En mä ihmettele, että persujen laariin sataa ääniä.
Onhan tämä maa mennyt ihan semmoseksi, että täällä on tosi vaikea elää. Asunnot on sairaan kalliita, ruoka kallista, eläminen kaikkineen kallista, ei saa töitä ja jos saa joutuu tekemään monen ihmisen työt yksin jne. Ja lisäksi ihmisten asenteetkin on ikäviä ja julmia.
Kommentit (42)
asiaa jotka mainitsit.
Se pitää kokeilla.
Eivät ainakaan voi huonommin mennä :) Joten ääni lähtee täältä persuille. Sanottaisko näin että vaihtelu virkistää ja pitää katsoa mitä he osaavat. Keskusta, kokoomus ja sdp on jo nähty, nyt tehdään tilaa uusille.
Eivät ainakaan voi huonommin mennä :) Joten ääni lähtee täältä persuille. Sanottaisko näin että vaihtelu virkistää ja pitää katsoa mitä he osaavat. Keskusta, kokoomus ja sdp on jo nähty, nyt tehdään tilaa uusille.
Voi todellakin mennä vielä huonommin. Vai miltä kuulostaisi esim. 90 -luvun alun kaltainen lama, jonka persut haluavat aiheuttaa joko irrottamalla Suomen Eurosta (käytännössä lainatakauksista kieltäytyminen tarkoittaa, että lähtö on edessä) tai estämällä tukipakettien hyväksynnän EU-tasolla = koko Euroopan laajuinen lama parin vuoden sisällä? Silloin ei paljoa kysellä, mistä leikataan, vaan leikkaukset on otettava joka paikasta ja reippaasti. Persujen suurin ongelma ja uhkakuva on, että ne eivät tajua talousasioista ja -realiteeteista yhtään mitään - kuten ei valitettavasti äänestäjäkuntasakaan.
Voi todellakin mennä vielä huonommin. Vai miltä kuulostaisi esim. 90 -luvun alun kaltainen lama, jonka persut haluavat aiheuttaa joko irrottamalla Suomen Eurosta (käytännössä lainatakauksista kieltäytyminen tarkoittaa, että lähtö on edessä) tai estämällä tukipakettien hyväksynnän EU-tasolla = koko Euroopan laajuinen lama parin vuoden sisällä? Silloin ei paljoa kysellä, mistä leikataan, vaan leikkaukset on otettava joka paikasta ja reippaasti. Persujen suurin ongelma ja uhkakuva on, että ne eivät tajua talousasioista ja -realiteeteista yhtään mitään - kuten ei valitettavasti äänestäjäkuntasakaan.
Mä olen jo nyt työtön ja toivoton.
Joten äänestän persuja.
minäkin olen työtön mutta iloinen siitä että saan silti hyvää hoitoa perussairauksiini.
Mä olen jo nyt työtön ja toivoton.
Joten äänestän persuja.
Mä olen jo nyt työtön ja toivoton. Joten äänestän persuja.
Voi kuule sinullakin mennä vieläkin huonommin. Jos tulee 90 -luvun alun kaltainen lama, voidaan sinunkin työttömyysetuuksistasi joutua leikkamaan vaikkapa 50 %. Miltäs se tuntuisi? Ei noi tuetkaan ole kiviin kirjoitettu, vaan juuri niistä on pakko leikata jos oikein huonosti käy. Kannattaa siis vielä harkita...
Voi kuule sinullakin mennä vieläkin huonommin. Jos tulee 90 -luvun alun kaltainen lama, voidaan sinunkin työttömyysetuuksistasi joutua leikkamaan vaikkapa 50 %. Miltäs se tuntuisi? Ei noi tuetkaan ole kiviin kirjoitettu, vaan juuri niistä on pakko leikata jos oikein huonosti käy. Kannattaa siis vielä harkita...
En ole saanut enää moneen vuoteen.
On niillä mahtava valta, kun pystyvät yksinään Suomen työntämään takaisin kivikaudelle.... Jotain rajaa pelotteluun, te kaikki kokoomuslaiset/vihreät....
Portugalin oma parlamentti EI SUOSTUNUT hyväksymään säästöpakettia, joka on EHTONA EU-tuen saamiseksi. Eli Kokoomus on ilomielin tukemassa maata, joka ei itse suostu edes päättämään säästötoimenpiteistä.... Eli ihan EUn elätiksi ilmeisesti vaan, mutta omia säästötoimenpiteitä ei tehdä, näyttää olevan tavoitteena, kuin myös Kreikalla.
