Kun seksifantasiat meinasivat muuttua todeksi!
Oltiin miehen kanssa viikonloppuna kyläilemässä hyvän kaveripariskunnan luona, ja saunottiin, niinkuin aina. Ja oltiin kaikki samaan aikaan saunassa, niinkuin aina. Tän toisen pariskunnan mies sanoi että voi kuorinta-aineella ottaa mun yläselän ja niskan, ok, ja hyvin hieroikin. Vaan sitten sen kädet sujahti rinnoille, et hierotaan tästäkin...Aloin esteleen, mun mies ei ollut siinä silloin, ja tän pariskunnan rouva (siis näki ja kuuli ihan hyvin mitä tapahtui) sanoi et joo, mä tästä lähdenkin...No niin mä annoin sen miehen hieroa sillä kuorinta-aineella mun rintoja, oikein ääneen ihali mun isoja rintoja ja hieroi huolella. Mä jo hetken ajattelin et ei oo totta, nytkö mun jostain märistä unista tulee totta, mutta sitten: en osannutkaan rentoutua! Olin ihan paska jäykkänä siellä saunassa, toinen hieroo mun rintoja, ja olihan se ihanan tuntuista, mutta silti, en osannutkaan olla ja nauttia. Tuli myöhemminkin mun perässä keittiöön, hiero taas mun rintoja ja annoin jopa vähän imaista nänniä, mut nytkin kun tätä kirjoitan, sytyn enemmän kuin siinä itse tilanteessa...Nää jutut eivät siis johtaneet mihinkään muuhun, iltaa istuttiin niinkuin aina ennenkin, alkoholia juotiin ehkä tavallista enemmän. Nyt mietin et mitäs sit seuraavaks, kun ilm. heillä oli asiasta puhuttu, ja rouvalta lupa saatu...Nyt kun jotain on jo aloitettu, niin jatkuuko tää? Haluanko? Nyt mun mies oli ulkona tästä tilanteesta, mut sit jos se rouva lähestyy mun miestä ja ne puuhaa jotain samaa kuin mä sen toisen miehen kanssa...Kääk, mitä sit tapahtuis jos mentäis todella pidemmälle...
Kommentit (14)
että mitä tunteita herättää ja olisitko valmiskaan mihinkään enempään... monestihan fantasiat ovat kiihottavia juurikin fantasioina, ei minusta ainakaan olisi oikeasti toteuttamaan vaikka vähän samantapaisesta fantasioinut minäkin.
Ja sitten sinun pitää ehdottomasti puhua miehesi kanssa, noissa hommissa pitää ehdottomasti olla yhteiset pelisäännöt, muuten on seurauksena entinen ystävyyssuhde ja kaksi eroon tuomittua parisuhdetta.
sanon minä. Siis oletteko aikaisemmin olleet yhtään vastaavassa tilanteessa. Oletteko keskustelleet jostain parinvaihdosta vai tuliko tämä ihan puskista?
mitään ei koskaan aikaisemmin ole vihjailtu tämmöiseen liittyen ja tuli täysin yllättäen olisin minä varmaan ottanut jalat alleni. Vai oliko siellä saunassa jotenkin sekstistisesti virittynyt tunnelma koko ajan?
En kuitenkaan pysty kuvittelemaan mitään vastaavaa meidän perhetuttujen kanssa. Ovat fyysisesti todella kaukana omasta ihanteestani.
eihän palstamammojen kimppasaunoissa ole koskaan mitään seksuaalista?
eihän palstamammojen kimppasaunoissa ole koskaan mitään seksuaalista?
Miksi ei ole?
Näähän on nää av-palstan rouvat ja neidit sitä mieltä että kimppasaunominen ei ole lainkaan seksikästä ja himottavaa... kuis nyt noin kävi??
joo mut tyhmä leikkii tulella ;)
en ikinä pystyisi tuollaiseen parinvaihtoon tms. Mutta tiedän mitä ajat takaa, että sitten ei fiilikset riittänytkään. Se on tuttua mulle, pitkään fantasioin yhdestä työkaverista, ihanaa flirttailua oli ollut jo useamman kk ja kiihotuin jo hänen ajattelimisestaan. Mutta sitten kun tilanne oli edessä ja toteutettavissa, ei se tuntunutkaan miltään, eikä ollut sellaista kuin olin haaveillut.
Melko pian tämän tylsän seikkailun jälkeen tapasin mieheni ja hänen kanssaan kaikki oli juuri niin kuin pitikin alusta asti - eikä ole tarvinnut fantasioida kenestäkään muusta.
jos menet nyt vielä pidemmälle, siitä seuraa takuuvarmasti ennemmin tai myöhemmin pelkkää mielipahaa, kenties erojakin.
Jos et usko ja haluat kokeilla, siitä vaan. Kunhan muistat sitten joskus, että sinua on kyllä varoitettu.
(fantasiat on fantasioita, tosielämä on jotain muuta)
Mutta joo, vaatii tosi tarkat säännöt ja kaikkien osapuolten halua tuollaiseen juttuun. Kyllähän se voi tuoda kivasti säpinää seksielämään, jos sellaiseen kykenee ja haluaa. Miksipä ei.
Kiitos vastanneille, oli ihan hyviä kommentteja. Kyllä varmaan jatkossakin saunotaan heidän kanssaan, ovat läheisiä kavereita. Tunnelma ei ollut muuten mitenkään seksuaalisesti virittäytynyt ennen tota, joten tilanne kyllä tuli vähän puskista. Mutta jotenkin olin joskus kuitenkin ajatellut juuri tollaista, onhan jotain pienenpientä ollut ilmassa. Nyt kun en ole tilanteessa, on helppo ajatella et seuraavalla kerralla sitä ja tätä, mutta mutta...Toisaalta, se vois olla todella upeeta, ja meidänkin omalle seksielämälle superbuustaus, ja mistä mä tiedän kuinka pitkälle voitais mennä yhdessä!
Mutta sitten, helvetti vie, se arkirealismi...En haluais erota niistä ystävistä, en haluais niille eroa, ja kaikkein tärkeimpänä, en halua mulle ja miehelle eroa! Mahdollisuus noihin kaikkiin kyllä kasvaa jos tohon kimppakivameinikiin lähtee mukaan...Jos voiskin vaan harrastaa kiihottavaa seksiä ja nauttia, mutta jos juttuun sotkeutuukin tunteita, mustasukkaisuutta...huokaus. Järki kyllä sanoo et back off, vielä kun voit.
Mulle ei ikinä tapahu mitään tuollaista, kuullostaa mun korviin iiiihanalta seikkailulta! Enpäss kyllä tiedä mitä tekisin jos itse joutuisin (pääsisin!) tuollaseen tilanteeseen
Entä onko kiinteät?
Mitä muuten se nainen ajatteli/tunsi? Sinulla on varmaan siitä jokin käsitys. Sekin kannattaa ottaa huomioon. Jos nainen ei pidä asiasta, seuraa ikävyyksiä, jos jatkat. Se "joo, mä tästä lähdenkin..." kuulostaa siltä, että hän ei hyväksy asiaa.
Kaikenmaailman asioista täällä saa kommenttia, mä haluun tähän asiaan kans!