Oho, Meidän Perhe -lehden ad työmatkalla
lapsensa kanssa Phuketissa!!!
Eihän ad mikään toimittaja ole ja kuinka on mahdollista, että työmatkalle saa ottaa lapsen mukaan.
Outo touhua mielestäni! Ja laittanut vielä lapsesta bikinikuvan nettiin, tyhmää.
http://blogit.meidanperhe.fi/inspiraatio/2011/04/07/tyomatkalla-thaimaa…
Kommentit (42)
Blogissa joku surullinen kommentoi, että on valinnut ammattinsa väärin, kun ei pääse tuollaisille työmatkoille :D Elämä on...
Toisekseen kahdestaan lapsen kanssa eli kuka hoitaa lasta kun ad tekee töitä?
Kolamnneksi voiko tuollainen lapsen kanssa kahdestaan tehty matka olla työmatka?
Ymmärrän sen, että koko perhe mukana, jolloin toinen aikuinen voi vahtia lasta/lapsia kun toinen vanhempi tekee töitä.
Oikeasti. Jotkut ei vaan pääse yli tästä. En voi käsittää. Ootteko te jotain pakko-oireisia ihmisiä vai mitä?
Minä olen usein AD:na työmatkalla ulkomailla, mm. valvomassa kuvauksia, filmauksia yms.
ELI AD EI TOSIAANKAAN AINA ISTU NENÄ KIINNI RUUDUSSA.
Toisekseen kahdestaan lapsen kanssa eli kuka hoitaa lasta kun ad tekee töitä?
ainakaan sen ikäinen, että ulkomailla yksin jättäisin.
ja jos lomalla ottaa kuvia niin voihan sitä sanoa myös työmatkaksi. Jos on freelanceri niin työaika on aika liukuva.
Luuletteko että taittaa seuraavaa lehteä siellä klo 8-16 Indesignilla? Heheh :-D
Kaverillani, joka on suunnittelija työmatkoilla tehtävä on shoppailla ja ostaa näytteitä kilpailijoiden vaatteista. Hänkin voi ottaa lapset työmatkalle Pariisiin.
Mutta taitaa mennä koko juttu yli perus av-mamman käsityskyvyn?
Oma pieni tylsä elämä :-D
Mun mummo kyttää kans ikkunasta milloin tiellä ajaa ohi mopedisti tai jos joku kävelijä menee.
Kivan kateellisia ihmisiä, hyi teitä.
Ja mistä tiedätte, vaikka ad:lla olisi kuvaaja/toimittajatausta? Monilahjakkuuksiakin on, ja he pärjäävät hyvin työelämässä.
minkä kylkeen se autoa ajoi ja nyt ihmiset jumissa Phuketissa?
mä olen töissä matkailualalla ja mun työmatkoihin kuuluu nimenomaan tutustua kohteeseen eli nähtävyyksiin, hotelleihin, ravintoloihin tms tms... työmatkoja on siis myös tuon tyyppiset reissut että kuvataan paikkoja ja testataan käytännössä ravintoloiden tasoa tms...
Mä otan myös usein lapset mukaan työmatkalle kun toiminta matkan aikana on usein aika vapaamuotoista. Näistä kirjoitetaan siis jälkikäteen raportti.
mä olen töissä matkailualalla ja mun työmatkoihin kuuluu nimenomaan tutustua kohteeseen eli nähtävyyksiin, hotelleihin, ravintoloihin tms tms... työmatkoja on siis myös tuon tyyppiset reissut että kuvataan paikkoja ja testataan käytännössä ravintoloiden tasoa tms... Mä otan myös usein lapset mukaan työmatkalle kun toiminta matkan aikana on usein aika vapaamuotoista. Näistä kirjoitetaan siis jälkikäteen raportti.
kun kyseessä lehden ad eikä lehtikään ole mikään matkailulehti vaan perhelehti niin hieman kuulostaa oudolta.
Enkä muutenkaan tajua mitä te tätä taivastelette? Kai se lehti saa lähettää työmatkalle ihan kenet vain, ja päättää itse millaisesta työmatkasta on kyse. Ei niitä kuulkaas meidän verorahoilla kustanneta! Älkää ostako MP-lehteä jos pelottaa että kustannatte jonkun lomamatkaa :D
kun kyseessä lehden ad eikä lehtikään ole mikään matkailulehti vaan perhelehti niin hieman kuulostaa oudolta.
Tehdään tuolla lailla työmatkoja lämpimiin maihin ja sooloillaan ilman toimittajien apua. Ei tuosta hyvä seuraa. Toivottavasti laittavat ad:n takaisin sinne nurkkahuoneeseen nysväämään sommitelmiensa kanssa. Visuaalista ihmistä ei saa päästää ulos aurinkoon!!!
luulisi lehden kannan olevan ettei lasten kuvia bikineissä julkaista.
AD on Thaimaassa juttumatkalla. Matkalta tehdään juttu siitä, millainen lomakohde Thaimaa on lapsiperheen näkökulmasta. Siksi matkalla on tällä kertaa lapsikin mukana. Lasten kuvien julkaisemisessa yritämme olla mahdollisimman tarkkoja. Tämä kuva päätettiin julkaista, koska se on niin kaukaa otettu ja viitteellinen, että sitä tuskin voidaan käyttää vääriin tarkoituksiin.
Ystävällisin terveisin
Toimitus
Meidän Perhe
ottaa vaikka koko suvun mukaan työmatkalle, jos ei häiritse työntekoa. Työpaikka ei yleensä maksa koko suvun majoitusta ja matkoja, mutta jokainen saa omat rahansa käyttää mihin haluaa...
Itse en ottaisi ketään mukaan duunimatkalle; tulisi vain tuplastressi; työt ja mistä aikaa näille mukanaolijoille.
sen jutun sitten joku toimitussihteeri käsittele. Monissa aikakauslehdissä juttuja kirjoittaa joku asiantuntija, joka ei ole toimittaja ja jonka tekstejä pitää käsitellä rankallakin kädellä. Ihan tavallista.
Ja voihan olla, että ad olisi muutenkin lähtenyt lomalle ja tuossa on lyöty kaksi kärpästä yhdellä iskulla? Mistä me tiedetään ja mitä lehden ratkaisut edes kellekään kuuluu? Ei ole pakko lukea, jos ei miellytä...