Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö "hankkia" toinen lapsi vain koska mies haluaa?
11.04.2011 |
Tosin olen itsekin sitä mieltä, että esikoisella olisi hyvä olla sisarus. Itse olen kasvanut isossa sisarusparvessa ja ainakin aikuisena siitä on ollut valtavasti iloa. En olisi selviytynyt vaikeasta lapsuudesta ilman sisaruksia. Toisaalta en ole varma kestääkö oma pää tai parisuhteemme toista lasta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä yksi lapsi ja vaikka alkuun toivoin ehkä 2-3 lasta, niin totesimme miehen kanssa yksissä tuumin, ettei tule meille muita lapsia kuin tämä ainut! itse olen ainut lapsi ja miehellä useita sisaruksia. en koe että olisin mistään jäänyt paitsi ilman sisarusta!
haluamme tarjota tälle ainoalle lapselle parhaan mahdollisen alun elämään, emme koe että meistä olisi usean lapsen vanhemmiksi!! osin itsekkäistäkin syistä (muutakin elämää kuin vain lapset) ja yksi lapsi kulkee todella helposti mukana kaikessa, hän saa jakamattoman huomion vanhemmiltaan, raha ei tule esteeksi missään harrastuksessa tms, ja sosiaalisia kontakteja lapsiin hän saa kyllä muutenkin ja oppinee ottamaan muut huomioon ilman sisarustakin!!
ehei, ei toista lasta meille! :)
tämä meidän ratkaisu sopii meille,muut tehköön niinkuin parhaaksi näkee,toisinaan täytyy tehdä yhteisiä kompromisseja, kyllä molempien täytyy haluta useampia lapsia, ei mielestäni ole oikein että vain toinen haluaa ja toinen pitkin hampain suostuu...