Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suutuin miehelleni?

Vierailija
09.04.2011 |

Mies on työmatkalla ja puhuttiin äsken puhelimessa. Kerroin, että on ollut tosi tympeä päivä, lapset on kiukutelleet kaikesta ja minua ärsyttää, kun koko ajan joutuu olemaan äkäinen ja kiistelemään.

Mies sanoi jotain sellaista, että "niin, onkohan niillä jotain virikkeiden puutetta, jotain pitäs varmaan keksiä."

Hermostuin, löin miehelle luurin korvaan. Pitäs varmaan selittää sille, miksi. Mutta miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei keksi mitään virikkeitä lapsille jne? Turha nyt selitellä yhtään mitään,kerrot sitten tunteesi seuraavan puhelun aikana

Vierailija
2/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite keksiin niille virikkeitä:) ehkä siks suutuit kun koet ettei miehelleä oo oikeutta sanoa noin kun ei ole paikalla. helppo sanoa mut viittiikö ite keksiä niitä "virikkeitä". no tuttu tunne mullakin välillä toi. Ja tsemppiä,suunta ylöspäin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerrot että lapset ovat saaneet pinnan kiristymään, niin että räjähdit miehelle syyttä.

Ymmärrän kyllä, että tuo kommentti sai ärsyyntymään, voisin hyvin kuvitella itseni samaan tilanteeseen lyömään luuria korvaan :)

Saahan sitä välillä kiukutella, kunhan ei harrasta sitä jatkuvasti..

Vierailija
4/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän, ettei mies tajua tuota juttua. Koska se ei tajua, että sellasta se on, joinain päivinä vähemmän ja joinain päivinä (kuten tänään) enemmän. Se näkee lapset vähän niinku erikoistilaisuuksissa, kun iskä tulee kotiin on päivän huippuhetkiä, kun iskä vie jonnekin on erikoista... Mies näkee lapset joko parhaimmillaan - tai normaaleina, jolloin mies ajattelee, että ne ovat epänormaaleja.

Tai sitten minä olen huono äiti ja lapset ovat vain minun kanssani sellaisia.

ap

Vierailija
5/5 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se vähän erilaista olla äiti joka on lasten kanssa paljon enemmän kuin isä... näkee lasten kaikki puolet.. ja pitää kuria... isä tulee matkoilla ja tuo tuliaisia jne. onhan parishdekin parempi kun toinen palaa reissusta... kuin et ollaan 24/7 yhdessä... se nyt vaan on niin et äiti saa enemmän kokea lasten kiukkua ja isukin pitäis se tajuta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän