Puuuh, nyt on laitetu 1-ja 3-luokkalaisilleni keväulkoiluvermeet (yhdet sellaiset) valmiiksi
Josko huomenna alkaisi niiden käyttö..lumet on ainakin kiitettävästi jo hävinneet täällä päin pk-seutua.
Kommentit (6)
ompelitko kaiken itse? Vai miksi se nyt niin vaikeeta ja raskasta on?
Noissa 3-luokkalaisen Eccoissa ei oikein nimelle paikkaa ole ja se "kielenkin" materiaalia sellaista pehmoista sienimäistä höttöä eli siihen ei edes hopeatussi kunnolla tartu:/
ap
Luulisi, että sen ikäinen jo omat vaatteensa ja kenkänsä tunnistaa. Juuri saman homman kävin läpi 2 ja 4-vuotiaiden päiväkotivaatteille, mutta kyllä tuo vanhempi jo omat vaatteensa ja kenkänsä tunnistaisi ilman nimiäkin.
se on mulla selkäruodossa ihan jo työnikin puolesta (pkssa siis työssä).
Ei siitä kyllä haittaakaan ole "edes" kouluikäisen kohdalla.
ap
Luokka olisi myös hyvä laittaa.
Kouluissa jää uskomaton määrä vaatteita aina vuoden lopussa joita ei kukaan omista.
Niitä kerätään pitkin koulua ja välillä pidetään löytötavaroiden esittely, jossa lapsia ja vanhempia pyydetään katsomaan olisiko joukossa jotain heille kuuluvaa. Tästäkin huolimatta tavaraa jää yli todella paljon.
Jos vaatteessa/asusteessa/kengässä olisi nimi ne voisi palauttaa asianomaiselle.
Miksi noissa muuten on aina niin pienet ne nimilaput joihin rustata lapsen nimi?? vai onko mulla vaan liian iso käsiala...
ap