaisten?

Vatsalihakset ulottuvat näkyvästi hieman navan alle ja siitä alkaa löllö. Mulle on aika moni sanonut ettei siihen auta kuin veitsi ja näenhän mä sen itsekin. Tuo ohjelma vain saa tosissaan ajattelemaan, että miksi mä sellaista löllöä kannan mukanani, kun sen sais poiskin.

Vierailija
6/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi aikoinaan neuvolassa erittäin pätevä ja vuosia alalla ollut etten saa sitä vatsaa todennäköisesti siitä pois mitenkään itse.

Joku aika sitten kuntoilin pitkän aikaa rankasti ja tiputin painoakin 49 kiloon saakka ja kuntosalilla sanottiin sanoi ettei se alavatsa siitä vetristy. Vatsalihakset näkyivät vain tiettyyn rajaan asti. Toiselta puolelta vatsaa menivät pikkuriikkisen alemmaksi.

Kävin ennen laihdutusta personal trainerilla (ei kuntosalin) ja vaikka en silloin ollutkaan laiha, niin hän meinasi myös ettei siitä löllöstä pääse kokonaan eroon ilman veistä.

Mä olen suht lyhyt, 3 isoa lasta, huonosti parantuva iho ja vielä sektioarpi tekevät mun vatsasta aivan kamalan.

Vierailija
7/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jylhää ja kumppaneitaan:)

Vierailija
8/8 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää tältä alle viisikymppisenä. On varmaan käynyt Jylhän kauheusklinikalla.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/Tältä%20näyttää%20Brigitte%20Nielsen%2…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi