Auttakee! Kummat rattaat ostan?
http://www.huuto.net/kohteet/herqules-raptor-rattaat/173170846
vai
http://www.huuto.net/kohteet/emmaljunga-ec-sport--kuomurattaat-ei-hv/17…
Kummatkin vaikuttaa ihan hyvältä, onko kellään kokemusta ko. merkeistä? En osaa päättää...
Kommentit (13)
Enpä olisi tuollaista tullut ajatelleeksi.
ap
Ne näyttävät nykyaikaisilta kun taas nuo Emmaljungat on tosi vanhanaikaisen näköiset. Ei johtuen neljästä pyörästä vaan tuo on tosi vanha malli. Meillä oli joskus kolmipyöräiset mutta en kokenut niitä mitenkään kiikkeriksi, pikemminkin päinvastoin.
siksikään, että niistä puuttuu valjaiden pehmusteet, turvakaari on rikki, työntöaisa on löysä ja mitähän vielä...
Neljä rengasta kenties itse kyytiin kiipeävälle lapselle turvallisempi.
Ja Emmaljungiin vaikuttais mahtuvan isompikin lapsi jopa toppavaatteet päällä...
siksikään, että niistä puuttuu valjaiden pehmusteet, turvakaari on rikki, työntöaisa on löysä ja mitähän vielä...
Emmaljungien metallinen kori on hyvä, sinne saa kummaltakin puolelta ujutettua ostoksia, eikä "koriin" jää rapaa ja pikkukiviä, toisin kuin kankaiseen umpinaiseen koriin. Meillä rattaat ovat päivittäisessä käytössä ja säällä kuin säällä käydään rattaiden kanssa kaupassa, enkä edes katsellut muita kuin metallikorilla varustettuja vaunuja. Ostettiin Emmaljungat, kun valikoima on rajallinen.
Noi Herkun viat on mulle aika pientä, näkisittepä minkälaisilla on tähän asti lykitty menemään =)
Eikä mua haittaa ollenkaan vaikka olis vanhan tyyliset, ei niin pätkääkään.
Emmaljungassa mua vähän epäilyttää nuo ilmakumirenkaat. On ollut aikaisemminkin ongelmia sellaisten kanssa, ei tosin olleet El:t...
Juuri tämän takia tulin tänne kyselemään ennen kuin painan sitä Osta heti-nappia.
Tosiaan, alakorilla on suuri merkitys kun kärryt ovat päivittäisessä käytössä ja ostokset pitää tuodan niiden kanssa kotiin.
Ilmarenkaista huolimatta Emmaljungat alkaa näyttää siltä että ostain pois.
Ilmarenkaista huolimatta Emmaljungat alkaa näyttää siltä että ostain pois.
Olin itsekin ilmakumirenkaita vastaan (joo, oon vanha), mutta ihan älyttömän hyvin näiden Emmaljungien vastaavan näköiset renkaat ovat toimineet. Vauva nyt 8 kk ja ollaan pumpattu kaksi kertaa. :)
ja noi on ihan kamalassa kunnossa.
älä osta Herquleksia. Olen tarpeeksi monta kertaa sattunut samaan bussiin sellaisten kanssa, ja ovat niin isot, että ei mahdu kahdet vaunut vierekkäin ja sitten joutuu olemaan hankalasti poikittain. Ruuhkabussissa vituttaa vähemmästäkin, saati sitten että on vielä vaunut poikittain oven edessä.
Vain juntit käyttää Emmaljungia ja noi on ihan kamalassa kunnossa.
Ja nuo on ihan hyvässä kunnossa.
ap
Olen aina silloin tällöin lykkinyt kavereiden 3-pyöräisiä rattaita ja ne ovat pirullisen kiikkeriä. Ovat itsekin valitelleet. Kannattaa käydä jossain kaupassa kokeilemassa, pistä muksu kyytiin ja vedä parit tiukat kurvit.