Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla niin puusilmä, ettei huomaa vaimonsa lihoneen 15 kg

Vierailija
11.04.2011 |

Mies katseli eilen jotain kahden vuoden takaisia valokuviamme. Painoin niissä 15 kg vähemmän kuin nyt, ollen hoikka. Nyt olen lievästi ylipainoinen.

Mies oli ihan suu auki ja taivasteli että olenko tosiaan ollut niin hoikka joskus, hän ei muista yhtään, eikä ole edes huomannut että olen lihonut?!

Sanoi siinä kyllä myös että voisin kyllä laihduttaa takaisin samaan lukemaan (joten tarkoitan siis, että mistään kohteliaisuudesta mies ei sanonut ettei ole huomannut mitään vaan oikeasti ei ole huomannut, muuten olisi sen kyllä sanonut yhtä suoraan kuin toiveen hoikistumisestani)

Mutta siis 15 kg (ja 3-4 vaatekokoa), kuinkahan vähän mies muhun kiinnittääkään huomiota, kun ei tuollaistakaan huomaa? ei se kyllä ikinä sano mitään kommentteja ulkonäöstäni, ei sanonut silloinkaan kun olin hoikka. Vaikka kuinka olisin pukeutunut ja laittautunut nätiksi. Ehkä se ei vaan kertakaikkiaan huomaa mitään?! Kumma puusilmä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi siitä, kun vyötäröltä kirraa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä koske vain miestäni vaan myös muita ihmisiä joita näen koko ajan - ja koskee sekä lihomisia että laihtumisia. Usein on käynyt niin että esim. työpaikalla joku toinen kommentoi jollekulle että "wow miten upealta näytät, olet laihtunut valtavasti", ja se vastaa että "kyllä vain, 15 kg". Enkä mä ole huomannut mitään.

Vierailija
5/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä koske vain miestäni vaan myös muita ihmisiä joita näen koko ajan - ja koskee sekä lihomisia että laihtumisia. Usein on käynyt niin että esim. työpaikalla joku toinen kommentoi jollekulle että "wow miten upealta näytät, olet laihtunut valtavasti", ja se vastaa että "kyllä vain, 15 kg". Enkä mä ole huomannut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä