Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä ketään muuta, josta miehet eivät ole kiinnostuneita?
Kommentit (6)
mutta oma mies ei... Aika perseestä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen totaalisen näkymätön. Jopa kapakassa saan olla rauhassa, ellei se paikan pahin päälle 50v känniääliö tule huojumaan siihen eteen. Toki onhan mullakin noita suhteita ollut, mutta tarjontaa on ollut niin vähän, että vanhoihin lihaviin paskapäihin olen langennut.
Tosin se on ihan "omaa syytäni", sillä olen aina ollut kovin ujo ja arka miesten kanssa. Sitten kun tutustutaan, olen kyllä jo ihan tavoiteltava :)
Kun ikää on kertynyt, on itsevarmuuskin kasvanut ja sitä myötä olen saanut enemmän huomiota.
Alue: Aihe vapaa
mutta minä ehkä tavallaan voisin sanoa noin.
Mulla on kyllä ollut pitkiä parisuhteita (2 avioliittoa) ja pari muuta vakavaa seurustelua, ja lisäksi on ollut muutama yhden illan deitti.
Mutta minua ei koskaan miehet "jahtaa", flirttaile tai siis tavallaan osoita kiinnostustaan. Se, että olen varattu ei tässä ole mielestäni selite, sillä eivät kaikki sitä edes tiedä ja luoja paratkoon miten paljon myös varattuja naisia isketään.
Mielestäni olen kivan näköinen, sosiaalinen, älykäs ja lämmin. Luulisi siis kelpaavan :) Mutta jokin siinä on, että muilla tuntuu olevan enemmän flirttiä tarjolla. Ei sillä, että kaipaisin, mutta olen pannut asian merkille.