Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kaikkien etu että erossa vanhemmuus jaetaan tasan.

Vierailija
08.04.2011 |

Ja huolehtivat lapsistaan viikko-viikko-systeemillä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologian professori: Erolapsen parasta asua vain yhdessä kodissa

http://yle.fi/uutiset/teksti/kotimaa/2010/08/psykologian_professori_ero…

Vierailija
22/24 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Yksi+vai++kaksi+kotia/1135259541943

Suomessa ei ehkä ole tehty tutkimusta aiheesta, mutta asiantuntijat, arvostetut sellaiset kuten esim Liisa Keltikangas-Järvinen, ovat olleet kyllä ihan päinvastaista mieltä...Tuskin he ihan omaan mutuunsa perustavat väitteitään, luulen, että heillä on ihan kokemusta aiheesta asiakkaidensa tmv. kautta.

Jos joku haluaa kasvattaa lapsensa ongelmalapsista saatujen tutkimustulosten valossa, niin ihan vapaasti. Olen kyllä aika tarkkaan lukenut Keltikangas-Järvisen juttuja, mutta enpä muista lukeneeni, että hän kritisoisi vuoroviikkosysteemiä. Ja tosiaan, jos hänellä ei ole tutkimustuloksia väitteensä tueksi, niin sitten on vain hänen mielipiteensä. KJ on myös sitä mieltä, että 1,5-vuotiaan voi laittaa perhepäivähoitoon ja yli 2-vuotiaan tarhaan. Itse hoidan kyllä mieluummin kotona 3-vuotiaaksi, mutta hei! kukin tyylillään toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin mainitsin, että en pidä ratkaisua hyvänä esim. vauvaikäisillä. Mutta kun puhutaan kouluikäisistä ja siitä vanhemmista, niin vuorosysteemi on hyvä vaihtoehto. Tiedän avioeroperheitä, joissa kouluikäiset lapset ovat itse toivoneet kyseistä systeemiä, jotta näkisivät vanhempiaan tasapuolisesti.

Vierailija
24/24 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei edes kysytä. Nytkin ap ilmoitti että vuoroviikkosysteemi kaikille

Kuten aiemmin mainitsin, että en pidä ratkaisua hyvänä esim. vauvaikäisillä. Mutta kun puhutaan kouluikäisistä ja siitä vanhemmista, niin vuorosysteemi on hyvä vaihtoehto. Tiedän avioeroperheitä, joissa kouluikäiset lapset ovat itse toivoneet kyseistä systeemiä, jotta näkisivät vanhempiaan tasapuolisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme