Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen. Lapsen tapaamisista.

Vierailija
08.04.2011 |

Minulla on lapsi miehelle, joka on naimisissa. Oli naimisissa silloinkin kun aloin odottaa. Mies ei ole eronnut eikä aiokaan erota. Vaimo tietää lapsestani. Heillä on miehen kanssa yhteisiä lapsia. Mies haluaa tavata lasta kotonaan, mutta minua puistattaa, että pitää päästää lapsi heille. En ole miehen kanssa ollut sen jälkeen tekemisissä kun aloin odottaa. Vaimo on kuulemma sanonut, että lapsi saa tulla heille ja mies on tunnustanut lapsen, mutta ei ole ollut tapaamisia tähän mennessä. Tuntuisi kamalalta päästä lapsi heille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka luokse lapsi olisi menossa? Ja kuinka hyvin?

Vierailija
22/25 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla miehen vaimolle liikaa. Voithan ehdottaa, mutta jos se ei käy niin sopikaa ensi tapaamiset neutraalille maaperälle (leikkikenttä, ravintola tms). Eli älä tee siitä kynnyskysymystä, tilanne on varmasti vaikea miehen vaimolle.

Ja ilman muuta päästät lapsen jatkossa miehen luo, lapsella on oikeus isäänsä ja sisaruksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavata myös isäänsä? Isällä ei kai ole mitään oikeutta tavata lastaan, vai?

Ilmeisesti isä joutuu maksamaan elatusmaksut joka kuukausi kuitenkin, mutta ei saisi tavata lastaan?

Itse olen samassa asemassa kuin lapsesi isän vaimo eli meille on käynyt noin.

Lapsen äiti vaati maksamaan elatusmaksut, mutta katosi silleen, ettei meillä ole mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä, jotta traumoja saataisiin purettua sen myötä, että koko perhe tutustuisi tuohon lapseen ja ottaisimme hänet rakkaana etälapsena, sisaruksena isäsuhteeseen ja sisarussuhteeseen.

Lapsen äiti ei tuntenut miestäni ollenkaan, mieheni petti minua pitkän yhdessä olon jälkeen. Meillä oli sitä ennen lapsia ja tuli sen jälkeenkin.

Toimintasi kuulostaa itsekkäältä, todellakin. Oletko koskaan miettinyt, millaista ahdistusta olet saanut aikaan tuossa perheessä yhdessä sen perheen isän kanssa tietenkin? Oletko koskaan miettinyt, miltä hänen vaimostaan on tuntunut, kun on saanut tietää? Sellaisesta asiasta kun ei pääse koskaan yli, mutta se helpottaisi kummasti, kun saisi tutustua siihen lapseen ja voisi hyväksyä hänetkin:)

Vierailija
24/25 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa. Kaipaisin vertaistukea, eikä sitä ole helppo löytää. Jos haluat ottaa yhteyttä kerro. Annan sitten anonyymin osoitteen, johon voit meilata.

Vierailija
25/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin tekee lapsen perheellisen miehen kanssa, kannattaisi miettiä tällaisiakin asioita. Se niin saattaa tuntua kivalta tehdä lapsi vain itselleen, mutta kun lapsen saa, niin mukaan astuu kokonainen ihmissuhteiden verkko. Enää ei voikaan ajatella vain itseään.