Olen kukkahattuinen cityvihreä mamuhyysäri. Vastailen kysymyksiin hetkisen verran.
Kommentit (16)
Sellaisen baskerimallisen. Hienosti vaan kallelleen vasemmalle ohimolle. ;)
ap
Mitkä lääkkeet jäi tänään ottamatta?
Otatko ne itse vai kotipalvelun kautta?
Mitkä lääkkeet jäi tänään ottamatta?
Otatko ne itse vai kotipalvelun kautta?
Ihan itse otin antibioottini poskiontelotulehdukseen. Paranemaan päin jo.
ap
Olen kukkahattuinen cityvihreä mamuhyysäri. Vastailen kysymyksiin hetkisen verran.
Tämän on pakko olla pahemman luokan provo?
Mamuhyysäri?
Annatko verorahasi mielummin mamulle vai suomalaiselle sairaalle eläkeläiselle?
Haloo!
Mamuhyysäri?
Annatko verorahasi mielummin mamulle vai suomalaiselle sairaalle eläkeläiselle?Haloo!
apua tarvitsevaa on autettava oli hän sitten maahanmuuttaja tai kantasuomalainen. En tajua sellaista jakoa, että "suomalaiset on hoidettava ensin..." ei inhimillisydellä tai kärsimyksellä ole kansallisuutta. Ihminen on ihminen. Ja se siitä.
ap
Mamuhyysäri?
Annatko verorahasi mielummin mamulle vai suomalaiselle sairaalle eläkeläiselle?Haloo!
Ei ole provo. Olen vain sitä mieltä, että apua tarvitsevaa on autettava oli hän sitten maahanmuuttaja tai kantasuomalainen. En tajua sellaista jakoa, että "suomalaiset on hoidettava ensin..." ei inhimillisydellä tai kärsimyksellä ole kansallisuutta. Ihminen on ihminen. Ja se siitä.
ap
Sain epäilyksilleni täydellisen vastauksen. Sinun mielestäsi siis vain vahvat saavat mahdollisuuden selviytyä:
-eläkeläiset ovat maksaneet koko elämänsä veroja tänne suomeen ja omat eläkkeensä, nyt heillä ei ole väliä onko heillä lääkkeitä tai hoitoa?
-kansalaisuudella ei enää merkitystä, muun maan kansalaiset saavat törkeästi käyttää meidän oman suomen maan verojärjestelmää ?
-rikollisuudella ei ole enää mitään merkitystä, kaikki vaan tänne ja lisää turvattomuutta?
Olette kertakaikkiaan pelottavia ihmisiä, ei herranjestas sentään.... tämä ei ole totta!
Teitä vastaan äänestän ehdottomasti. En halua lasteni elävän teidän kaltaisessa yhteiskunnassa.
Mamuhyysäri?
Ei ole provo. Olen vain sitä mieltä, että apua tarvitsevaa on autettava oli hän sitten maahanmuuttaja tai kantasuomalainen. En tajua sellaista jakoa, että "suomalaiset on hoidettava ensin..." ei inhimillisydellä tai kärsimyksellä ole kansallisuutta. Ihminen on ihminen. Ja se siitä.
ap
Sain epäilyksilleni täydellisen vastauksen. Sinun mielestäsi siis vain vahvat saavat mahdollisuuden selviytyä:
-eläkeläiset ovat maksaneet koko elämänsä veroja tänne suomeen ja omat eläkkeensä, nyt heillä ei ole väliä onko heillä lääkkeitä tai hoitoa?-kansalaisuudella ei enää merkitystä, muun maan kansalaiset saavat törkeästi käyttää meidän oman suomen maan verojärjestelmää ?
-rikollisuudella ei ole enää mitään merkitystä, kaikki vaan tänne ja lisää turvattomuutta?
Olette kertakaikkiaan pelottavia ihmisiä, ei herranjestas sentään.... tämä ei ole totta!
Teitä vastaan äänestän ehdottomasti. En halua lasteni elävän teidän kaltaisessa yhteiskunnassa.
miten pääset siitä siihen, että ei ole väliä onko vanhuksilla lääkkeitä ja hoitoa? Tietysti on! Huonossa asemassa olevia on autettava. Niinhän sanoin. Ja tuo, että maahanmuutto lisäisi turvattomuutta on ihan omassa päässäsi. Minun turvattomuuttani ei ainakaan ole lisännyt vaikka asun isossa kaupungissa, naapurustossani on maahanmuuttajia ja työskentelen alalla, jossa kohtaan heitä päivittäin. Ihan HULLUA asettaa suomalaiset vanhukset ja maahanmuutto vastakkain, siinä ei ole minkään valtakunnan mieltä.
ap
Tämän on pakko olla pahemman luokan provo? Mamuhyysäri? Annatko verorahasi mielummin mamulle vai suomalaiselle sairaalle eläkeläiselle? Haloo!
Ei ole provo. Olen vain sitä mieltä, että apua tarvitsevaa on autettava oli hän sitten maahanmuuttaja tai kantasuomalainen. En tajua sellaista jakoa, että "suomalaiset on hoidettava ensin..." ei inhimillisydellä tai kärsimyksellä ole kansallisuutta. Ihminen on ihminen. Ja se siitä. ap
Sain epäilyksilleni täydellisen vastauksen. Sinun mielestäsi siis vain vahvat saavat mahdollisuuden selviytyä: -eläkeläiset ovat maksaneet koko elämänsä veroja tänne suomeen ja omat eläkkeensä, nyt heillä ei ole väliä onko heillä lääkkeitä tai hoitoa? -kansalaisuudella ei enää merkitystä, muun maan kansalaiset saavat törkeästi käyttää meidän oman suomen maan verojärjestelmää ? -rikollisuudella ei ole enää mitään merkitystä, kaikki vaan tänne ja lisää turvattomuutta? Olette kertakaikkiaan pelottavia ihmisiä, ei herranjestas sentään.... tämä ei ole totta! Teitä vastaan äänestän ehdottomasti. En halua lasteni elävän teidän kaltaisessa yhteiskunnassa.
Eli yhteiskunnassa jossa jokaisella ihmisellä on yhtäläinen ihmisarvo, jokaiselle annetaan mahdollisuus ja ollaan armollisia niille jotka tekevät virheitä? No minä ainakin haluan asua. En sellaisessa jossa joku sattumus saattaa suistaa sinutkin kakkosluokan kansalaiseksi.
Olen kanssasi samaa mieltä, vaikka kukkahattu multa vielä puuttuu.
Mä tykkään neilikoista, mutta jos haluan vaihtelua, niin daalia on kiva!
T: toinen samanlainen (joskin nykyinen maalaisvihreä)