Kokoomus ei myöskään uskalla laittaa pankkejä vastuuseen tekemistään virheistä. Isot eurooppalaiset pankit maksavat edelleen miljoonien tulospalkkioita työntekijöilleen, jotka ovat tämän koko sotkun aiheuttaneet.
Timo Soini väläytti eilen Ylen keskustelussa isojen säätiöiden verottamista. Verovapautta nauttivat tällä hetkellä äärimmäisen rikkaat säätiöt jotka rahoittavat ruotsinkielistä Suomea. Ja näillä säätiöillä on rutkasta vaikutusvaltaa ns. pöydän alla varallisuutensa vuokri. Soini haluaisi myös pakkoruotsin pois.
Ihmettelettekö enää, että esim. MTV3 minkä omistaa ruotsalainen Bonnier, on aloittanut hurjan Perussuomalaisten vastaisen kampanjan?
Eurooppalaiset isot pankit on jotenkin saatava vastuuseen, niiden on osallistuttava talouden vakauttamiseen.
Ymmärrän kyllä Kokoomuksen pointin, että vakaus on kaiken avain.
Mutta vakautta ei saavuteta sillä, että Etelä-Euroopan maat elävät kuin pellossa eivätkö tee säästöjä, koska luottavat siihen, että tyhmä Pohjois-Eurooppa heidät aina pelastaa?
Ja pankkiirit nauravat partaansa, kun eivät joudu virheistään vastuuseen.
Eurooppalaiset isot pankit on jotenkin saatava vastuuseen, niiden on osallistuttava talouden vakauttamiseen.
Ymmärrän kyllä Kokoomuksen pointin, että vakaus on kaiken avain.
Mutta vakautta ei saavuteta sillä, että Etelä-Euroopan maat elävät kuin pellossa eivätkö tee säästöjä, koska luottavat siihen, että tyhmä Pohjois-Eurooppa heidät aina pelastaa?
Ja pankkiirit nauravat partaansa, kun eivät joudu virheistään vastuuseen.
En mä saa mitään työttömyysetuutta.
Persun muotokuva. On kasvanut uusi sukupolvi "persuja". Olen työtön>>> Syy on eduskunnan >>>edustajat vaihtoon >>> persut pääsevät eduskuntaan >>> työtä, rahaa ja naisia alkaa tulla persuille.
Persut oli ennen SMP ja mitä ne sai aikaan. Pekka Vennamo sai pääjohtajuuden Posti-Teleen. Urpo Leppänen sai työvoimaministerinä mahdollisuuden puolittaa työttömyyden puolessa vuodessa, niin kuin SMP ennen vaaleja lupasi. Ja kuinkas kävikään.
En mä saa mitään työttömyysetuutta.
Persun muotokuva. On kasvanut uusi sukupolvi "persuja". Olen työtön>>> Syy on eduskunnan >>>edustajat vaihtoon >>> persut pääsevät eduskuntaan >>> työtä, rahaa ja naisia alkaa tulla persuille.
Persut oli ennen SMP ja mitä ne sai aikaan. Pekka Vennamo sai pääjohtajuuden Posti-Teleen. Urpo Leppänen sai työvoimaministerinä mahdollisuuden puolittaa työttömyyden puolessa vuodessa, niin kuin SMP ennen vaaleja lupasi. Ja kuinkas kävikään.
Tarkoittaa pankkien konkursseja. Joo, tappioita tulee myös sijoittajille, mutta entä ne tavalliset ihmiset, joilla on säästöt ja asuntolainat kyseisissä pankeissa? Pankin konkurssi tarkoittaa, että asuntolainat on maksettava pankille takaisin välittömästi. Jos ei sitä summaa taskusta löydy => vakuutena oleva asunto realisoidaan. Kun tämä joudutaan tekemään samaan aikaan kymmenille - sadoille tuhansille asunnoille, mitäs luulette vaikuttavan asuntojen hintoihin? Eli asunnosta saatava hinta kattaa vain osan lainan takaisinmaksusta, loput jää vielä pankin konkurssipesälle velkaa ja asunto meni. Samoin jäävät yksittäisen ihmisen pankkitilillä olevat varat sinne konkurssipesään -teknisestihän pankkitalletus on nimittäin pankille annettu laina. Suomessa on tosin onneksi valtion pankkitakuu tätä varten eli valtio maksaa tässä tapauksessa yksityishenkilön menettämät varat 100.000 euroon saakka.
Että vaatikaa vaan niitä pankkeja vastuuseen...
[iEn ole saanut enää moneen vuoteen.
[/quote]
Varmaan puolisollasi on sen verran hyvät tulot, ettet saa työmarkkinatukea? Mites sitten elelet? Kyllä kuule leikkaukset ja veronkorotukset vaikuttaisivat teidänkin perheen elelyyn - lisää veroja => vähemmän rahaa käteen ja pakolliset leikkaukset terveydenhuollosta voi tarkoittaa esim. ettei yhteiskunnan tarjoamiin terveyspalveluihin enää pääse.
kyllä voi mennä paljon huonommin. 90 luvun pitkä ja syvä lama vielä hyvin muistissa. Älkää pelleilkö näillä asioilla, nythän on nousua jo. Älkää saattako meitä persujen kanssa uuteen....täysin kokemattomia tyyppejä.
Ymmärrätkö, mitä se tarkoittaa? Eurooppalaiset isot pankit on jotenkin saatava vastuuseen, niiden on osallistuttava talouden vakauttamiseen.
Tarkoittaa pankkien konkursseja. Joo, tappioita tulee myös sijoittajille, mutta entä ne tavalliset ihmiset, joilla on säästöt ja asuntolainat kyseisissä pankeissa? Pankin konkurssi tarkoittaa, että asuntolainat on maksettava pankille takaisin välittömästi. Jos ei sitä summaa taskusta löydy => vakuutena oleva asunto realisoidaan. Kun tämä joudutaan tekemään samaan aikaan kymmenille - sadoille tuhansille asunnoille, mitäs luulette vaikuttavan asuntojen hintoihin? Eli asunnosta saatava hinta kattaa vain osan lainan takaisinmaksusta, loput jää vielä pankin konkurssipesälle velkaa ja asunto meni. Samoin jäävät yksittäisen ihmisen pankkitilillä olevat varat sinne konkurssipesään -teknisestihän pankkitalletus on nimittäin pankille annettu laina. Suomessa on tosin onneksi valtion pankkitakuu tätä varten eli valtio maksaa tässä tapauksessa yksityishenkilön menettämät varat 100.000 euroon saakka.
Että vaatikaa vaan niitä pankkeja vastuuseen...
Ei, vaan pankit on saatava vastuuseen siksi, että kansalaiset ymmärtävät olla käyttämättä sellaista pankkia, joka on vaarassa kaatua, joka yhä käyttää porsaanreikiä ja jakelee miljoonia hallituksellensa yhtäaikaa kun vaje vain kassassa kasvaa.
Jostain on alettava, nykyinen meno loputtava!
Onhan sille pankille mahdollista antaa monia muitakin vaatimuksia: tietty prosenttiosuus pankin tuotosta tuloutetaan valtiolle, osingonmaksu kielletään tai rajoitetaan tiukasti, bonukset minimiin jne. Normaalit ihmiset ovat asiakkaita kuten ennenkin, pankit eivät vaan pysty kahmimaan tuottoja itselleen.
Ihmettelettekö enää, että esim. MTV3 minkä omistaa ruotsalainen Bonnier, on aloittanut hurjan Perussuomalaisten vastaisen kampanjan?
Siksi täällä ei ymmärretä perussuomalaisten kannatusta, ja yritetään vastustaa sitä. Mitä, jos seuraisitte aikuisten oikeasti politiikkaa ja miettisitte hieman laajemmin juuri esimerkiksi näitä poliittisia kytköksiä, voisi moni asia aueta ihan uudella tavalla.
t. Täältä 2 ääntä perussuomalaisille uudeltamaalta.
Siksi täällä ei ymmärretä perussuomalaisten kannatusta, ja yritetään vastustaa sitä. Mitä, jos seuraisitte aikuisten oikeasti politiikkaa ja miettisitte hieman laajemmin juuri esimerkiksi näitä poliittisia kytköksiä, voisi moni asia aueta ihan uudella tavalla.
t. Täältä 2 ääntä perussuomalaisille uudeltamaalta.
Ja miten tämä tulee ilmi? Miten MTV3 sortaa Perussuomalaisia? Kiinnostaa tietää, koska itse en ole huomannut tällaista tapahtuvan.
asiaa jotka mainitsit.