Mistä apua (suunnilleen heti..)
minulla on mieheni kanssa erittäin tulehtunut tilanne. Olen todella pettynyt häneen. (ei siis ole kyse perinteisestä pettämisestä kuitenkaan, vaan muunlaisesta asenneilmastosta).
Minulla ei ole irl ketään, kenen kanssa voisin tilannetta käydä läpi. Kaikki ystäväni ovat joko töissä tai muita esteitä.
Mihinkään terapiaankaan ei tästä nyt viikonlopuksi ykskaks pääse.
Onko mitään nettisaittia tai vastaavaa, jossa voisi TURVALLISESTI saada fiksuilta ja auttamaan halukkailta ihmisiltä tukea tai ruotia tilannetta paremmin. Tämä palsta ei ole sitä varten, mutta ajattelen, että joku saattaisi tietää.
Viikonloppu tulossa, mies siis mukana ja pää hajoaa jollen voi kenenkään kanssa yhtään asiaa ruotia. Mies ei voi olla se, koska mun täytyy selvittää ensin oma pääni.
Kommentit (7)
mutta juttu on niin pitkäkin. Ja kun on tarpeeks paha olo, ei ole suodattimet kunnossa v:lijoita vastaan :(
http://www.eriparivanhemmat.net/puhelimet.html
katos tuolta, et löytyykö mitään?
yks mahdollisuus on soittaa suoraan jollekin terapeutille, siis NYT heti. monet heistä ovat yksityisyrittäjiä ja saattaisivat hyvinkin ottaa vastaan esim. jo tänään tai huomenna?
tekis mieli sanoa, että puhu mun kanssa; soita mulle ( olen psykiatrinen sh ) - mutta ymmärrän toki, ettei se oikein taida olla hyvä idea:(
ja uskallat laittaa sen tähän, ni mä ruodin sun kans vaikka useampanakin hetkenä...
ja uskallat laittaa sen tähän, ni mä ruodin sun kans vaikka useampanakin hetkenä...
ei meidän tarvii edes sinunkauppoja tehdä, vaikka sähköposteja vaihdettais, voidaan kirjotella ihan nimettöminä.
t:6
Niistä olisin soittanut väestöliiton neuvontapuhelimeen, mutta se ei ole nyt eikä vkl. Kun suuri osa noista ei koske meidän tilannetta (esim päihde tai väkivalta)
Mutta uskon, että linkistä on muillekin apua.
Kiitos kaikille yrittäneille.
Jo tämä sai hieman lohtua. (Ja kyynelet silmiin)
Jätät kaikki vittuilijat ja törkeät viestit huomioimatta. Kyllä täällä usein on ihan meitä asiallisia ihmisiäkin! ;)