Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat laihdutusvinkit kehiin oikeasti läskille, mutta muutosta haluavalle!

Vierailija
08.04.2011 |

Nyt syön terveellisesti (paljon kasviksia, vähän ja hyviä hiilareita, kohtuudella mutta riittävästi hyviä rasvoja jne) ja olen lisännyt liikuntaa. Ylipainosta johtuen lajinani on lähinnä tunnin kävely 5X viikossa + arkiliikunta (rappuset hissin sijasta jne) mutta laihtuminen on tuskaisen hidasta.

Kysymys kuuluukin mitä voisin tehdä, että saisin laihtumiseen potkua ja vauhtia? Nyt olen tahkonut kolme kuukautta ja lisämotivaatio olisi junnaamisen jälkeen tarpeen! El parhaat laihdutusinkit kehiin läskin riemuksi! =)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutrauksessa elimistö saa kaikki ravintoaineet mitä tarvitsee, joten ei vaadi mitään lisäenergiaa myöhemmin. Nutraaminen laihduttaa ihan oikeasti ja pysyvästi, kunhan ei palaa vanhoihin ruokailutapoihin takaisin sen jälkeen (mutta näinhän se on missä laihdutusmuodossa vaan).

Vierailija
22/22 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen alle ei saisi mennä sillä silloin säästöliekki iskee. Ja se säästöliekki on ihan olemassaoleva fakta, se on elimistön keino selvitä nälänhädästä ym. Lisäksi tuo 1500 kaloria takaa sen että jaksaa ja että saa tarvittavat vitamiinit ym. Minä ainakin haluan elää siten, että jaksan touhuta lasten kanssa ja käydä töissä. Siksi mieluummin laihdun hitaammin ja voin hyvin kuin alan jollekin kitudietille ja olen jatkuvasti pahalla tuulella ihan vaan siksi että olen nälissäni koko ajan. Kehoaan kannattaa oikeasti kuunnella eikä uskoa markkinamiesten myyntijuttuja ihmedieteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi