Äänestättekö miehesi kanssa samaa puoluetta?
Kommentit (13)
sen tietää, voihan tuo mies sanoa mitä vaan ja raapustaa lappuunsa ihan mitä vaan. Tuskin edes kunnon av-mamma tunkee sinne koppiin vahtaamaan miestään?
Kunnallis- ja EU-vaaleissa mä sanon sille, ketä äänestää.
ei ainakaan ennen ole äänestetty. Minä äänestän kokoomusta, mies todennäköisesti vihreitä (jos menee samoin kuin ennen).
Mutta nyt eka kerta kun mies aikoo äänestää Kokoomusta. Minä äänestin vihreitä. On meillä aika erilaiset arvomaailmat.
sen tietää, voihan tuo mies sanoa mitä vaan ja raapustaa lappuunsa ihan mitä vaan. Tuskin edes kunnon av-mamma tunkee sinne koppiin vahtaamaan miestään?
mutta kyllä meillä ainakin keskustellaan aika paljon politiikasta, joten tiedän kyllä mieheni vakaumuksen.
Meidän molempien äänet saa Persut.
Mä äänestän Vasemmistoliittoa ja mies tällä hetkellä miettii demareita. Yritän vielä vaikuttaa :)
mutta en ole onnistunut, ja täysin erilaisia arvoja itse kannatan.
Vasemmistoliittoa. Mies äänesti ennen Vihreitä, mutta vaihtoi puoluetta tämän kauden tapahtumien seurauksena.
On sen verran samanlainen arvomaailma että eiköhän se samalta suunnalta tule. En voisi ikinä olla ihmisen kanssa joka äänestää kokoomusta.. Oon vähän herkästi kiihtyvää sorttia kun politiikasta puhutaan. Kavereista kyllä näitä löytyy. Oon aina ihmetellyt miten muuten niin fiksu ihminen voi olla toisaalta niin järkyttävän tyhmä..
vihreitä luultavasti äänestetään molemmat. Toki varmasti tiedän vain omasta äänestäni.
Kokoomusta. Tällä kertaa äänestimme jopa samaa henkilöäkin.