Olen kokoa 42 - 44 - ja sinunkin miehesi on saattanut vilkuilla minua
Ei siinä mitään, jos joku haluaa olla hyvin hoikka. Mutta miehiä miellyttääkseen siihen ei tarvitse pyrkiä. Jos haluaa miesten huomiota, minunlaiseni koko käy hyvin. Pitkät, tummat hiukset, iloinen ilme, söpöt kasvot ja suurehko punattu suu. Muodokas, sopusuhtainen vartalo. Se eteerisyys, mitä naiset monesti pitävät kauniina, ei monien miesten mielestä ole ainakaan seksikkäällä tavalla kaunista. Ja vaikka miehesi haluaisi enemmänkin kuin vilkuilla, niin älä huoli - olen sataprosenttisen uskollinen omalle miehelleni. :D
Kommentit (37)
että olisin itse tämän kuvaillun kaltainen nainen, vaan ihan vaan tuo seikka, että ihminen jaksaa puhua toisesta suloiseen sävyyn, toisin kuin yleensä täällä. :)
vrt. ap:n "sinunkin miehesi on saattanut vilkuilla minua". Heikko yritys nostaa omaa itsetuntoa.
ainakaan siinä merkityksessä mitä toivoisit. Mieheni tykkää pienestä ja hoikasta naistyypistä -kuten minä olen.
En kyllä oikein ymmärrä, mihin aloituksellasi pyrit, ehkä vahvistamaan itsetuntoasi?
Siinähän se yläpuolella vastaus on.
Itse en oikein ymmärrä miksi moisesta pitäisi tuohtua tai lähteä naiselliseen tapaan kilpailemaan tyyliin "olen kokoa 34 ja varmasti miehet tykkää enemmän musta kun susta"
Eikö voi vaan todeta, että on hienoa kun pystyy hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja vieläpä nauttimaan siitä?
Musta ainakin on ja olen takuuvarma ettei laiha hapannaama vedä vertoja iloiselle isommalle kanssasisarelle.
Tykkää vielä laihemmista naisista kuin minä...joka olen kokoa 36.
Mutta eipä ole tainnut sinunkaan miehesi minua vilkuilla, eikä teidän muidenkaan. Musta on hassua kun av:lla aina kuvaillaan niin, millaisia naisia vilkuillaan...ei pidä paikkaansa!
Itse olen kauniskasvoinen, pitkät vaaleat kiharat, hoikka, treenattu, silti muodokas...ja ennen kaikkea olen tosi hauska ja iloinen tyyppi, älykäskin. Mutta ei minua kukaan vilkuile!
Tai sitten en vaan huomaa...
että olisin itse tämän kuvaillun kaltainen nainen, vaan ihan vaan tuo seikka, että ihminen jaksaa puhua toisesta suloiseen sävyyn, toisin kuin yleensä täällä. :)
vrt. ap:n "sinunkin miehesi on saattanut vilkuilla minua". Heikko yritys nostaa omaa itsetuntoa.
Osalta aina ironia menee ohi. Enhän mitenkään väittänyt, etteikö miehen vaimo tai tyttöystävä voisi olla vaikka kuinka paljon minua paremman näköinen. Monet onnellisess suhteessa olevat miehet vilkuilevat muita naisia. Nimenomaan toin esille, että miestä miellyttääkseen ei tarvitse olla erityisen hoikka.
Tällaista "selän takana puhumista" saisi tapahtua naisten kesken enemmänkin! Ja tokihan sitä saa sanoa ihan päin naamaankin :D
Mulla on työkaverina tosi tukeva nainen, mutta pukeutuu hirveän naisellisesti ja laittaa itseään. Silmissä on joku lupaus, koska viiden minuutin paussi huoltoasemalla riittää ja jo joku kaksilahkeinen on flirttailemassa tuon naisen kanssa. Se on uskomatonta. Hän on tosi eläväinen ja miesseikkailuja paljon. Itse olen nyt kokoa 42 ja flaksi käy paljon paremmin kuin koossa 46. Toisaalta voisin lyödä ison vedon, että vielä paremmin kävisi, jos olisin kokoa 38. Sen hoikemmat alkaa olla jo helposti liian luisevia, kun ikääkin on jo 40.
Tjaa, ei se siitä koosta niinkään kiinni ole. Mullakin on sellainen ihana kaveri jonka vaatekokoa en edes tiedä (42-44 voisi olla), mutta sama juttu - ei mene kauaa kun jo miehet kiinnostuu. Kaverini aina morkkaa itseään kokonsa vuoksi, mutta hän on todella kaunis ja aivan mielettömän ihanilla silmillä ja kauniilla hymyllä varustettu. Siihen kaunista ja naisellista vaatetusta ja se silmien pilke - huh sellaista hersyvää eläniloa saa hakea! Enkä yhtään ihmettele, että miehetkin sen huomaa. Nimim. kokoa 40 ja kyllä seinäruusuksi jään tämän ystäväni rinnalla :)
tämäntyyppisistä "selän takana" puhuvista naisista. Että puhutaan silkkaa hunajaa. :)
Samaa mieltä! Näitä lisää kahvipöytään kiitos :)
Kuulostat aika lailla naiselta, johon mieheni voisi ihastua. Hän pitää tummista muodokkaista naisista. Sievät ja söpöt naiset viehättävät enemmän kuin kauniit. Koolla ei sinänsä ole väliä, hoikka tai vähän pulleampi käyvät molemmat. Itse vastaan aika hyvin mieheni naismakua ja aika huvittavaa huomata hänen vilkuilevan aina tietyn tyyppisiä mimmejä. Saadaan usein ihan hauska keskustelu aikaan, kun alan härnätä häntä asiasta :)
Olen kokoa 36 ja miehesi on erittäin todennäköisesti vilkuillut minua, kenties yrittänyt iskeäkin - ei ole kovinkaan harvinaista.
Pitkät vaaleat hiukset, klassisen kaunisluustoiset kasvot, tiukka ja timmi kroppa.
Heheh, usko pois, Tuksukin pitää itseään kuvankauniina ja iskuyritysten kuningattarena. Se että pari panomiestä tai peräkammarin poikaa on vahingossa silmänsä sinuun luonut tai kännipäissään vokotellut ei tee sinusta seksikkyyden ylipapitarta.
Me naiset ollaan ihania ja kauniita kaikki, kokoon katsomatta. Kun vaan muistaa sen hymyn joka ulottuu silmiin saakka :)
joita lähetämme. Ei siis tarvi olla viehättävä, jotta miehet vilkuilisi. Olemme eläimiä, ei eläimetkään välitä onko kaunis vai ei.
Kuulostat aika lailla naiselta, johon mieheni voisi ihastua. Hän pitää tummista muodokkaista naisista. Sievät ja söpöt naiset viehättävät enemmän kuin kauniit. Koolla ei sinänsä ole väliä, hoikka tai vähän pulleampi käyvät molemmat. Itse vastaan aika hyvin mieheni naismakua ja aika huvittavaa huomata hänen vilkuilevan aina tietyn tyyppisiä mimmejä. Saadaan usein ihan hauska keskustelu aikaan, kun alan härnätä häntä asiasta :)
Miehen vilkuiluja ei todellakaan kannata ottaa liian vakavasti.
olisi sopivaa painaa vähintään 20kg VÄHEMMÄN. Joten tuskin on sua vilkuillut vaan jotain luuviuluja.
Osalta aina ironia menee ohi. Enhän mitenkään väittänyt, etteikö miehen vaimo tai tyttöystävä voisi olla vaikka kuinka paljon minua paremman näköinen. Monet onnellisess suhteessa olevat miehet vilkuilevat muita naisia. Nimenomaan toin esille, että miestä miellyttääkseen ei tarvitse olla erityisen hoikka.
Kovastipa meni sinulta esim. 2:n ironia ohi, kun oitis riensit kertomaan, että tunnet takuulla oman miehesi naismaun :D
Minunkin mieheni saa aivan hyvin vilkuilla sinua. Kevättä rintaan!
Ja totuushan on, että kuka tahansa terve nainen kykenee väsyttämään sängyssä kovimmankin uroon.
Niin vilkuilen minäkin. Tosin sen mä tiedän että mun mies tykkää pienistä naisista. Ja ehkä se sun miehes vilkuilee minua. Hoikkaa, siroa naista joka on nätti, tumma jne.
Mutta älä huoli, mä nyt tuskin edes sitä huomaan, en mä pistä kaikkia miehiä ja katseita kuitenkaan merkille.
voi olla että miehesi on vilkuillut minua ap :)
ihan normaali naisen koko. Täällä AV:lla on kyllä ihan ihmeelliset käsitykset siitä, miltä nainen saisi näyttää.
ainakaan siinä merkityksessä mitä toivoisit. Mieheni tykkää pienestä ja hoikasta naistyypistä -kuten minä olen.
En kyllä oikein ymmärrä, mihin aloituksellasi pyrit, ehkä vahvistamaan itsetuntoasi?
Siinähän se yläpuolella vastaus on.
Itse en oikein ymmärrä miksi moisesta pitäisi tuohtua tai lähteä naiselliseen tapaan kilpailemaan tyyliin "olen kokoa 34 ja varmasti miehet tykkää enemmän musta kun susta"
Eikö voi vaan todeta, että on hienoa kun pystyy hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja vieläpä nauttimaan siitä?
Musta ainakin on ja olen takuuvarma ettei laiha hapannaama vedä vertoja iloiselle isommalle kanssasisarelle.
Lällällällälieruu, mäpä oon kokoa 38 ja pilkettä silmäkulmassa :D
todennäköisesti vilkuillut minua, kenties yrittänyt iskeäkin - ei ole kovinkaan harvinaista.
Pitkät vaaleat hiukset, klassisen kaunisluustoiset kasvot, tiukka ja timmi kroppa.
Naisella pitää olla kunnon tissit ja muodokas kroppa, saa olla jopa pikkuisen pullukka.
Hoikat ja anorektiset ns. naiset eivät mieheni päätä käännä.
Olen itse XL-kokoinen ja mieheni on kiletänyt minua laihduttamasta :)