Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustassa naimisiin

Vierailija
25.03.2011 |

Meillä on ristiäiset tulossa ja päätettiin miehen kanssa, että mentäisiin samalla naimisiin. No, koska olen siis vasta synnyttänyt, en ole vielä palautunut entisiin mittoihin ja minulla olisi vain yksi musta mekko, johon tällä hetkellä mahdun, uutta en viitsisi lähteä tätä varten ostamaan, kun saattaa sitten muuten jäädä käyttämättä. Kuitenkin tuo musta arveluttaa, katsooko pappi kieroon tmv. kun näkee morsiamen mustassa mekossa. Onko sillä värillä niin väliä, kun seremonia pidetään kotona? Kokemuksia ja mielipiteitä kaivataan, kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pappi katsoo kieroon, katso kieroon takaisin.

Vierailija
2/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olen ollut elämäni aikana kaksissa häissä joissa morsiamen mekon pohjaväri on ollut musta. Molemmissa tais jotain kukkakuvion tapaista olla sit, mut perusilmeentään mustaa kuitenkin. Molemmat vihkimiset tapahtuivat kirkossa.

Muistaakseni olen kuullut, että isomummuni meni myös naimisiin mustassa mekossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs neitsyt mä enää oon lähes 40-vuotiaana äitinä? Sitä paitsi musta on mun lempiväri. Kukaan ei kattonu kieroon.

Vierailija
4/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen kuullut, että isomummuni meni myös naimisiin mustassa mekossa.

[/quote]

väärin. Tuo oli ihan yleinen tapa esim. maalla ja työväestön keskuudessa vielä 30-40-luvuillakin. Kun se meni sitten samalla pyhämekostakin sitten myöhemmin.

Valkoiset häitä varten hankitut kertakäyttöiset kuteet oli varakkaamman väen juttu.

Vierailija
5/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapakasvatuksesta puhettakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä