Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 3 kk vauvan silmien väri lopullinen?

Vierailija
09.04.2011 |

Vai voiko muuttua vielä? Haluaisin pojalle ruskeat silmät kun tytölläkin on. Nyt ne on "harmaanruskeensinertävät".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 3kk ikäisenä ruskeat silmät, niin ne myös pysyy, jos jonkun muun väriset, niin voivat vielä muuttua (kokemusta on=)

Vierailija
2/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri tuli esille joskus reilusti puolen vuoden iän jälkeen. Syntyissään silmien väri oli oikein tumman harmaa, lähes musta, joista hiljalleen väri alkoi muuttumaan ruskeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut rusket silmät vasta 7-vuotiaana

Vierailija
4/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan lastani oli hänellä minkäväriset silmät hyvänsä. 12 v tytön tummat suklaanruskeat vaan on niin vastustamattoman ihanat! En yhtään muista milloin ne olivat selvästi ruskeat.

Minulla on siniharmaat ja miehellä ruskeat.

Vierailija
5/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeiksi kolmevuotiana

Vierailija
6/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottu rakastan lastani silmien väriin katsomatta tai mihinkään muuhunkaan ulkonäköseikkaan katsomatta. ap

Vierailija
7/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottu rakastan lastani silmien väriin katsomatta tai mihinkään muuhunkaan ulkonäköseikkaan katsomatta. ap

Vierailija
8/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojilla oli ainakin pari ekaa vuotta siniharmaat silmät. Nyt 4-vuotiaana vihreät. Tuttavakin ihmetteli, että hetkonen, eihän ne tämän väriset ennemmin olleet :)

Vierailija
9/9 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kauneus on katsojan silmissä.Vaikka tärkeintä silmissä on se et näkee niin silti mä voisin vaik vähän maksaa siitä et mun lapselle ei tulis ruskeita silmiä vaan jäis vihreeks niinkuin ne nyt on.Kaikki, jopa neuvola lääkäri sano et ne todennäköisesti muuttuu ruskeik niinkuin isällään mut ei välttämättä yhtä tummiks ja selkeän ruskeiksi.Harmi jos muuttuu.Mä en itse pidä ruskeita silmiä kauniina.Ne on tylsät ja persoonattomat.Makuasiat ovat kuitenkin henkilökohtaisia ja varmasti on yhtä paljon ihmisiä joiden mielestä siniset ja vihreät silmät on rumat joten mitä tollasesta loukkaantumaan=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä