Onko vaaleanruskeat hiukset ihan tylsät?
Pitäisikö ottaa vaaleita raitoja, ehkä miehet tykkäisivät sitten enemmän?
Kommentit (18)
Ei nyt sen takia kannata raidoittaa, että miehet tykkäisivät
Huomasin että mies seuraa blondeja naisia paljon ig:ssä ja mulla on vaaleanruskeat hiukset..
Riippuu ruumiinrakenteista ja hiustenpituudesta.
Maailma on täynnä miehiä, joille kelpaat.
Anna olla omaväriset. Miehet eivät ymmärrä muutenkaan mistään mitään.
Masentaa, kun en ole kenellekään se ihanne ykkösnainen
Olen kalpea, ihan valkoinen väriltäni ja pitkät vaaleanruskeat hiukset. Pienet tissit. Miehet ei tykkää..
Tärkeintä on hyväksyä itse itsensä ensimmäisenä. Epävarmuus näkyy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Masentaa, kun en ole kenellekään se ihanne ykkösnainen
Entä jos olisit itse itsellesi se ykkönen?
Jos opettelisit rakastamaan itseäsi, haluamaan itsellesi parasta? Näkemään itsessäsi sen kaiken hyvän ja kauniin mitä sinussa on. Alkaisit kehittää ja parantaa olematonta itsetuntoasi, opettelisit olemaan oman elämäsi tärkein ihminen.
Päästäisit irti tuosta ulkoaohjautuvaisuudestasi, lakkaisit epätoivoisesti pyrkimästä olemaan sellainen kun missä milloinkin tilanteessa ja ihmissuhteessa kuvittelet että sinulta vaaditaan.
Lakkaisit yrittämästä olla kameleontti ja vaihtamasta väriä sen mukaan minkälainen taustaväri milloinkin sattuu olemaan.
Opettelisit ymmärtämään että olet täsmälleen saman arvoinen kuin kuka tahansa muukin. Et tippaakaan huonompi mutta et myöskään tippaakaan parempi.
En yhtään epäile etteikö elämäsi ole tuskallista ja ahdistavaa tuon itseinhon ja kelpaamattomuuden tunteen riivaamana. Se on opittu tunne, se on sinuun jossain vaiheessa istutettu, et ole syntynyt todellakaan huonompana kuin kukaan muukaan. Ja koska tuo on sinulle ulkoapäin uskoteltu, voit opetella siitä eroon. Voit löytää oman arvon tunteesi ja alkaa elää itseäsi kunnioittaen.
Äläkä nyt sano että ei se kuitenkaan ja en minä koskaan, ja heittäydy taas sinne maantien kuraan makaamaan ja säälimään itseäsi.
Ap taitaa olla aika nuori. Tuollaisia mietitään yleensä teininä.
On ne vähän. Blondi ja tummanruskea ovat näyttävämpiä.
Vaaleanruskeat hiukset ovat todella kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Olen kalpea, ihan valkoinen väriltäni ja pitkät vaaleanruskeat hiukset. Pienet tissit. Miehet ei tykkää..
Kuulepas nyt. Olet monelle miehelle aivan ok.
Vierailija kirjoitti:
Olen myöskin kalpea (en halua olla ruskettunut edes) ja pitkät vaaleanruskeat hiukset, mutta isot tissit, miehet ei tykkää. Jos vaalentaisin hiukset, olisin sitten joidenkin mielestä tyhmä isotissiblondi. Olisko tuo kuitenkaan hiustenväristä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas nyt. Olet monelle miehelle aivan ok.
Ihan ok. Sepä lohduttavaa
Vaaleanruskeat hiukset ovat maailmalla yksi halutuimpia hiusvärejä.
Voi olla. Ovat varmaan nykymaailmassa. Mitta mitä väliä! Ah, lopetin parikymmentä vuotta jatkuneen hiusten vaalentamisen kampaajalla melkein kolme vuotta sitten (korona). Nyt oma maantienharmaa väri ja terveemmät pitkät hiukset. Miehet eivät huomaa, mutta eivät ne kyllä huomanneet blondi-aikoinakaan - joten aivan sama :D
Ei se hiustenväri mitään lopulta ratkaise. Ole oma itsesi.
N40
riippuu kokonaisuudesta.