Oletko sinä se joka pyytää facebook-kaveriksi vai se jota
pyydetään vai meneekö tasan? Mulla on 150 kaveria ja alle 10 on varmaan pyytänyt mua.
Kommentit (9)
En todellakaan muista kuin monta olen pyytänyt ja kuin monta on mua pyytänyt.....
valitettavan usein olen joutunut luopumaan tuosta periaatteesta.
Nyt on yksi typerä muija, kun on pitänyt mua löysässä hirressa viikkotolkulla eikä kuittaa pyyntöä suuntaan tai toiseen. Voi kun sen saisikin peruttua...
kun silloin alussa parhaita ystäviä kuin loin tunnukset jotta hoksaavat että olen siellä. Nyt minulla on jotain 60 kaveria ja en ole pyytänyt yhtään niistä muista. Enkä myöskään hyväksynyt kaikkia jotka ovat pyytäneet, kun halua pitää sen piirin sen verran pienenä ettei tarvi hirveästi rajailla näkyvyyksiä.
valitettavan usein olen joutunut luopumaan tuosta periaatteesta.
Nyt on yksi typerä muija, kun on pitänyt mua löysässä hirressa viikkotolkulla eikä kuittaa pyyntöä suuntaan tai toiseen. Voi kun sen saisikin peruttua...
valitettavan usein olen joutunut luopumaan tuosta periaatteesta. Nyt on yksi typerä muija, kun on pitänyt mua löysässä hirressa viikkotolkulla eikä kuittaa pyyntöä suuntaan tai toiseen. Voi kun sen saisikin peruttua...
kun en kehtaa kieltäytyäkään niin minulla roikkuu siellä aika kasa kaveripyyntöjä joita en ole hyväksynyt enkä kieltänyt.
kuka on se suosikki ja kuka jätetään ulkopuolelle
KOSKAAN pyytänyt ketään. Kaikki on pyytänyt mua.