Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lataa tähän hoidot ja ajatusmallit, joiden uskot olevan täyttä huuhaata!

Vierailija
09.04.2011 |

Reiki-hoidot. Usko jälleensyntymiseen ja karman lakiin. Vyöhyketerapia, rosen-terapia, kaikki lukuisat muka-terapiat joiden nimeä en edes muista. Uskomukset ravintotiheisiin ruokiin, superfoodeihin. Se, että hieronta pistää kuonat liikkeelle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis panna varmaan pari piikkiä aivoihinkin välillä.

antaa akupunktiota. Mutta kaupungissamme asuu kiinalainen akupunktioon hyvin perehtynyt lääkäri, jonka luona olen käynyt.

Hän on myös hoitanut iskiasvaivaani ja tulos on ollut huomattavasti parempi kuin lääkäreiden keinot.

Selkäni oli täysin jumissa. Siihen kokeiltiin sirdaludit ja norflexit. Kiinalainen akulääkäri pisti piikit syviin selkälihaksiin ja sai lihaskrampin näin laukeamaan ja selkää päästiin sen jälkeen manipuloimaan ja kivut pois.

tavalliset lääkäritkin sekä antavat että määräävät akupunktiohoitoa. Mä olen saanut apua akupunktiosta päänsärkyyn ja rytmihäiriöihin. Se fysioterapeutti, joka antoi akupunktiota noihin rytmihäiriöihin, ei edes ollut mitenkään erityisen perhetynyt akupunktioon, hän sanoi, että hoitaa vaan stressipisteitä. Kuukauden kestäneet todella pahat rytmihäiriöt helpottivat heti.

Olin saanut lääkäriltä betasalpaajaa, mutta se ei auttanut. Toinen lääkäri sanoi, että ota kolminkertainen annos, mutta kun mulla oli nuorempana tosi matala verenpaine, niin ei tuli tosi huono olo. Menin sitten fyssarille hierontaan ja hän ehdotti akupunktiota. Se oli ensimmäinen kerta kun akupunktiota kokeilin ja sain siitä välitöntä helpotusta.

kirjoitin vain tuohon viestiisi lisäksi, että monet lääkäritkin antavat tai määräävät akupunktiota. Ihan sen takia, kun niin moni tuntuu pitävän uskomushoitona.

Vierailija
22/27 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hivenainehoidot, jäsenkorjaus jne. Onhan täällä nämä kaikki jo mainittu, ja monta muutakin, mihin en usko pätkän vertaa.

Akupunktio ja vyöhyketerapia ovat vähän rajoilla. Ensimmäistä olen saanut itsekin lääkäriltä, ja on se auttanut.

Mutta, mihin teho sitten perustuu, mene ja tiedä.

Esim. Markku Myllykankaan Pharmageddon -pamfletista selviää aika hyvin, miksi mikäkin on huuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis panna varmaan pari piikkiä aivoihinkin välillä.

antaa akupunktiota. Mutta kaupungissamme asuu kiinalainen akupunktioon hyvin perehtynyt lääkäri, jonka luona olen käynyt.

Hän on myös hoitanut iskiasvaivaani ja tulos on ollut huomattavasti parempi kuin lääkäreiden keinot.

Selkäni oli täysin jumissa. Siihen kokeiltiin sirdaludit ja norflexit. Kiinalainen akulääkäri pisti piikit syviin selkälihaksiin ja sai lihaskrampin näin laukeamaan ja selkää päästiin sen jälkeen manipuloimaan ja kivut pois.

tavalliset lääkäritkin sekä antavat että määräävät akupunktiohoitoa. Mä olen saanut apua akupunktiosta päänsärkyyn ja rytmihäiriöihin. Se fysioterapeutti, joka antoi akupunktiota noihin rytmihäiriöihin, ei edes ollut mitenkään erityisen perhetynyt akupunktioon, hän sanoi, että hoitaa vaan stressipisteitä. Kuukauden kestäneet todella pahat rytmihäiriöt helpottivat heti.

Olin saanut lääkäriltä betasalpaajaa, mutta se ei auttanut. Toinen lääkäri sanoi, että ota kolminkertainen annos, mutta kun mulla oli nuorempana tosi matala verenpaine, niin ei tuli tosi huono olo. Menin sitten fyssarille hierontaan ja hän ehdotti akupunktiota. Se oli ensimmäinen kerta kun akupunktiota kokeilin ja sain siitä välitöntä helpotusta.

kirjoitin vain tuohon viestiisi lisäksi, että monet lääkäritkin antavat tai määräävät akupunktiota. Ihan sen takia, kun niin moni tuntuu pitävän uskomushoitona.

kaveri kärsii pahasta migreenistä, ja Aasiassa asuessaan on kokeillut semmoista akuhoitoa, jossa neuloja pannaan päähän ja niihin johdetaan sähköä. Kuulemma auttoi! itse en kyllä uskaltaisi kokeilla.

Tuli vaan tuosta piikeistä aivoihin mieleen ;)

Vierailija
24/27 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En listannut Antti Heikkilä-listaani akupunktiota ja akupainelua siksi, että uskon sen tehoon. Hermopisteiden ärsyttäminen toimii mielestäni. Tarkoin kohdennetulla "uudella kivulla" voidaan salvata kipusignaalin kulku varsinaisesta kipua aiheuttavasta ruuminosasta. Akupunktioneulan aiheuttama spasmi ja kipu kiilaa hermoradan "valtatien".

Puhun kuitenkin vain kipukokemuksen hoitamisesta. En usko, että akupunktiolla varsinaisesti parannetaan mitään. Ei sairauksia, ei riipuvuuksia esim. tupakasta.

Vierailija
25/27 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En listannut Antti Heikkilä-listaani akupunktiota ja akupainelua siksi, että uskon sen tehoon. Hermopisteiden ärsyttäminen toimii mielestäni. Tarkoin kohdennetulla "uudella kivulla" voidaan salvata kipusignaalin kulku varsinaisesta kipua aiheuttavasta ruuminosasta. Akupunktioneulan aiheuttama spasmi ja kipu kiilaa hermoradan "valtatien".

Puhun kuitenkin vain kipukokemuksen hoitamisesta. En usko, että akupunktiolla varsinaisesti parannetaan mitään. Ei sairauksia, ei riipuvuuksia esim. tupakasta.

akupunktiosta apua riippuvuuksiin tai sairauksiin, joten siitä en tiedä mitään. Sen sijaan olen saanut apua päänsärkyyn, lihasjumiin sekä rytmihäiriöihin.

Vierailija
26/27 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan akupunktio kyllä lievittää kipua, mutta neulojen tökkäämispaikoilla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
27/27 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kyllä akupunktionn,jossa neuloja laitetaan lihaskalvojen trigger pisteisiin. Näin saadaan lihasjännitystä vähenemään. Toimii mulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme