Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitsuja paikalla?

Vierailija
26.03.2011 |

Miten teidän miehet suhtautuu siihen että pesette miesten munia töissä?

Kysymys tuli mieleen, kun juttelin eilen yhden miespuolisen kaverin kanssa, joka oli löytänyt uuden hoitsutyttöystävän. Kaverini oli kännissä ja vaikutti hiukan huolestuneelta siitä, mitä hänen lähihoitaja-tyttöystävänsä tekee töissä. Muut kaveriporukkamme miehet laskivat vielä leikkiä tästä naisesta, arvaatte varmaan millaista.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan vois katsella

Vierailija
2/86 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut naiset vielä kehuskelee sillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut hoitsut kuiteski kehuskelevat sillä miten ovat isojakin peniksiä pesseet

Vierailija
4/86 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan toistoja

Vierailija
5/86 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ei tarvi ujostella ollaan nähty niin paljon peniksiä.

Vierailija
6/86 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos häntä harmittaa työssä näkemäni miehiset vehkeet. Puhumattakaan, että pesen ja katetroin niitä.

Vierailija
7/86 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa

Vierailija
8/86 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, joka ei ole tehnyt hoitotyötä voi nähdä alapesussa jotain seksuaalista. Meillä onneksi molemmat hoitoalalla, joten moista ei todellakaan tarvitse pohtia.

Kyllä nämä tähän aiheeseen liittyvät fantasiat ovat ihan muiden päissä kuin hoitajien. Ja varmasti loppuu kyllä fantasioinnitkin, kun kerran itse siihen tilaan joutuu, että alapesu tarvitsee hoitajan toimesta suorittaa.

Vierailija
9/86 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on varmasti

Vierailija
10/86 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kehuskelevat että näkevät paljon peniksiä ja alastomuutta.

Vierailija
11/86 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naishoitsun mies itse pesemään omat munat ?

Vierailija
12/86 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helppoa

Vierailija
13/86 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

potilaat ei aina tiedä miten pestään kun ovat joskus tokkuraisia

Vierailija
14/86 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi vuotta sitten sairaalassa jouduttuani auto-onnettomuuteen. Hoitsu sitten hoiti alapesun ja minulla tietysti iski armoton seisokki. Olin toinen käsi kipsissä ja toinen käyttökelvottomana (ei murtunut, mutta revennyt lihas) ja siinä sitten vähän koitin pahoitella ja sanoa että "ei oikein voi mitään, kun kaunis nainen tarraa vehkeeseen... harmi että nämä kädet on näin huononakin vielä".

No hoitsu (mitä lie 35-40 haarukassa, ihan sopusuhtainen ja perusnätti) siihen vaan että "joo tätä sattuu kyllä usein, ehkä mä voin auttaa sua kun noi kädetkin sulla on paketissa" ja antoi siihen sitten kunnon handjobin! Olin aluksi kyllä vähän äimän käkenä kun olin luullut että noi jutut on ihan urbaanilegendaa.

M38

Vierailija
15/86 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi vuotta sitten sairaalassa jouduttuani auto-onnettomuuteen. Hoitsu sitten hoiti alapesun ja minulla tietysti iski armoton seisokki. Olin toinen käsi kipsissä ja toinen käyttökelvottomana (ei murtunut, mutta revennyt lihas) ja siinä sitten vähän koitin pahoitella ja sanoa että "ei oikein voi mitään, kun kaunis nainen tarraa vehkeeseen... harmi että nämä kädet on näin huononakin vielä".

Niin varmaan!!!! :D

No hoitsu (mitä lie 35-40 haarukassa, ihan sopusuhtainen ja perusnätti) siihen vaan että "joo tätä sattuu kyllä usein, ehkä mä voin auttaa sua kun noi kädetkin sulla on paketissa" ja antoi siihen sitten kunnon handjobin! Olin aluksi kyllä vähän äimän käkenä kun olin luullut että noi jutut on ihan urbaanilegendaa.

M38

Vierailija
16/86 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti pessyt töissä niin paljon kikkeleitä että ei halua edes kotona nähdä pippeliä.

Vierailija
17/86 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkä aihe vieraan vehkeiden pesu.

Vierailija
18/86 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos kysyy asiasta jotain.

Vierailija
19/86 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks hoitsu sanoi kerran älä ujostele olen nähnyt tuhansia kikkeleitä.

Vierailija
20/86 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyttääköhän ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi