Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oho, Meidän Perhe -lehden ad työmatkalla

Vierailija
07.04.2011 |

lapsensa kanssa Phuketissa!!!

Eihän ad mikään toimittaja ole ja kuinka on mahdollista, että työmatkalle saa ottaa lapsen mukaan.

Outo touhua mielestäni! Ja laittanut vielä lapsesta bikinikuvan nettiin, tyhmää.

http://blogit.meidanperhe.fi/inspiraatio/2011/04/07/tyomatkalla-thaimaa…

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jutun sitten joku toimitussihteeri käsittele. Monissa aikakauslehdissä juttuja kirjoittaa joku asiantuntija, joka ei ole toimittaja ja jonka tekstejä pitää käsitellä rankallakin kädellä. Ihan tavallista.

Ja voihan olla, että ad olisi muutenkin lähtenyt lomalle ja tuossa on lyöty kaksi kärpästä yhdellä iskulla? Mistä me tiedetään ja mitä lehden ratkaisut edes kellekään kuuluu? Ei ole pakko lukea, jos ei miellytä...

Aika mielenkiintoista, eikö lehdessä ole tarpeeksi toimittajia? Tuo blogikirjoitus oli kyllä sen verran huonoa suomea ja tyyliltään muutenkin ihan lapsenkirjoitusta, että juttua odotellessa.....

Vierailija
22/42 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogissa joku surullinen kommentoi, että on valinnut ammattinsa väärin, kun ei pääse tuollaisille työmatkoille :D Elämä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen kahdestaan lapsen kanssa eli kuka hoitaa lasta kun ad tekee töitä?

Kolamnneksi voiko tuollainen lapsen kanssa kahdestaan tehty matka olla työmatka?

Ymmärrän sen, että koko perhe mukana, jolloin toinen aikuinen voi vahtia lasta/lapsia kun toinen vanhempi tekee töitä.

Vierailija
24/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Jotkut ei vaan pääse yli tästä. En voi käsittää. Ootteko te jotain pakko-oireisia ihmisiä vai mitä?

Vierailija
25/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen usein AD:na työmatkalla ulkomailla, mm. valvomassa kuvauksia, filmauksia yms.

ELI AD EI TOSIAANKAAN AINA ISTU NENÄ KIINNI RUUDUSSA.

Vierailija
26/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen kahdestaan lapsen kanssa eli kuka hoitaa lasta kun ad tekee töitä?

Vierailija
27/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan sen ikäinen, että ulkomailla yksin jättäisin.

Vierailija
28/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos lomalla ottaa kuvia niin voihan sitä sanoa myös työmatkaksi. Jos on freelanceri niin työaika on aika liukuva.

Luuletteko että taittaa seuraavaa lehteä siellä klo 8-16 Indesignilla? Heheh :-D

Kaverillani, joka on suunnittelija työmatkoilla tehtävä on shoppailla ja ostaa näytteitä kilpailijoiden vaatteista. Hänkin voi ottaa lapset työmatkalle Pariisiin.

Mutta taitaa mennä koko juttu yli perus av-mamman käsityskyvyn?

Vierailija
29/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pieni tylsä elämä :-D

Mun mummo kyttää kans ikkunasta milloin tiellä ajaa ohi mopedisti tai jos joku kävelijä menee.

Vierailija
30/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan kateellisia ihmisiä, hyi teitä.

Ja mistä tiedätte, vaikka ad:lla olisi kuvaaja/toimittajatausta? Monilahjakkuuksiakin on, ja he pärjäävät hyvin työelämässä.

Vierailija
31/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin sopiva lapsiperheille.

Vierailija
32/42 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kylkeen se autoa ajoi ja nyt ihmiset jumissa Phuketissa?

Vierailija
33/42 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen töissä matkailualalla ja mun työmatkoihin kuuluu nimenomaan tutustua kohteeseen eli nähtävyyksiin, hotelleihin, ravintoloihin tms tms... työmatkoja on siis myös tuon tyyppiset reissut että kuvataan paikkoja ja testataan käytännössä ravintoloiden tasoa tms...

Mä otan myös usein lapset mukaan työmatkalle kun toiminta matkan aikana on usein aika vapaamuotoista. Näistä kirjoitetaan siis jälkikäteen raportti.

Vierailija
34/42 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen töissä matkailualalla ja mun työmatkoihin kuuluu nimenomaan tutustua kohteeseen eli nähtävyyksiin, hotelleihin, ravintoloihin tms tms... työmatkoja on siis myös tuon tyyppiset reissut että kuvataan paikkoja ja testataan käytännössä ravintoloiden tasoa tms... Mä otan myös usein lapset mukaan työmatkalle kun toiminta matkan aikana on usein aika vapaamuotoista. Näistä kirjoitetaan siis jälkikäteen raportti.

kun kyseessä lehden ad eikä lehtikään ole mikään matkailulehti vaan perhelehti niin hieman kuulostaa oudolta.

Vierailija
35/42 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muutenkaan tajua mitä te tätä taivastelette? Kai se lehti saa lähettää työmatkalle ihan kenet vain, ja päättää itse millaisesta työmatkasta on kyse. Ei niitä kuulkaas meidän verorahoilla kustanneta! Älkää ostako MP-lehteä jos pelottaa että kustannatte jonkun lomamatkaa :D

kun kyseessä lehden ad eikä lehtikään ole mikään matkailulehti vaan perhelehti niin hieman kuulostaa oudolta.

Vierailija
36/42 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään tuolla lailla työmatkoja lämpimiin maihin ja sooloillaan ilman toimittajien apua. Ei tuosta hyvä seuraa. Toivottavasti laittavat ad:n takaisin sinne nurkkahuoneeseen nysväämään sommitelmiensa kanssa. Visuaalista ihmistä ei saa päästää ulos aurinkoon!!!

Vierailija
37/42 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi lehden kannan olevan ettei lasten kuvia bikineissä julkaista.

Vierailija
38/42 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AD on Thaimaassa juttumatkalla. Matkalta tehdään juttu siitä, millainen lomakohde Thaimaa on lapsiperheen näkökulmasta. Siksi matkalla on tällä kertaa lapsikin mukana. Lasten kuvien julkaisemisessa yritämme olla mahdollisimman tarkkoja. Tämä kuva päätettiin julkaista, koska se on niin kaukaa otettu ja viitteellinen, että sitä tuskin voidaan käyttää vääriin tarkoituksiin.

Ystävällisin terveisin

Toimitus

Meidän Perhe

Vierailija
39/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vaikka koko suvun mukaan työmatkalle, jos ei häiritse työntekoa. Työpaikka ei yleensä maksa koko suvun majoitusta ja matkoja, mutta jokainen saa omat rahansa käyttää mihin haluaa...

Vierailija
40/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi ketään mukaan duunimatkalle; tulisi vain tuplastressi; työt ja mistä aikaa näille mukanaolijoille.