Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

odotatko ysiluokaliselta kiitettäviä numeroita ja lukioon menoa?

Vierailija
01.02.2011 |

Onko se siis sinun toivomuksesi tai jopa vaatimuksesi? Miten ilmaiset asian lapsellesi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en kiitettävää kuin muutamasta aineesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten haluaisin, en voi oppia asioita lapsen puolesta. Kun hän ei ole motivoitunut, on oppimisvaikeutta ym. eivät numerot muutu kiitettäväksi vaikka kuinka vaatisin.

Haaveen lukiosta voin vetää alas pytystä. Sitä en koskaan lapselle sano, mutta pettymys on. En tullut ajatelleeksikaan, että näin voisi käydä.

Vierailija
4/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi, kyllä odotan kaikkien kirjoittavan ylioppilaaksi, kiitettävät ei ole pakollisia

ei ole tarvinnut ketään pakottaa, 2 jo lukiossa

Vierailija
5/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten haluaisin, en voi oppia asioita lapsen puolesta. Kun hän ei ole motivoitunut, on oppimisvaikeutta ym. eivät numerot muutu kiitettäväksi vaikka kuinka vaatisin.

Haaveen lukiosta voin vetää alas pytystä. Sitä en koskaan lapselle sano, mutta pettymys on. En tullut ajatelleeksikaan, että näin voisi käydä.

Kaikki eivät pärjää lukiossa.Hyvä että edes joku opiskelupaikka löytyy, 16-17-vuotias ei kovin helposti töitäkään löydä.Että lukioon tai kadulle,amikseenko ei missään tapauksessa?? Oppimissvaikeukselliselle löytyy takuulla mukava opiskelupaikka :)

Vierailija
6/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei niin aivan yhtä hyvin voivat mennä ammattikouluunkin.

Kotiin ei saa jäädä makaamaan.

Vierailija
7/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kysymys, totta kai on.

ei sitä karvanopat heiluen yliopistoon mennä

Vierailija
8/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että meillä on sen suhteen ongelmia. Lasten koulunkäyntiin on panostettu aina ja lapset menestyvät hyvin.

Ja yleensä akateemisten lapsista tuleekin akateemisia.

Vierailija
9/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa ei saa läheskään samaa.

Vierailija
10/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika pettymys jos lapsi ei lukiota valitsisi. Ne kiitettävät kun löytyy todistuksesta ja jos ne putois niin onhan se menoa alaspäin.

Mutta jos olisi 8 todistus se kelpaisi minulle ihan yhtä ailla kunhan lapsi vain on tehnyt parhaansa.

Vierailija
11/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukioon menoa siksi että mitään muutakaan koulua ei ole mielessä.

Se että tekee parhaansa ja sen mitä jaksaa riittää.

Vierailija
12/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten luulisi nyt myös päättötodistuksessa olevan. Mutta en mä mitään ole "odottanut".

Poika ei kuitenkaan vielä ole varma, haluaako lukioon. Mutta kohta on jo yhteisvalinta ja vähän pakko valita, mitä tekee jatkossa. Ihan itse saa mun puolesta päättää.

Vierailija
13/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin lukiolaistyttö ja -poika pärjäisi heikosti ammatillisella puolella eikä löytäisi välttämättä lainkaan itselleen sopivaa linjaa, jolla pärjäisi hyvin. Mikä kenellekin sopii - kunhan on kyse lapsen toiveista, ei vanhempien. Karmaisee seurata oppilaiden paineita, joita heidän VANHEMPANSA heille aiheuttavat. Moni käy jopa kuraattorilla ja koulupsykologilla sen vuoksi. -ope

Vierailija
14/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vanhinta ovat/ olivat sen tyyppisiä, että hui, hai koulusta. Molemmat kävivät ammattikoulun ts. toinen valmistuu tänä keväänä.

3. laspista on ollut aina lukuhaluainen ja koulussa menestyvä. Olisi kyllä pettymys jos ei menisi lukioon ja jatkaisi sitä kautta opintoja. Tyttö itsekin sanoo aikovansa lukioon. Olemme tästä iloisia ja kannustamme mm. kehumalla ja sanomalla: hyvä, hyvä... Ylioppilaslahjaksi olen luvannut matkan Japaniin.

Vierailija
15/15 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vanhinta ovat/ olivat sen tyyppisiä, että hui, hai koulusta. Molemmat kävivät ammattikoulun ts. toinen valmistuu tänä keväänä. 3. laspista on ollut aina lukuhaluainen ja koulussa menestyvä. Olisi kyllä pettymys jos ei menisi lukioon ja jatkaisi sitä kautta opintoja. Tyttö itsekin sanoo aikovansa lukioon. Olemme tästä iloisia ja kannustamme mm. kehumalla ja sanomalla: hyvä, hyvä... Ylioppilaslahjaksi olen luvannut matkan Japaniin.