Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tykkään Emmerdale-sarjasta tosi paljon, maisemat viehättää hirmuisesti! Muita?

Vierailija
01.02.2011 |

Olisi ihanaa päästä käymään tuolla.. eikös sinnekin matkoja järjestetä :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden oikein raavaan,keski-ikäisen miehen fanittavan kyseistä sarjaa ihan tosissaan.Sillä on tapana kiiruhtaa töistä kotiin Emmerdaleksi, katsoa se ja kiiruhtaa sitten takaisin töihin. Eronneen miehen arkea, ennen uuden naisen löytämistä, kenties?

Vierailija
2/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmerdalea ei ole olemassakaan!

mutta juu,tykkään sarjasta ja maisemista! olikonhan se -95 ku rupesin sarjaa seuraamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laadultaa ihan eri luokkaa kuin Kauniit ja rohkeat saati Salkkarit. Siinä on myös loistonäyttelijöitä kuten Daz (?) ja Belle sekä Jack.

Vierailija
4/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmerdalea ei ole olemassakaan! mutta juu,tykkään sarjasta ja maisemista! olikonhan se -95 ku rupesin sarjaa seuraamaan..

-97 ku rupesi pyörimään suomessa..

Vierailija
5/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes aloin tympääntyä jatkuvaan kinasteluun, jota sarjassa harrastetaan. Sellaista jatkuvaa tiuskimista ja negatiivisuutta.

Vierailija
6/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmerdalea ei ole olemassakaan!

mutta juu,tykkään sarjasta ja maisemista! olikonhan se -95 ku rupesin sarjaa seuraamaan..

mutta siis olen ollut lukevinani, että matkoja järjestetään tänne kuvauspaikalle, sitä tarkoitin :)

ap

Vierailija
7/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmerdalea ei ole olemassakaan! mutta juu,tykkään sarjasta ja maisemista! olikonhan se -95 ku rupesin sarjaa seuraamaan..

mutta siis olen ollut lukevinani, että matkoja järjestetään tänne kuvauspaikalle, sitä tarkoitin :) ap

ne on muuten wikibedian mukaan joutunut muuttamaan kuvauskylää,ku on tullut niin suosituksi nähtävyydeksi. :) nyt se on joku lavastekylä.mutta kaipa tuonne vois päästä kattomaakin? oispa ihanaa päästä reissuun tuonne!

Vierailija
8/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisemat on hienoja juu.

Ja muutenkin jotenkin sarja on vain minut koukuttanut. Onneks veljeni (30v.) seuraa sarjaa myös niin voidaan joskus hänen kaa jutella ku jotain jännää on tapahtunu.. =)

Vierailija
9/9 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kenenkään onni kestä. Mut sitli mä tykkään :)

kunnes aloin tympääntyä jatkuvaan kinasteluun, jota sarjassa harrastetaan. Sellaista jatkuvaa tiuskimista ja negatiivisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän