Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua yritettiin iskeä äsken Prismassa!

Vierailija
11.04.2011 |

Siis voi vitsit kun repesin...

Olin juuri keräilemässä ostoksia kärryistä ennen ulko-ovea ja kärryparkkia. Siihen sitten pyllähti joku elämää nähnyt äijä, joka tuli toivottelemaan hyvää päivää ja kysyi ollaanko me tavattu ennenkin??!!

Siis OMG! Enää ei saa kaupassakaan käydä ilman että rasvaset äijät tulee tyrkyttää itteään...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ole koskaan pitänyt sitä iskemisyrityksenä...

Vierailija
22/27 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha, kenties hieman dementoitunut ukkoraasu tulee sanomaan päivää ja kyselee onko tavattu aiemminkin -mitä tekee ap- luulee ukon "iskevän" itseään... Anna mun kaikki kestää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jotain muutakin tai vilkutteli silmää "sillä tavalla"? Jolloin voisi luullakin että yritti iskeä. Mutta jos koko juttu oli siinä että kysyi ollaanko tavattu jossain, en näe iskuyritystä takana.

Vierailija
24/27 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankee päivä taas monella...

Ai kun emme olekaan sun... sori, siis ap:n kanssa samaa mieltä? No mulla ei ole ollenkaan ankea päivä, vaikka en näekään ap:n aloituksessa mitään iskemiseen viittaavaakaan! :D

Vierailija
25/27 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun parikymppisenä neitokaisena olin kaverini ja hänen koulukaverinsa kanssa baarissa. Pari nuorta miestä kävi juttelemassa kaverini kanssa. Toki tervehtivät minua ja kaverini luokkakaveria, mutta lähinnä siis juttelivat kaverini kanssa. Kun miehet poistuivat baaritiskille, tämä koulukaveri alkoi hehkuttamaan kuinka nuokin miehet ovat hänestä kiinnostuneita ja loppuillasta miehet kilpailevat hänen huomiostaan. Mutta eivät kuulemma uskaltaneet tulla hänen juttusilleen (tyrkylle) vaan juttelivat hämätäkseen kaverille. Okei, yksi vaihtoehto tuokin, mutta ehkä totuus oli kuitenkin se että nuoret miehet tunsivat kaverini tai toinen oli kiinnostunut hänestä (eikä suinkaan luokkakaverista). Mutta jos on huono itsetunto, niitä merkkejä voi nähdä joka puolella...

Vierailija
26/27 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskuyritystä. Ja kuten monilla muillakin näemmä, minunkin kaveripiiriini kuuluu pari tyyppiä, joita yritetään KOKO ajan iskeä - ainakin heidän omasta mielestään. Vähän hassuahan se on, mutta tuntuu pönkittävän heidän itsetuntoaan, joten antaa heidän nautiskella saamastaan "ihailusta". :)

Vierailija
27/27 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on huono itsetunto, niitä merkkejä voi nähdä joka puolella...

Mulla on huono itsetunto, enkä mä kyllä koe mitään jutteluita iskemiseksi tai "merkeiksi". Päinvastoin, uunona mielessäni ihmettelen miks tuokin nyt just MUN kanssa haluaa jutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan