Kuvailkaa millainen on horoskoopiltaan kaksosnainen? ;)
Kommentit (10)
yhtään samaa niin:
- seurallinen, mutta vain valikoiden
- tarvitsee paljon omaa tilaa
- ailahtelevainen
- kaksoiseläminen ( toisille toisenlainen, puhuu eri asioita eri ihmisten kanssa )
- rakastaa kun löytää sen oikean
- tunnollinen
- hyvä lasten kanssa
- huumorintajuinen
- fiksu
- levoton sielu
- huono itsetunto
- herkkä
- tekee jotain, mutta yhtäkkiä voi kääntää kelkan toisin päin
- hyvä puhumaan ympäripyöreitä
Kaksonen on hyvä ja luotettava parisuhteessa silloin kuin haluaa, väkisin tai epäröiden todella vilkas, huomionhakuinen, flirtti ja petturi!!
yhtään samaa niin:
- seurallinen, mutta vain valikoiden
- tarvitsee paljon omaa tilaa
- ailahtelevainen
- kaksoiseläminen ( toisille toisenlainen, puhuu eri asioita eri ihmisten kanssa )
- rakastaa kun löytää sen oikean
- tunnollinen
- hyvä lasten kanssa
- huumorintajuinen
- fiksu
- levoton sielu
- huono itsetunto
- herkkä
- tekee jotain, mutta yhtäkkiä voi kääntää kelkan toisin päin
- hyvä puhumaan ympäripyöreitäKaksonen on hyvä ja luotettava parisuhteessa silloin kuin haluaa, väkisin tai epäröiden todella vilkas, huomionhakuinen, flirtti ja petturi!!
Saman miehen kanssa olen ollut 11v ja meillä on 3 lasta. Myönnä, että olen helposti kyllästyvää sorttia. Olen kuin ikuinen Peter Pan ;) Tosin olen hieman rauhoittunut iän- ja perheen myötä (täytän 36v)
ap
Mutta olen ollut aviossa kohta 12v. kaksosmiehen kanssa :)
on ollut pienestä lähtien varsinainen tahtoihminen jos ei jotain asiaa saa tulee kauheat raivarit, hermostuu todella helposti ja pieninkin ongelma tuottaa kauhean rääkäisyn:D Muuten on oikein terävä tenava.
on ollut pienestä lähtien varsinainen tahtoihminen jos ei jotain asiaa saa tulee kauheat raivarit, hermostuu todella helposti ja pieninkin ongelma tuottaa kauhean rääkäisyn:D Muuten on oikein terävä tenava.
-itsekeskeinen
-kärkäs ilmeisemaan kovat mielipiteensä
-ei kuuntele muita
+aktiivinen elämässä
että kasvatus on pielessä. No selitäpä sitten miksi meidän muut lapset ei ole tuollaisia vaan oikein helposti tottelee. Tuo tyttö on ollut jo ihan pienestä pitäen sellainen inkku ja vaativa vauva. Jopa mummo jolla todella lehmän hermot ei pärjää toisinaan tytön "uhman" kanssa eikä mikään auta kun sille päälle sattuu.
kaksoset :) niin tuttua.
Nopea myös liikkeissään. Fiksu ja hauska, hyvä seuraihminen.