True blood - onko kukaan muu koukussa?
Mä olen niiiiin koukussa! Eric on niiiin sexy! Olen kuin koulutyttö, odotan kieli pitkällä aina uutta jaksoa!
N35
Kommentit (5)
Eka ja toka kausi DVD:nä, kolmatta katson telkusta, kolmannen kauden DVD ennakkotilauksessa... ja kaikki Sookie Stackhouse -kirjat on hankittu. Tosin niitä en ole jaksanut lukea kuin neljä ekaa, koska ne on paljon huonompia kuin sarja.
Se sarja on huippu, ja näyttelijät tosi hyviä :))
koukussa ollaan. Onneksi löysin tämän leffatverkossa.org sivuston jossa neloskautta voi ilmaiseksi katsoa.
Ihanaa.
Mutta sen verran hämmentynyt olin kyseisestä sarjasta, että tapitin kaikki tuotantokaudet kuukauden sisällä :D
Valilla se sarja kyllä ällötti mua...
Oon lukenut kaikki ilmestyneet kirjat (12kpl) enkuksi, kun niitä ei ollut sielä suomennettu kun aloitin. Ja tv-sarjan kaikki tuotantokaudet oon katsonut myös, myös neljännen tuotantokauden, joka tulee jenkeissä ulos parhaillaan. Enemmän tykkään kirjoista, mutta Alexander Skarsgård... Voi KUOLAUS! :D Ja oon tosiaan muuten ihan normaali kolmen lapsen äiti... Siinä sarjassa vaan on Sitä Jotain.
mutta ykkösen ja kakkosen tapitin kyllä englanniksi. Ja kolme ekaa kirjaa olen lukenut enkuksi myös.