Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ONNETTOMUUS: vaunut kaatuivat, vauva kuoli.
10.04.2011 |
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vauva+kuoli+vaunujen+kaaduttua+Tamme…
Voi kamalaa sentään, kenelle vaan voisi käydä noin.
Kommentit (4)
tuolla tavalla pelkän tuulen voimalla. Joku eläin tms on täytynyt olla. Kamalaa joka tapauksessa.
"Kanta-Hämeen poliisin mukaan tuuli on aiheuttanut vakavia vaaratilanteita viime aikoina.
- Tuuli on suistanut tieltä isoja autoja ja rikkonut kattoja, poliisi kertoo tiedotteessaan."
Jos tuuli voi suistaa auton tieltä niin meinaat ettei voi kaataa vaunuja?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
autojakin tieltä pukkailee
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/111106-poliisi-varottaa-rajusta-tuulest…
Alue: Aihe vapaa
tuolla tavalla pelkän tuulen voimalla. Joku eläin tms on täytynyt olla. Kamalaa joka tapauksessa.