Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiko niin etta pitaa saada toimeentulotukea edes alennettuna jos ei ole muita tuloja mutta ei ole myoskaan ilmoittautunut tyonhakijaksi?

Vierailija
26.10.2005 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitäisi tulla ovista ja ikkunoista tekemättä mitään. Onneksi tuollaisia lusmuja ei paapota. Duuniin siitä. Mä en ainakaan viitsi maksaa tuollaisen elämistä.

Vierailija
2/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. että en jaksa tehdä töitä ym. ja kaikkea henkilökohtaistakin. En todellakaan mene töihin sellaisen haukkumisen jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, luuletko, ettei monia muitakin kiinnostaisi mielummin vetää lonkkaa himassa kuin painaa duunia? Kyllä suurin osa taitaa niitä töitä tehdä ihan toimeentulon vuoksi eikä pelkästään työn ilosta!

Vierailija
4/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotukea lisäksi. Jos tulee karenssi jostain syystä niin saat alennetun toimeentulotuen.

Vierailija
5/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos tulee karenssi jostain syystä niin saat alennetun toimeentulotuen.

Vierailija
6/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mun kaikki kestää... siis onneksi et todellakaan tule saamaan mitään toimeentulotukea jos et edes halua etsiä töitä! Meidän kaikkien verorahoista ne toimeentulotuet maksetaan ja kalmalaa olisi jos niitä jollekin laiskurille annettaisiin siksi ettei viitsi mennä töihin.

Vierailija
7/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei huvita mennä töihin, kun sosiaalitoimistossa oltiin ilkeitä" . No, ensinnäkin työnvälityksen hoitaa työnvälitystoimisto eikä sossu, joten ehkä siellä on ihan mukaviakin ihmisiä. Se, että käyt siellä ilmoittautumassa ei liene ylivoimaista?

Siksi toisekseen, ei ketään itse niska limassa duunia painavaa todellakaan kiinnosta maksaa sitä, että toiset loisivat kotona kun ei huvita mennä töihin.

Vierailija
8/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on perkele!

Vierailija
9/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lusmu, se on laki se. Kyllä sinne työkkäriin voi huoletta ilmoittautua ei sieltä mitään töitä saa. Täyttelet vaan työtön,työtön lappua vuosikaudet jos muuhun ei ole.

Vierailija
10/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoiko sossun täti pahasti. Pyydä äidiltä ja isältä rahaa jos sossuntädit oli ilkeitä. Mutta älä nyt itse ihmeessä ota vastuuta elämästäsi.

By the way, töitä voi myös hakea itse. Ilman sossua/työvoimatoimistoa.

Vierailija
11/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kuuletko itse mielelläsi itsestäsi vielä valheita?

Vierailija
12/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymään SOSSUSTA. Vai oletko meinannut alkaa sossuntädiksi ???

Ihanaa, että sosssun täti on vihdoin sanonut sulle suorat sanat ja aiheestakin. Mee duuniin siitä valittamasta. Ei tässä itseäkään joka aamua kiinnosta herätä heräskellon soittoon ja nousta ylös, olisi niin paljon hauskempaa nukkua puolille päiville ja juoda aamukahvi kello 16, kun ukko tulee duunista, mutku mä en olekaan elänyt sossun tuella koskaan, enkä tule elämäänkään.

Vierailija
13/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt aikasemmin perille.

Vierailija
14/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haukkuivat siellä sosiaalitoimistossa minua mm. possuksi yms.

ap

Vierailija
15/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vai kuuletko itse mielelläsi itsestäsi vielä valheita?

Ei kuule aina kaikki mene kuin vettä vaan, ilman vastoinkäymisiä! Luuletko, että sossun puheet kaunistuvat, kun heittäydyt lapselliseksi? Ota nyt piru vie ittees niskasta kiinni ja käyttäydy kuin aikuinen! Miten ihmeessä kuvittelet selviäväsi kovassa maailmassa jos rupeat ruikuttamaan aina, jos joku asia ei menekään niinkuin haluaisit?

Vierailija
16/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun haukkuivat siellä sosiaalitoimistossa minua mm. possuksi yms.

ap

Jos koet, että sinua on kohdeltu väärin, niin on olemassa muita tahoja, jonne valittaa asiasta kuin av! Ihan sellaisia, joille tämä kuuluu oikeasti toimenkuvaan! Kotiin jättäytymälläkö luulet asian korjautuvan? Miten noin uusavuton hölmö voi pärjätä...

Vierailija
17/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mene työkkäriin, niin miten se muuttaa sossun suhtautumista sinuun mitenkään? Päin vastoin, saavatpahan lisää vettä myllyyn kun heittäydyt loiseksi.

Väännä rautalangasta, mitä luulet hyötyväsi käytökselläsi?

Vierailija
19/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi siellä valittavat kun en tee mitään kun ovat sen itse haukkumisellaan aiheuttaneet

ap

Siis täh ? Onkohan sulla ihan kaikki kotona ? Taidan olla teini, ainakin juttujen perusteella tai sitten tyhmä.

Miten sossu voi aiheuttaa haukkumisellaan sulle sellaiset traumat, ettet viitsi/pysty hakemaan duunia ? Kyllä sulle tulee rankka elämä, jos jokaisesta haukusta tollaset traumat saat. Hatun nosto sossun tädeille, oikein sanoivat lusmulle. Ja jos se sanominen sulle tollaset oireet aiheuttavat, mene hyvä ihminen hakemaan apua.

Vierailija
20/35 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh

Mieti vähän ja yritä elää omaa elämääsi ja ottaa siitä myös vastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä